پست ها

استفاده از کمربند مردانه

کمربند

اگر می خواهید از کدهای لباس خاص پیروی کنید، باید کمربند مناسب ببندید .

اما اگر تا به حال از بخش کمربند در یک فروشگاه بزرگ دیدن کرده اید ، می دانید که انتخاب های شما چقدر زیاد می تواند باشد. چرم زیاد، سگک های مختلف!

اگر بخواهید دستان خود را به هوا بکشید و تسلیم شوید ، قابل درک است.

هنگامی که اصول بستن کمربند را یاد گرفتید، و زمانی که هر سبکی مورد نیاز است، هنگام خرید کمربند زمان بسیار آسان تری خواهید داشت. حتی ممکن است رشد کنید تا از آن لذت ببرید!

انواع کمربند مردانه

تعداد زیادی انتخاب مد برای مردان وجود دارد، با انتخاب های مختلف استایل. و به همان اندازه انواع کمربند وجود دارد.

مدل کمربند

انواع مد شامل کمربند; برخی اختیاری هستند، برخی دیگر نه چندان زیاد.

 

با چنین طیف گسترده ای از سبک های کمربند، چگونه می توان فهمید که از کجا باید شروع کرد؟ اگر ابتدا با شکستن لباسی که به آن اکسسوری می زنید ، کار بسیار طاقت فرسایی انجام دهید.

سپس ، می توانید با یک نگاه دقیق به لباس خود ، به سرعت انتخاب کمربند خود را محدود کنید. لباس شما می تواند راهنمای عالی برای دانستن اینکه به کدام کمربند نیاز دارید باشد.

با این حال، در نهایت، می توانید با تقسیم کردن گروه خود به دو دسته شروع کنید: رسمی و غیر رسمی. فقط با دانستن اینکه رسمی یا غیررسمی لباس می پوشید، در تصمیم گیری برای کمربند بسیار پیشرفت خواهید کرد.

کمربند های جامه سرا رو دیدی؟

ست چرمی کیف و کمربند سه تکه مدل آلفا رنگ زرشکی کد 7513

1,680,000 تومان
ست چرمی کیف و کمربند سه تکه مدل آلفا رنگ زرشکی کد 7513: اگر از استایل های کلاسیک استفاده می کنید، این ست مخصوص شما است. یک پک کامل و آماده برای افراد شیک پوش. شما می توانید انواع رنگ های خنثی را با  این ست، ترکیب  کنید.
  • تماما چرم
  • بسته بندی مناسب هدیه
  • فضای کافی و مناسب برای پول و مدارک و موبایل
  • رنگ زرشکی

ست چرمی کیف و کمربند سه تکه مدل فلوتر رنگ عسلی کد 7512

1,680,000 تومان
ست چرمی کیف و کمربند سه تکه مدل فلوتر رنگ عسلی کد 7512: اگر از استایل های کلاسیک استفاده می کنید، این ست مخصوص شما است. یک پک کامل و آماده برای افراد شیک پوش. شما می توانید انواع رنگ های خنثی را با  این ست، ترکیب  کنید.
  • تماما چرم
  • بسته بندی مناسب هدیه
  • فضای کافی و مناسب برای پول و مدارک و موبایل
  • رنگ عسلی

ست چرمی کیف و کمربند سه تکه مدل فلوتر رنگ مشکی کد 7511

1,680,000 تومان
ست چرمی کیف و کمربند سه تکه مدل فلوتر رنگ مشکی کد 7511: اگر از استایل های کلاسیک استفاده می کنید، این ست مخصوص شما است. یک پک کامل و آماده برای افراد شیک پوش. شما می توانید انواع رنگ های خنثی را با  این ست، ترکیب  کنید.
  • تماما چرم
  • بسته بندی مناسب هدیه
  • فضای کافی و مناسب برای پول و مدارک و موبایل
  • رنگ مشکی

ست چرمی کیف و کمربند سه تکه مدل سوزنی رنگ مشکی کد 7510

1,680,000 تومان
ست چرمی کیف و کمربند سه تکه مدل سوزنی رنگ مشکی کد 7510: اگر از استایل های کلاسیک استفاده می کنید، این ست مخصوص شما است. یک پک کامل و آماده برای افراد شیک پوش. شما می توانید انواع رنگ های خنثی را با  این ست، ترکیب  کنید.
  • تماما چرم
  • بسته بندی مناسب هدیه
  • فضای کافی و مناسب برای پول و مدارک و موبایل
  • رنگ مشکی

کمربند ریلی چرم صنعتی کد 7350

580,000 تومان
کمربند ریلی چرم صنعتی کد 7350 از چرم صنعتی تولید شده است. چرم صنعتی به دلیل دوام بالا، ظاهر زیبا و قیمت ارزان تر بسیار مورد توجه آقایان خوش پوش است. به دلیل استفاده کردن از چرم صنعتی در تولید این محصول، استحکام این مدل محصول تضمین شده است.
  • نوع کمربند : ریلی
  • رنگ : مشکی
  • جنس : چرم صنعتی
  • جنس سگک : فلزی

کمربند ریلی چرم صنعتی کد 7349

580,000 تومان
کمربند ریلی چرم صنعتی کد 7349 از چرم صنعتی تولید شده است. چرم صنعتی به دلیل دوام بالا، ظاهر زیبا و قیمت ارزان تر بسیار مورد توجه آقایان خوش پوش است. به دلیل استفاده کردن از چرم صنعتی در تولید این محصول، استحکام این مدل محصول تضمین شده است.
  • نوع کمربند : ریلی
  • رنگ : مشکی
  • جنس : چرم صنعتی
  • جنس سگک : فلزی

کمربند ریلی چرم صنعتی کد 7348

580,000 تومان
کمربند ریلی چرم صنعتی کد 7348 از چرم صنعتی تولید شده است. چرم صنعتی به دلیل دوام بالا، ظاهر زیبا و قیمت ارزان تر بسیار مورد توجه آقایان خوش پوش است. به دلیل استفاده کردن از چرم صنعتی در تولید این محصول، استحکام این مدل محصول تضمین شده است.
  • نوع کمربند : ریلی
  • رنگ : مشکی
  • جنس : چرم صنعتی
  • جنس سگک : فلزی

کمربند ریلی چرم صنعتی کد 7347

580,000 تومان
کمربند ریلی چرم صنعتی کد 7347 از چرم صنعتی تولید شده است. چرم صنعتی به دلیل دوام بالا، ظاهر زیبا و قیمت ارزان تر بسیار مورد توجه آقایان خوش پوش است. به دلیل استفاده کردن از چرم صنعتی در تولید این محصول، استحکام این مدل محصول تضمین شده است.
  • نوع کمربند : ریلی
  • رنگ : مشکی
  • جنس : چرم صنعتی
  • جنس سگک : فلزی

 

کمربند لباس رسمی

کمربند لباس رسمی نسبتاً متمایز است. مشخص ترین ویژگی کمربند لباس جنس آن است. کمربندهای لباس همیشه چرمی هستند.

کمربند برای لباس رسمی

علاوه بر این ، می توانید انتظار داشته باشید که یک کمربند لباس دارای سگک قاب فلزی باشد. اندازه سگک قاب را کوچک نگه دارید. شما نمی خواهید کمربند خیلی به چشم بیاید.

هرچه کمربند شما نازکتر باشد، رسمی تر است. به طور متوسط، عرض یک کمربند لباس بین 1¼ تا 1¾ اینچ است.

کمربندهای لباس معمولا مشکی یا قهوه ای هستند و این بستگی به رنگی دارد که با کت و شلوار شما بهتر می شود. با این حال ، کفش شما معمولاً باید همرنگ کمربند شما باشد.

کمربند گاه به گاه

کمربند برای لباس های غیر رسمی قوانین بسیار کمتری دارد. آنها را می توان تقریباً از هر ماده ای ساخت، اگرچه چرم هنوز قابل قبول است. در حقیقت ، چرم به طور کلی ترجیح داده می شود.

کمربند استایل روزانه

می تواند نازک و پهن باشد. هرچه وسیع تر باشد ، معمولی تر خواهد بود. تنوع قابل توجهی از گزینه های دست و پنجه نرم نیز وجود دارد.

 

کمربندهای معمولی بیشتر از کمربندهای لباس دیده می شوند. این به این دلیل است که آنها اغلب به عنوان قطعات جدید نمایش داده می شوند.

نحوه انتخاب و پوشیدن کمربند مناسب برای مردان

برای چنین قسمت به ظاهر کوچکی از لباس شما ، عوامل مختلفی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. می‌توانید انتخاب‌های کمربند خود را بر اساس آنچه می‌پوشید محدود کنید.

اولین سوال شما باید این باشد که آیا کت و شلوار می پوشید به جای لباس های معمولی. از آنجا، می توانید بسیاری از ویژگی های مختلف کمربند ایده آل را برای آنچه می پوشید تعیین کنید.

مواد بند

تقریباً در هر لباسی، چرم همیشه بهترین انتخاب شماست. ظاهر بسیار زیبایی دارد و سطحی از پیچیدگی را به هر لباسی اضافه می کند.

انواع جنس کمربند

اما بسیاری دیگر از مواد کمربند معمولی وجود دارد. علاوه بر این، شما می توانید با بافت هایی مانند جیر، بوم، یا بافته بازی کنید.

 

اگر کمربند چرمی می‌پوشید، مطمئن شوید که با کفش‌هایتان همخوانی دارد . تطابق رنگ بسیار مهم است و یکی از اولین قوانین مد است.

با این حال، فقط رنگ چرم نیست که باید هماهنگ باشد. نوع چرم باید مشابه باشد.

اگر مواد بند بسیار متفاوت از یکدیگر باشند، ناهماهنگی فاجعه‌بار خواهد بود. به عنوان مثال، جیر و چرم لاکی در کنار هم یک درد چشم بزرگ خواهند بود!

فلز سگک

هر نوع فلزی که با آن اکسسوری می کنید باید با سایر لوازم جانبی مطابقت داشته باشد. این شامل سگک کمربند شما نیز می شود.

انواع سگک کمربند

هر نوع فلزی برای سگک کمربند قابل قبول است، به شرطی که با آن سازگار باشید. درست مانند بند چرمی، فقط به رنگ فلز ختم نمی شود.

پایان نیز مهم است. برای مثال، اگر برخی از دکمه‌های سرآستین شما مات هستند، اما فلز سگک آن فوق‌العاده براق است، به نظر نمی‌رسد که با هم هماهنگ شوند.

به عنوان یک قاعده کلی برای لباس پوشیدن رسمی، هر چه ساده تر – بهتر. اگر لباس شیک پوشیده اید، لوازم جانبی مانند سگک کمربند خود را بسیار ظریف و عملاً غیر قابل توجه نگه دارید. به من اعتماد کنید – کمتر، بیشتر است.

رنگ کمربند

اگر به دنبال یک کمربند تکه تکه نیستید، باید رنگ کمتری را برای لباس خود انتخاب کنید. مهمتر از همه ، رنگ کت و شلوار و پیراهن شما باید به خوبی با کفش و احتمالاً کراوات ترکیب شود.

انواع کمربند

سپس، یک رنگ برای کمربند خود انتخاب می کنید. در حالت ایده آل، رنگ کمربند با رنگ کفش مطابقت دارد.

 

 

هدف این است که کمربند شما با کمد لباس شما ترکیب شود، نه برجسته. به طور کلی، این بدان معناست که قهوه ای یا مشکی بهترین انتخاب شما خواهد بود.

از طرف دیگر ، اگر کمربند خود را به عنوان نقطه کانونی لباس خود می پوشید ، همه رنگها روی میز هستند! تا زمانی که از قوانین استاندارد چرخه رنگ پیروی می کنید، آن را دنبال کنید!

اندازه کمربند

اندازه صحیح کمربند شما مهمتر از آن چیزی است که ممکن است تصور کنید. یک کمربند با اندازه نامناسب می تواند باعث مشکلاتی شود که باعث ناراحتی شما می شود یا درهم به نظر می رسید.

انواع سایز کمربند

با کمربندهایی بروید که طول کمی دارد، اما نه زیاد.

 

 

چگونه می توانید اندازه گیری کنید که طول مناسب چقدر است؟ از نقطه انتهایی کمربند به عنوان راهنمای خود استفاده کنید.

بعد از اینکه آن را به دور کمر خود پیچیده و محکم کردید، باید تا نیمه بین حلقه های کمربند اول و دوم تمام شود. هر چه بیشتر ، و خیلی طولانی است ، سر راه شما قرار می گیرد.

کمربندهای رسمی برای کت و شلوار

در قوانین کمربندهای رسمی فضای تنفسی زیادی وجود ندارد. یک کمربند برای لباس پوشیدن باید کادرهای خاصی را علامت بزنید تا مناسب در نظر گرفته شود.

کمربند رسمی

ابتدا باید از چرم ساخته شود. پوست گاو یا گوساله ترجیح داده می شود، اگرچه یک چرم عجیب و غریب می تواند تا زمانی که محجوب باشد، پر شود. رنگ باید متناسب با رنگ کت و شلوار شما باشد، به احتمال زیاد تیره.

بند کمربند لباس نسبتاً نازک است و تنها سگک کمربند مناسب سگک قاب فلزی است.

کت و شلوار شما باید برای شروع مناسب باشد . کمربند برای کمری که بیش از حد بزرگ روی شماست، راه حل مناسبی نخواهد بود.

 

ممکن است در بالا نگه داشتن شلوار شما موفق باشد، اما همچنین پارچه های انبوهی در اطراف مرکز شما ایجاد می کند. این در بهترین حالت ناخوشایند خواهد بود.

امن ترین کار این است که با یک شلوار مجلسی شروع کنید که مناسب شما باشد.

کمربند معمولی برای شلوار جین

اگر کمربند را با شلوار جین زیبا ست می کنید، تقریباً هر چیزی روی میز است. البته می‌توانید از کمربند چرمی استفاده کنید، اما گزینه‌های بسیار دیگری مانند پارچه یا پارچه برایتان باز است.

کمربند معمولی برای شلوار جین

از آنجایی که شلوار جین می پوشید ، که معمولی است و همچنین بسیار ضخیم است ، یک کمربند پهن انتخاب کنید. یک کمربند ضخیم تر با حالت شلوار جین مناسب است.

گاهی اوقات شلوار جین مد روز و با نام تجاری دارای برچسبی در پشت، بالای جیب است. در صورت مناسب بودن کمربند خود را زیر آن وصله لوگو بلغزانید. اگر نه، آن را مجبور نکنید زیرا ممکن است برچسب را پاره کند.

کمربند را با سایر لوازم جانبی هماهنگ کنید

یک کمربند با روکش یا بافتی که با بقیه لوازم جانبی شما مطابقت دارد انتخاب کنید .

رنگ بند ساعتی که می پوشید باید با کمربند شما مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، اگر کمربند مشکی می پوشید، باید آن را با یک ساعت لباس با بند چرمی مشکی ست کنید.

اگر از دستبند استفاده می کنید ، فلز باید با مواد سگک کمربند مطابقت داشته باشد. بنابراین سگک کمربند طلایی رنگ نیاز به دکمه سرآستین طلایی دارد.

انواع دکمه سردست

به یاد داشته باشید: در مد، یکی از اهداف اصلی ایجاد یک ظاهر یکپارچه است. بنابراین، هر قطعه از لباس شما باید به خوبی با عناصر دیگر هماهنگ شود.

باز هم، کمربند شما باید همان حس و لحن کلی را با بقیه لباس ها و سایر لوازم جانبی شما داشته باشد. همچنین، قطعاتی را هدف بگیرید که رنگ و/یا رنگ یکسانی دارند.

نحوه بستن کمربند با کت و شلوار

مطمئن شوید که کت و شلوار و پیراهن لباس شما مناسب است.

به اندازه کافی مهم است که خودم را تکرار کنم: برای اطمینان از پوشیدن شلوار خود به کمربند تکیه نکنید. اگر کمر خیلی گشاد باشد، کمربند جوابگو نیست.

شما همچنین می خواهید دوبار بررسی کنید که پیراهن لباستان روی شما گشاد نیست. پیراهن شما وقتی روی شلوارتان قرار می گیرد نباید جلوی مافین ایجاد کند.

نوع کمربند که می توانید با کت و شلوار بپوشید

یک کت و شلوار کمربند لباس می خواهد.

نوع کمربند با کت و شلوار

یک کمربند نازک وقتی با یک کت و شلوار ست شود، پهنای ایده آلی است. اندازه آن باید بین 1/4 تا 1/4 اینچ باشد. چرم تنها ماده قابل قبول برای کمربند لباس است و باید یک سگک قاب کوچک داشته باشد.

به همین ترتیب، اگر کفش‌های شما قهوه‌ای است، باید از کمربند قهوه‌ای پیروی کنید.

شلوار باید خوب تناسب داشته باشد

هیچ کس دوست ندارد لباسی بپوشد که در آن احساس راحتی نکند. شما باید در شلوار خود احساس راحتی کنید و نگران نباشید که اگر کمربند نبسته اید بیفتد

 

شلوار راحت

شلوار شما باید به آرامی روی قسمت بالای باسن قرار بگیرد. اگر کمربند شما در حال انجام کارهای سنگین (به معنای واقعی کلمه) است، آن شلوار را بازنشسته کنید و به دنبال یک جفت کوچکتر باشید.

کمربند باید در درجه اول تزئینی باشد، حتی اگر قرار باشد تا حد زیادی مورد توجه قرار نگیرد. مانند یک لمس کوچک دلپذیر است که فقط در صورت نبودن آن متوجه می شوید.

در نتیجه، نه تنها شلوارهای خوش اندام شگفت انگیز به نظر می رسند، بلکه احساس شگفت انگیزی نیز دارند.

آیا باید کمربند را با آویز بپوشید

هرگز. استفاده از کمربند در همان زمان به عنوان بند پوشیدن بسیار کار برکنار شده است.

ساسبند به جای کمربند

آویزها معمولاً بسیار بیشتر از تسمه ها قابل مشاهده هستند، اما عملکرد مشابهی دارند.

اگر کمربند را دور کمر خود بپیچید و آویزها را هم ببندید، مقدار زیادی به دور کمرتان اضافه می کنید.

آویزها یا دکمه یا گیره در کمر شما. اضافه کردن کمربند کار خیلی زیادی است. ساده بگویید.

هرگز با تاکسیدو کمربند نبندید

شلوارهای تاکسیدو به طور خاص طراحی شده اند که نیازی به کمربند ندارند. آنها تقریباً همیشه زبانه های قابل تنظیم در کناره ها دارند که به شما کمک می کند شلوار خود را دور کمر خود محکم کنید. کار کمربند قبلاً انجام شده است.

با تاکسیدو کمربند نبندید

سیستم های تعلیق همچنین به صورت تاکیدو بسیار زیبا هستند . اگر هنوز احساس می کنید که برای شلوار تاکسیدو گشاد خود به کمی امنیت بیشتر نیاز دارید، هرگز نمی توانید با یک جفت آویز خوش سلیقه اشتباه کنید.

و همانطور که قبلاً ثابت کردیم، هرگز کمربند با آویز نبستید.

 

یکی دیگر از اکسسوری‌های محبوب تاکسیدو، کمربند است، یک ارسی پارچه‌ای چین‌دار که دور کمر، درست همان جایی که کمربند می‌رود، محکم می‌شود. مانند یک کمربند کاربردی نیست ، اما به این معنی است که جای تزئینی کمربند را می گیرد.

بستن کمربند

بعد از پوشیدن شلوار، نوبت به اضافه کردن کمربند می رسد. شلوار شما از قبل باید به آرامی دور کمرتان باشد، درست در بالای استخوان لگن.

انتهای کمربند را در اولین حلقه کمربند، معمولاً در سمت چپ قرار دهید. آن را تا انتها بلغزانید و همچنان از حلقه کمربند دوم عبور کنید.

انحنای دور کمرتان را تا آخر دنبال کنید و مطمئن شوید که کمربندتان در هیچ نقطه‌ای پیچ نخورد.

کمربند را محکم از میان هر حلقه تسمه بکشید تا به حلقه نهایی برسید. اکنون به مرکز کمر خود برگشته اید.

سگک را در مرکز کمرتان ، دقیقاً زیر ناف قرار دهید. انتهای دم کمربند باقی مانده است، بنابراین دوباره آن را از طریق اولین حلقه کمربند وارد کنید. همه باید همین باشد!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *