پست ها

ست کردن شلوار آبی و کفش قهوه ای

شلوار آبی

اگر اخیراً شیفته استقبال صنعت مد از شلوارهای آبی و کفش های قهوه ای شده اید، من در کنار شما هستم.

مردان آنقدر کفش های مشکی را با کت و شلوارهای ما گیر کرده اند که به راحتی می توان فراموش کرد که گزینه رنگ دیگری وجود دارد.

با این حال، کفش‌های قهوه‌ای آنقدر با شلوار آبی تناسب طبیعی پیدا می‌کنند که من را به این فکر فرو می‌برد: چرا این ترکیب را زودتر نپذیرفته‌ایم؟

اگر می‌خواهید گزینه‌های رنگ کفش‌های لباس خود را گسترش دهید، به ادامه مطلب بروید تا یاد بگیرید که چگونه این ظاهر را مانند یک حرفه‌ای مد طراحی کنید.

هماهنگی رنگ شلوار آبی و کفش قهوه ای

آبی شاید همه کاره ترین رنگ در چرخه رنگ باشد. سایه های بسیار متنوعی از این رنگ وجود دارد که تغییرات می تواند شدید به نظر برسد.

البته، می‌توانیم چیزی مشابه در مورد قهوه‌ای بگوییم، حتی اگر واریانس‌های قهوه‌ای به اندازه آبی چشمگیر نباشد.

برخی از سایه های آبی به خوبی با مشکی جفت نمی شوند. دلیلش این است که کنتراست بین دو رنگ بسیار تند است.

بنابراین، قهوه ای یک راه عالی برای نرم کردن جسارت کت و شلوار آبی است .

بنابراین، با تمام سایه های مختلف آبی و قهوه ای، ترکیب رنگی بی پایان بین این دو عملا وجود دارد. برای یافتن جفت درست و دقیق در رنگ ها و سایه ها نیاز به کمی آزمایش دارد.

سایه های مختلف شلوار آبی

ناوی محافظه کارترین سایه آبی است. و چون نزدیک ترین رنگ به مشکی است، رسمی ترین رنگ نیز هست. بنابراین، کت و شلوارهای نیروی دریایی برای دفاتر حرفه ای ، عروسی و هر مراسم نیمه رسمی بسیار عالی هستند .

آبی سلطنتی یک رنگ روشن و شاد است. برای اکثر مردم بسیار مدرن و جذاب است. این کت و شلوارها در محدوده رسمی رسمی قرار می گیرند. آبی رویال برای مراسم عروسی ، دفاتر معمولی و مهمانی های کوکتل مناسب است .

کفش قهوه ای و شلوار آبی

آبی آسمانی یک رنگ بسیار تابستانی است. این معمولی ترین سایه آبی است که می توانید بپوشید و حالتی فوق العاده آرام دارد. این یک رنگ عالی برای مراسم عروسی در هوای گرم یا مهمانی های در فضای باز است. با این حال، آبی آسمانی بهتر است برای رویدادهای روز پوشیده شود.

چگونه قهوه ای را با توجه به سایه آبی هماهنگ کنیم

انتخاب کت و شلوار آبی قبل از انتخاب کفش قهوه ای ضروری است. به عبارت دیگر، کت و شلواری متناسب با کفش خود نخرید، بلکه کفشی را متناسب با کت و شلوار خود خریداری کنید .

دلیل این امر این است که می‌خواهید مطمئن شوید کت و شلواری انتخاب کرده‌اید که سایه‌ای دلپذیر برای رنگ‌آمیزی شما باشد. همه بلوزها برای همه خوب به نظر نمی رسند.

قانون کلی که در اینجا باید به خاطر داشت این است که هر چه آبی تیره تر باشد، قهوه ای شما باید تیره تر باشد.

بنابراین، به عنوان مثال، کت و شلوار آبی سرمه ای باید با کفش مجلسی قهوه ای تیره ست شود. برعکس، کت و شلوارهای آبی آسمانی وقتی با کفش های مجلسی قهوه ای روشن یا خرمایی پوشیده می شوند، بهترین ظاهر را دارند.

انواع کفش های رسمی قهوه ای

کفشی که می پوشید می تواند چیزهای زیادی را در مورد ظاهری که می خواهید نشان دهد. جنبه های زیادی از کفش های مجلسی شما وجود دارد که به تعیین سطح رسمی شما کمک می کند.

نوع ساخت کفش شما نیز به رسمی یا غیر رسمی دیده شدن آنها کمک می کند.

برای مثال، سیستم بند (یا فقدان کامل آن) و چسباندن vamp جزئیاتی هستند که می توانند رسمی بودن کفش شما را بالا یا پایین بیاورند.

به همین ترتیب، شکوفه های کوچک، مانند براگ و سگک ها، جزئیات کوچکی هستند که به رنگ کلی کفش شما می افزایند.

شلوار آبی و کفش آکسفورد قهوه ای

هر دو رنگ آبی و قهوه ای بسیار سنتی و در درجه اول محافظه کار هستند. این چیزی است که این دو را به یک جفت کامل تبدیل می کند.

آکسفورد کفش لباس رسمی ترین کفش لباس مردان ، و آنها را از dressiness از هر لباس افزایش می دهد. به همین دلیل است که آنها با کت و شلوار آبی تیره عالی هستند زیرا رسمی ترین سایه آبی است.

کفش آکسفورد قهوه ای

در واقع، آکسفورد تقریبا برای هر محیطی عالی است. آنها به اندازه کافی همه کاره هستند برای رویدادهای کراوات مشکی و همچنین برای گردش های آرام تر.

برای نتیجه گیری، کفش های آکسفورد برای زمانی که می خواهید ایمن بازی کنید ایده آل هستند. حس مد شما با این ترکیب محافظه کارانه هرگز زیر سوال نخواهد رفت.

شلوار آبی و کفش دربی قهوه ای

کفش های دربی کمی کمتر از آکسفورد رسمی هستند اما هنوز هم بسیار متنوع هستند. در نتیجه در اکثر تنظیمات قابل قبول هستند.

دربی ها حال و هوای معمولی تری را به گروه شما می بخشند. آنها به طور قابل توجهی شبیه به کفش های آکسفورد هستند، اما با یک تفاوت قابل توجه.

دربی ها یک سیستم توری باز دارند، در حالی که آکسفوردها یک سیستم بسته دارند. بنابراین، آنها کمی شل تر هستند، که ظاهری آرام تر ایجاد می کند.

از آنجایی که سرمه ای یک رنگ فوق العاده محافظه کارانه است، کفش های لباس دربی بهتر است به جای آن با سایر سایه های آبی ست شوند.

شلوار آبی و کفش بند راهبان قهوه ای

کفش های بند راهب یک سبک بسیار شیک از کفش های مجلسی مردانه است. آنها فوق العاده چشم نواز هستند زیرا شبیه هیچ نوع کفش مجلسی دیگری نیستند.

دلیلش این است که بند های راهبان دارای سگک هایی هستند که تزیینی غیرمعمول در دنیای کفش های مجلسی است.

از آنجایی که این کفش‌ها ظاهری مدرن دارند، با رنگ‌های معاصر مانند آبی سلطنتی هماهنگی فوق‌العاده‌ای دارند.

اثر با هم به سادگی الکتریکی خواهد بود. این جفت هنوز هم تا حدودی شیک است اما کمی شیب معمولی دارد.

انواع کفش های گاه به گاه قهوه ای

همانطور که قبلاً مشخص کرده ام، تیره تر به طور کلی به معنای لباس پوشیدن است. بنابراین اگر به دنبال کفش های قهوه ای معمولی هستید، کفش های قهوه ای متوسط ​​تا روشن را می خواهید.

چرم خوب است، اما وقتی می‌خواهید غیررسمی باشید، فضای بیشتری برای بازی با بافت دارید. جیر جایگزین فوق العاده ای برای چرم است. بوم هم همینطور

به جای کفش های توری استاندارد خود، چیزی را بدون بند امتحان کنید. لوفرها یک انتخاب عالی هستند زیرا احساس آرامش و آرامش را در خود دارند.

برای چیزی با نگرش کمی بیشتر، یک جفت چکمه چلسی بپوشید. آنها بسیار شیک و کاملاً بی معنی هستند.

کفش قهوه ای روشن و کت و شلوار آبی

کت و شلوار آبی یک انتخاب عالی برای رویدادهای نه چندان رسمی است. به عنوان مثال، یک عروسی بعد از ظهر یا یک مهمانی کوکتل شب به خوبی با آبی روشن تر مناسب است.

اما، مطمئنا، شما می خواهید کت و شلوار جلب توجه شما کفش هایی داشته باشد که به همان اندازه شیک باشند.

شما می‌توانید با یک جفت کفش بند راهب، استایل خود را افزایش دهید. بند های تک کمی رسمی تر خواهند بود و بند های دوتایی فقط کمی مدرن بودن را به کت و شلوار شما اضافه می کنند. در هر صورت، شما بدون شک شیک پوشی خواهید بود.

برای کفش های مجلسی که چندان به چشم نمی آیند، شلوار کت و شلوار آبی خود را با یک جفت بلوچر قهوه ای ست کنید.

بلوچرها تقریباً شبیه کفش های دربی هستند، بنابراین کمی بیشتر در جنبه معمولی کفش های مجلسی هستند. اما، البته، کفش های آکسفورد همیشه برنده هستند و به شما کمک می کنند تا کت و شلوار شما را به وضعیت کمی رسمی تر ارتقا دهید.

مهم نیست که کدام مدل کفش را انتخاب می کنید، رنگ آن باید قهوه ای روشن یا متوسط ​​باشد. این با تن شلوار کت و شلوار آبی شما مطابقت دارد و احساس تناسب طبیعی دارد.

هر چیزی تیره تنها به نظر می رسد درهم است و باعث می شود که کت و شلوار شما احساسی ضخیم کند.

اتمام نگاه

کت و شلوار آبی واقعا سرگرم کننده است زیرا گزینه های رنگی زیادی برای سایر لباس های شما وجود دارد. شما در گوشه ای از رنگ ها که فقط رنگ های خاصی در دسترس شما هستند، پشتیبان نمی شوید.

به عنوان مثال، می توانید آن را مستقیم با پیراهن لباس سفید کلاسیک بازی کنید . هیچ شرمی در رفتن به مسیر سنتی وجود ندارد. باور نکردنی به نظر می رسد

بخوانید:  کت و شلوار وکیل باید چگونه باشد

با این حال، اگر برای تغییر اوضاع احساس خارش دارید، یک پیراهن صورتی روشن یا حتی آبی روشن چطور؟ هر کدام از رنگ ها تفاوت چشمگیری در کت و شلوار شما ایجاد می کند.

نکته خوب در مورد کت و شلوار آبی این است که اگر آبی را در قسمت دیگری از لباس خود می پوشید، نیازی نیست که همان سایه باشد.

همانطور که می توانید یک پیراهن لباس آبی روشن بپوشید و شگفت انگیز به نظر برسید، می توانید یک کراوات آبی نیز بپوشید. یا کراوات سرمه ای یا آبی روشن تر از کت و شلوار شما. هر دو گزینه بسیار بزرگ هستند.

اگر نمی‌خواهید تم آبی را ادامه دهید، قرمز یا قهوه‌ای قوی یک عبارت جسورانه و دستوری است.

کفش قهوه ای و شلوار آبی

برای استفاده از آبی برای یک لباس غیر رسمی تر، یک جفت شلوار ساده آبی ایده آل خواهد بود. از آنجا که سایه در حال حاضر به شدت به سمت معمولی تکیه داده است، می توانید با انتخاب کفش خود بر نحوه فرود آن تأثیر بگذارید.

کفش های قهوه ای آکسفورد باعث می شوند که شلوار آبی شما زیباتر به نظر برسد. با پیراهن و لوازم جانبی مناسب، می توانید واقعاً یک شلوار آبی را بپوشید.

علاوه بر این، شلوار آبی فرصتی عالی برای پوشیدن کفش‌های بند راهبان قهوه‌ای شما است، زیرا هر دو گزینه‌های مد منحصر به فرد هستند. وقتی آنها را با هم جفت می کنید، ترکیبی بسیار شیک به دست می آورید.

کفش های بروگ همیشه زرق و برق خاصی به لباس شما می بخشند، بنابراین آنها را رد نکنید. آنها یک حس مدرن خوب هستند.

با این حال، بسته به اینکه چقدر دوست دارید معمولی باشید، می توانید یک جفت چکمه چلسی بپوشید و نشان دهید که خارج از چارچوب فکر می کنید.

در مورد لوفر خوب قدیمی را فراموش نکنید. اگر می خواهید ماهیت لباس خود را آرام کنید، نمی توانید با یک جفت کفش چرمی قهوه ای اشتباه کنید. آنها هنوز هم خوش پوش هستند و در عین حال فوق العاده آرام هستند.

برای این ظاهر، کفش مجلسی قهوه ای شما باید تیره یا متوسط ​​باشد.

اتمام نگاه

شما با پیراهن‌های لباسی مانند کت و شلوارهای آبی از انعطاف‌پذیری برخوردار هستید. همچنین می توانید یک پیراهن با چاپ ملایم را برای استایل غیر رسمی انتخاب کنید.

با این حال، یک پیراهن جامد بهترین انتخاب خواهد بود به طوری که خطر شلوغ کردن لباس خود را نداشته باشید. رنگ آبی روشن که با الگوی اشتباه جفت شده است ممکن است بسیار زیاد احساس شود.

اگر قصد دارید یک استایل گاه به گاه هوشمندانه داشته باشید ، یک تی شرت با کیفیت بالا و مناسب گزینه فوق العاده ای است.

می‌توانید یک کت تک رنگ، شاید زغالی یا خاکستری روشن، به لباس اضافه کنید. این به خوبی با یک پیراهن لباس یا حتی تی شرت زیبای شما کار می کند.

کفش قهوه ای تیره و کت و شلوار آبی سرمه ای

کت و شلوار آبی است فقط یک گام پایین جزئی از تشریفات یک کت و شلوار سیاه و سفید از آن به رنگ های مشابه است. با این حال، این یک رنگ کت و شلوار بسیار سنتی و محافظه کار است .

بنابراین، معمولاً با کفش‌هایی با احساس مشابه، مانند کفش‌های مجلسی آکسفورد قهوه‌ای تیره ست می‌شود.

با این حال، می توانید سبک های دیگر را انتخاب کنید. اگر می خواهید چیزها را کمی با هم مخلوط کنید، یک جفت کفش مجلسی راهبان قهوه ای را با شلوار کت و شلوار آبی سرمه ای خود امتحان کنید.

یک راهب دو بند با این کت و شلوار سنتی کمی غیرمنتظره خواهد بود و برجسته می شود.

کفش‌های بروگ نیز بسیار شیک هستند و با شلوار کت و شلوار آبی سرمه‌ای شیک به نظر می‌رسند. با این حال، این یک رویکرد معمولی تر در نظر گرفته می شود.

اتمام نگاه

برای تکمیل کت و شلوار خود به یک پیراهن لباس مناسب نیاز دارید . سفید همیشه یک انتخاب عالی و بسیار سنتی است.

با این حال، شما می توانید یک پیراهن لباس صورتی برای تغییر سرعت و تغییر غیرمنتظره بپوشید. صورتی فوق‌العاده مدرن است و وقتی با رنگ آبی ترکیب می‌شود فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

پیدا کردن کراوات مناسب با کت و شلوار سرمه ای کار سختی نیست. می توانید رویکرد تک رنگ را هدف بگیرید و یک کراوات سرمه ای بپوشید. با این حال، کراوات قرمز هرگز حرکت اشتباهی نیست و وقتی با کراوات دریایی جفت می شود، خشن به نظر می رسد.

یکی دیگر از رویکردهای نرم تر، اضافه کردن کراوات خاکستری است. این جسارت کت و شلوار نیروی دریایی را ملایم می کند.

اگر در یک روز سرد با کت و شلوار سرمه ای خود بیرون می روید، با یک پالتو خاکستری خیره کننده به نظر می رسد. خاکستری یک راه عالی برای پل زدن بین نیروی دریایی و قهوه ای خواهد بود. یک کت مشکی کنتراست بسیار واضحی خواهد داشت.

کفش قهوه ای و شلوار آبی سرمه ای

شلوارهای سرمه ای خیلی راحت تر از کت و شلوار سرمه ای هستند. بنابراین، شما کمی فضای بیشتری برای بازی با رنگ کفش مجلسی خود دارید.

هر چیزی از قهوه ای تیره تا قهوه ای متوسط ​​با یک شلوار آبی سرمه ای زیبا به نظر می رسد.

همچنین می‌توانید با پوشیدن شلوارهای آبی سرمه‌ای، کفش‌های مردانه کمی معمولی‌تر را امتحان کنید. تسمه های راهب و بروگ هنوز هم انتخاب های بسیار خوبی هستند، یا حتی می توانید یک جفت لوفر اضافه کنید.

کفش‌های کتانی قهوه‌ای بدون شک به حالت غیر رسمی شلوار سرمه‌ای شما متمایل می‌شوند، بنابراین این یک راه عالی برای نشان دادن این است که شما عمداً لباس‌هایتان را کم‌پوش می‌کنید.

اتمام نگاه

گزینه های زیادی برای پوشیدن یک شلوار آبی سرمه ای وجود دارد، بسته به اینکه چقدر باید خوش لباس باشید.

برای یک لباس رسمی تر، البته، پیراهن لباس سفید عالی خواهد بود. با این حال، می‌توانید با پیراهن‌هایی با رنگ مناسب، مانند صورتی، رویکرد غیر رسمی‌تری داشته باشید.

یا برای لباس‌های غیررسمی‌تر، پیراهنی با طرح‌های ظریف را امتحان کنید. می‌توانید با پیراهنی که طرح‌های ظریف چهارخانه‌ای یا جینگام روی آن است، مجموعه خود را جذاب‌تر کنید.

پیراهن های طرح دار یا شطرنجی نیز به شلوارهایی که به راحتی می توانند تیره و تار باشند، رنگ و بویی می بخشد.

بلیزر خاکستری راهی عالی برای تکمیل این ظاهر خواهد بود. البته می‌توانید با یک کت قهوه‌ای هم کت و شلوار بپوشید، اما مطمئن باشید که همان رنگ کفش‌هایتان است.

سایه های مختلف قهوه ای یک اختلاف بسیار بزرگ است.

جین آبی و کفش قهوه ای

یک جفت کفش قهوه ای عالی می تواند یک شلوار جین زیبا را زیبا کند. زمانی که به دنبال بلند کردن شلوار جین خود هستید، قهوه ای رنگ مناسبی برای کفش است.

 

سیاه به طرز عجیبی بیش از حد رسمی و اجباری به نظر می رسد. جریان طبیعی وجود ندارد اما قهوه ای تیز و با کلاس به نظر می رسد.

برای اینکه بتوانید این ظاهر را با موفقیت به ارمغان بیاورید، به یک جین جین باکیفیت نیاز دارید. جین تیره معمولا زیباترین به نظر می رسد، اما برخی از جین های جین روشن تر بسیار تیز قابل قبول هستند.

تقریباً هر مدل کفشی جواب می دهد، اما بسته به نوع کفشی که انتخاب می کنید، جلوه های مختلفی خواهید داشت.

به عنوان مثال، چکمه‌های چلسی کمی جذابیت شهری می‌بخشند، در حالی که بوت‌های بروگ یک تغییر شیک به کل لباس شما می‌بخشند.

لوازم جانبی که می توانید با شلوار آبی و کفش قهوه ای بپوشید

لوازم جانبی شما می پوشند تمام جزئیات کمی از سبک خود را، و تمام جزئیات باید با هم اضافه کنید تا برای ایجاد یک تاثیر کلی.

این قانون اساسی که کفش و کمربند شما باید همیشه با هم مطابقت داشته باشند همچنان قوی است.

اکسسوری ست با کفش قهوه ای

برای مثال، اگر کفش‌های مجلسی چرم قهوه‌ای متوسط ​​می‌پوشید، کمربند شما نیز باید چرم قهوه‌ای متوسط ​​باشد.

اگر شروع به جدا کردن آن رنگ‌ها و عدم تطابق آن‌ها کنید، لباس شما از هم گسیخته می‌شود.

این روزها در عصر گوشی های هوشمند، ساعت لباس یکی از لوازم جانبی نفیس است. بنابراین با اضافه کردن ساعت به ظاهر خود اشتباه نکنید. همانطور که کفش ها و کمربند شما باید با هم هماهنگ باشند، بند ساعت چرمی شما نیز باید هماهنگ باشد.

برای یک رویکرد بسیار پیچیده برای اکسسوری کردن، یک عینک آفتابی قهوه‌ای رنگ به چشم بزنید تا کل ظاهر را به هم برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *