پست ها

انتخاب کت و شلوار عروسی

کت و شلوار عروسی

برنامه این است که فقط یک روز عروسی داشته باشید و یکبار در زندگی خود به دنبال کت و شلوار عروسی یا تاکسیدو باشید.

اگر شما یکی از دامادهای خوش شانس هستید که شریک زندگی شما می خواهد اکثریت برنامه ریزی عروسی را بر عهده بگیرد ، نمی توانید فقط به عقب ضربه بزنید و استراحت کنید.

با این حال ، شما هنوز حداقل یک مورد بزرگ در لیست کارهای خود دارید: کت و شلوار. برای بزرگترین روز زندگی خود ، باید مطمئن شوید که این برنامه را به درستی برنامه ریزی کرده اید تا به بهترین سبک خود برسید.

اگر به نظر می رسد یک سفارش بلند است ، آرام باشید. این را می توان با استرس بسیار کمی انجام داد. در اینجا یک راهنمای کامل داماد برای روز بزرگ خود هنگام جستجوی لباس ایده آل عروسی است.

مواردی که باید در نظر گرفت

این روزها بیشتر عروسی ها نوعی از ماهیت نیمه رسمی هستند. به طور طبیعی ، تغییرات زیادی در مورد آنچه در هر عروسی انتظار می رود وجود دارد.

چیزی که می توانید مطمئن باشید این است که به کت و شلوار نیاز دارید. و یکی دیدنی شاید ، حتی یک تاکسیدو!

چه داماد باشید و چه مهمان ، اهمیت این روز را درک می کنید. شما در خاص جلوه دادن آن تا آخرین جزئیات نقش دارید.

به خاطر داشته باشید که کت و شلوار می تواند سرمایه قابل توجهی از پول شما باشد ، حتی اگر فقط اجاره می دهید. شما می خواهید برای تحقیق در مورد سرمایه گذاری خود وقت بگذارید و مطمئن شوید که سرمایه ای را خریداری می کنید که مناسب شما باشد.

مطمئن باشید که ارزش پول خود را به دست می آورید تا در روز بزرگ عروسی خود شگفت انگیز به نظر برسید.

کت و شلوار در مقابل تاکسدو

پوشیدن کت و شلوار یا تاکسیدو به این می رسد که چقدر می خواهید عروسی فانتزی باشد.

اگر تصمیم به ازدواج با کراوات سیاه دارید ، مطمئناً به یک تاکسیدو نیاز خواهید داشت. همچنین می توانید برای عروسی هایی که کراوات مشکی خلاقانه انتخاب می شوند یا کراوات مشکی اختیاری هستند ، از آن استفاده کنید.

تقریباً برای هر نوع عروسی دیگری ، یک کت و شلوار تیره زیبا مناسب است. اگر قصد خرید کت و شلوار شخصی خود را دارید یک انتخاب عالی است. فرصت های زیادی برای پوشیدن آن در سال های آینده خواهید داشت.

پاپیون مشکی به کنار ، چندین جزئیات یک تاکسیدو را از یک کت و شلوار مشکی زیبا جدا می کند. شما یک تاکسیدو را از روکش ساتن آن ، نبود حلقه کمربند و کفش های چرمی لاک الزامی اجباری که همراه آن است می شناسید.

تاکسدوها ممکن است انواع مختلفی از چوب پنجه را داشته باشند ، اما معمولاً با روپوش شال عرضه می شوند. همچنین ، تاکسیدوها روی کاپشن خود دریچه ای ندارند.

فصل عروسی

لباس پوشیدن در فصول مختلف معنای متفاوتی دارد. بالاخره آیا برای عروسی زمستانی کت و شلوار کتانی می پوشید؟ خوبی ، امیدوارم نه!

اگر بله گفتید ، ما کارهای زیادی برای انجام دادن داریم ، دوست من. برای یافتن پاسخ صحیح به ادامه مطلب بروید.

کت و شلوار عروسی پاییز و زمستان

وقتی هوا سردتر می شود ، مناسب است که از پارچه های سنگین تری برای کت و شلوار عروسی خود استفاده کنید. کت و شلوار پشمی یا ترکیبی از پشم یا تاکسیدو هرگز نمی تواند شما را شکست دهد.

یک گزینه خوب برای عروسی های پاییزی و زمستانی یک کت و سلوار سه تکه است  . دلیل آن واضح است – اضافه کردن یک تکه لباس اضافی (جلیقه) شما را گرمتر می کند.

برای یک پیچ و تاب ، یک ماده غیر معمول تر ممکن است فقط لمس مناسب عاشقانه باشد. پاییز زمان ایده آلی برای پوشیدن کمی توئید است . بسیار پیچیده است اگر عروسی در زمستان است ، کت و شلوار مخمل تیره اوج تجمل است.

کت و شلوار عروسی بهار و تابستان

بهار و تابستان محبوب ترین زمان سال برای عروسی است. هیچ وقت هیچ کمبودی برای انتخاب یک کمد لباس گرم وجود ندارد.

کت و شلوار پشمی دو تکه ، شاید ترکیبی از ابریشم ، در این زمان از سال انتخاب مناسبی برای عروسی است. کت و شلوار نخی نیز یک گزینه است.

اگر این رویداد معمولی تر است ، می توانید از پارچه های کتانی که شیک به نظر می رسند و در عین حال بسیار راحت هستند ، استفاده کنید. آنها بسیار سبک هستند ؛ به عبارت دیگر ، در هوای گرم عالی است.

Seersucker یکی دیگر از رویاهای آب و هوای گرم است که به حقیقت پیوست. این کت و شلوارها مانند اوج مهمان نوازی جنوبی به نظر می رسند.

لاپل

کت و شلوار شما می تواند بیانیه های زیادی ارسال کند ، و لپه شما یکی از روش های انجام این کار است.

آیا تا به حال به این نکته توجه کرده اید که روی کت و شلوار سه نوع کفش مختلف وجود دارد ؟ اکثر مردم هرگز واقعاً این را درک نمی کنند ؛ یقه برگ تغییر بسیار ظریفی در کت و شلوار ایجاد می کند.

صرف نظر از اینکه کت و شلوار باشد یا تاکسیدو ، لیپ های مختلف در تنظیمات مختلف مناسب هستند.

یک چوب برگ برنده نوع اصلی شما است. این را می توان با این واقعیت تشخیص داد که شکل V پهلو ایجاد می کند. همچنین از کفش های ناچ می توان هم در لباس های رسمی و هم در لباس های راحتی استفاده کرد.

اینها در کت و شلوارهای تک سینه ، به ویژه لباس های باریک ، بهتر به نظر می رسند.

یک یقه برگشته از یقه شما می گذرد تا یک نقطه را تشکیل دهد. هرگز در ظاهرهای معمولی استفاده نمی شود و فقط برای سبک های رسمی یا تجاری مناسب است.

اوج پیراهن روی هر دو کت و شلوار تک و دو سینه یا تاکسیدو و همه لباس های رسمی ظاهر خوبی دارد. به نظر می رسد در مورد مردان قد کوتاه تمسخر کننده است.

من برای لباس عروسی خود یک پیک بالا پیشنهاد می کنم. این ظرافت بیشتری به مهمترین کت و شلواری که می پوشید اضافه می کند.

سومین نوع روپوش یقه شال است. این فقط برای لباس شب مناسب است.

بیشتر رسمی است تا پیک و بیشتر در لباسهای تاکسیدو یافت می شود. این لبه گرد به دور آن شناخته می شود.

خرید در مقابل اجاره

همانطور که در بالا اشاره کردم ، داشتن یک کت و شلوار تیره درجه یک یا یک تاکسیدو هرگز ایده بدی نیست. این یک سرمایه گذاری عاقلانه است ، سرمایه گذاری است که در طول سالها از آن به خوبی استفاده خواهد شد.

همیشه در زندگی یک مرد نیاز به حداقل یک کت و شلوار مناسب وجود دارد که به او احساس می کند یک میلیون دلار است. بین عروسی ها ، مصاحبه های تجاری ، مراسم تشییع جنازه و سایر تعهدات مهم اجتماعی ، خوب است که گزینه لباس خود را از قبل کنار بگذارید.

و داشتن لباس عروسی ، یادآوری دوست داشتنی یکی از خاص ترین روزهای زندگی شماست. هر بار که آن را قرار می دهید یک پیاده روی شیرین در خط حافظه است. (متاسفم که تمام احساسات شما را برانگیختم.)

اگر ترس از مصرف بیش از حد شما را از خرید این خودرو باز می دارد ، بدانید که در بودجه خود میتوانید  توانید یککت و شلوار خیره کننده  پیدا کنید . راز یک کت و شلوار زیبا این است که از کیفیت بالا و تناسب کامل اطمینان حاصل کنید.

نحوه استفاده مجدد از کت و شلوار عروسی

شما می توانید از رنگ های خاص کت و شلوار ، مانند خاکستری تیره و سرمه ای ، پوشیدنی بیشتری داشته باشید. این رنگها جاودانه هستند و برایرویدادهای حرفه ای اجتماعی و تجاری مناسب هستند

اگر کت و شلوار از 100٪ پشم تهیه شده باشد ، کت و شلوار تمام فصل است. تقریباً در طول سال و برای ویژه ترین مناسبت ها با پوشیدن آن مشکلی خواهید داشت. یک عروسی ساحلی ممکن است مناسب کت و شلوار پشمی باشد ، موافقم. اما در غیر این صورت ، رفتن خوب است.

اگر خاطرات پوشیدن کت و شلوار در مراسم عروسی شما را بسیار فانتزی می کند ، به خاطر داشته باشید که می توانید رنگ و مدل پیراهن ، لوازم جانبی و حتی کفش را با یکدیگر عوض کنید.

این می تواند روی ظاهر کت و شلوار شما تأثیر زیادی بگذارد و باعث می شود هر بار که آن را می پوشید تقریباً جدید به نظر برسد.

جلیقه با کت و شلوار عروسی خود بپوشید

آه ، بله سوال قدیمی: جلیقه بپوشید  یا جلیقه نپوشید؟ معضل بین کت و شلوار دو تکه و کت و شلوار سه تکه همیشه یک مشکل بزرگ است!

اگر با کت و شلوار ازدواج می کنید ، چاره ای جز پوشیدن جلیقه ندارید. مهمترین روز زندگی شماست. چرا نمی خواهید کلاس اضافه کنید؟

حتی اگر تاکسیدو هم پوشیده اید می توانید جلیقه بپوشید. در واقع ، پوشیدن آن باعث می شود تا ظاهر کلی تاکسیدو شما به بالاترین سطح رسمی برسد. حالا این باکلاس است!

کت و شلوارهای دو تکه راحت تر و سردتر هستند ، موافقم.

اما جلیقه یک لایه ظرافت به کت و شلوار شما می بخشد. زیبایی کت و شلوار سه تکه نه تنها پیچیده به نظر می رسد ، بلکه کت و شلوار را می توان بدون آن نیز پوشید. اگر صاحب یکی هستید ، به اندازه دو در یک خوب است.

کت و شلوار عروسی را برش انتخاب کنید

سه نوع اصلی برش در کت و شلوار مردانه وجود دارد . هر کدام بر روی اندام های خاصی بسیار زیبا به نظر می رسند و کاملاً برای کت و شلوار عروسی مناسب است. انتخاب شما عمدتا به نوع بدن شما و سطح راحتی شما بستگی دارد.

هر پیراهنی را که انتخاب می کنید ، لطفاً به خاطر داشته باشید که قوانینی در مورد چگونگی تناسب کت و شلوار شما  وجود دارد . اگر کت و شلوار خیلی تنگ یا گشاد باشد همه چیز دیگر از بین می رود.

اگر لباس عروسی شما به درستی مناسب نیست ، لطفاً برای انجام تغییرات مناسب به خیاط محلی مراجعه کنید. یا حتی بهتر ، یک کت و شلوار سفارشی سفارش دهید که کاملا برای اندازه گیری شما اندازه گیری شده .

Classic Fit

کلاسیک ، کت و شلوار برش پیشنهادات قفسه سینه و کمر اتاق بسیار سخاوتمندانه، و جنبش بسیار آسان است. هنوز هم به خوبی در خطوط بدن شما قرار می گیرد.

کت و شلوارهای کلاسیک مناسب فرم نیستند ، اما نباید گشاد به نظر برسند. بله ، آنها جادارترین تناسب از سه کت هستند ، اما یک تناسب کامل برای این کت و شلوارهای عروسی بسیار مهم است.

مناسب باریک

برش باریک مناسب خیلی بیشتر تنگ و بدن است. تقریباً هیچ پارچه اضافی در کت و شلوار وجود ندارد و فقط به اندازه کافی برای حرکت بدون محدودیت ارائه می شود.

کت و شلوارهای باریک دارای زیبایی اروپایی هستند. کت کت و شلوار باریک دارای شانه های باریک است و از طریق سینه باریک تر است. پاهای شلوار صاف و بسیار باریک است.

مدرن مناسب

این نوع کت و شلوار سازش بین دو برش فوق است. هنوز باریک است ، اما به اندازه برش مناسب باریک نیست. مانند مدل کلاسیک ، پارچه بیشتری ارائه می دهد و بخشنده تر است.

بخوانید:  اندازه گیری پیراهن مردانه

کت و شلوارهای مدرن مناسب  هر فصل مشهورتر می شوند. این یکی از پر استفاده ترین برش ها برای کت و شلوار عروسی در ایالات متحده است.

کت و شلوار تک سینه در مقابل دو پستان

اگر تصمیم دارید در جشن عروسی خود یک تاکسیدو بپوشید ، کت و شلوار تک سینه همان چیزی است که می خواهید بروید. اکثر کت های لباس رسمی تک سینه هستند ، حتی اگر به طور سنتی دو طرفه تر هستند.

به ندرت می توان یک تاکسیدو دو سینه پیدا کرد. این احتمالاً به این دلیل است که کت های دوسینه برای همه چاپلوس نیستند. آنها باید فوق العاده طراحی شوند زیرا بعداً تغییر آنها دشوار است.

کاپشن های تک سوز تنوع بیشتری دارند و روی همه بدن چاپلوس هستند.

رنگ کت و شلوار عروسی خود را انتخاب کنید

البته وقتی برای لباس عروسی خود برنامه ریزی می کنید ، فصل را در نظر دارید. اجازه دهید فصل ها شما را در بسیاری از نکات انتخابی در روند برنامه ریزی خود راهنمایی کنند.

استفاده از کت و شلوار عروسی در آینده نیز می تواند عامل مهمی در انتخاب رنگی باشد که می پوشید. یک کت و شلوار صورتی مرجانی ممکن است در عروسی ساحلی مقصد شما بسیار تند باشد ، اما آیا ارزش سرمایه گذاری را دارد اگر دیگر فرصتی برای پوشیدن آن پیدا نکنید؟

مهمتر از همه ، حتماً با همسر آینده خود هماهنگ شوید!

کت و شلوار عروسی مشکی

کت و شلوار سیاه و سفید به بالاترین سطح از تشریفات است. شما فقط می خواهید این لباس را در رسمی ترین عروسی ها به عنوان لباس عروسی با کروات سیاه  بپوشید .

کت و شلوارهای مشکی عروسی ، به ویژه تاکسدوهای مشکی ، فاکتور چندان بالایی برای پوشیدن مجدد ندارند. علاوه بر این ، عروسی ها باید یک جشن باشند ، بنابراین ممکن است بخواهید رنگ “شادتر” بیشتری بپوشید.

کت و شلوار عروسی نیروی دریایی

سرمه ای یک انتخاب رنگی شیک برای لباس عروسی است. این رنگ بسیار درجه یک است بدون اینکه بیش از حد رسمی و سفت باشد. نیروی دریایی همچنین به طرز شگفت انگیزی با بسیاری از رنگهای دیگر ترکیب می شود.

کار کردن با کت و شلوار دریایی در طرح رنگی شما باید آسان باشد! در حقیقت ، تاکسیدوهای آبی دریایی و نیمه شب به عنوان بهترین جایگزین برای تاکسیدوهای سیاه برای عروسی شما در نظر گرفته می شود.

ترکیب رنگ کلاسیک با کت و شلوار سرمه ای یا مشکی ، یک پاپیون مشکی ، پیراهن لباس سفید و یک مربع جیبی سفید است. هربار که می بینم عالی به نظر می رسد!

کت و شلوار عروسی آبی

یک کت و شلوار واقعا آبی کمی رسمی تر از یک لباس دریایی است ، با این حال هنوز هم بسیار شیک است. آبی یک رنگ چاپلوس است ، همچنین بسیار شاد و جشن است.

کت و شلوار آبی راهی عالی برای تزریق رنگ روشن به مناسبت است. رنگ آبی نیز بسیار متنوع است و ضریب سایش مجدد بالایی دارد.

کت و شلوار عروسی خاکستری

این یکی دیگر از گزینه های رسمی عالی است. سایه تیره تر را انتخاب کنید، رسمی تر کت و شلوار شما است. اگر عروسی شما بیشتر جنبه معمولی دارد ، رنگ خاکستری روشن کاملاً مناسب است.

هر کدام از سایه هایی که انتخاب می کنید ، کت و شلوار شما فاکتور بسیار بالایی برای پوشیدن مجدد خواهد داشت. کت و شلوارهای خاکستری همیشه مد هستند.

سایر تغییرات

به طور طبیعی ، تنوع وسیعی از رنگهای دیگر در دسترس است. آنچه مناسب است به تنظیمات شما ، زمان روز ، فصل و غیره بستگی دارد.

رنگ قهوه ای برای عروسی های پاییزی یا جشن های روز انتخاب خوبی است. رنگ سبز همچنین یک انتخاب مناسب برای عروسی پاییزی است.

کت و شلوارهای بورگوندی و سرمه ای می توانند جایگزین مناسب و خلاقانه ای برای عروسی رسمی با لباس کد باشند. کت وشلوار کبود و لباس رسمی بهتر است با یک لباس پیراهن سفید و یک پاپیون سیاه و سفید همسان.

اگر به دنبال کت و شلوار بژ هستید ، می توانید آن را برای آن عروسی رمانتیک ساحلی یا هر عروسی در روز بیرون بیاورید. کت و شلوار سفید همچنین می تواند به زیبایی مراسم ساحلی را تکمیل کند. فقط به خاطر داشته باشید که کت و شلوار رنگ روشن در یک جشن عروسی کمتر رسمی بهتر کار می کند.

چگونه می توان پیراهن مجلسی را با کت و شلوار عروسی خود ست کرد

پیراهن لیاس به خوبی انتخاب شده خواهد کت و شلوار و به کمک آن بدرخشد خود را تملق گفتن. به چند دلیل توصیه می کنم لباس سفید بپوشید. این رسمی ترین رنگ برای پیراهن های مجلسی است.

یک پیراهن لباس سفید  رنگ کت و شلوار شما را نیز به بهترین نحو نشان می دهد. اگر کسی در نزدیکی شما به طور اتفاقی لباس سفید (ahem) بر تن داشته باشد ، کراوات رنگ زیبایی خواهد بود.

در مورد سایر گزینه های پیراهن ، مانند دستبند یا یقه چطور؟

اگر از کت و شلوار معمولی استفاده می کنید ، دستبند فرانسوی با یک جفت پیوند کاف بسیار پیچیده به نظر می رسد. یقه شما باید مستقیم یا نوک تیز باشد.

برای یک تاکسیدو عروسی ، من یک پیراهن لباس سفید با دستبند فرانسوی با یقه نوک بال و جلوی پیک پیشنهاد می کنم.

کفش های خود را با کت و شلوار عروسی خود هماهنگ کنید

وقتی می گویم رنگ کفش شما باید با رنگ کت و شلوارتان همخوانی داشته باشد ، نباید تعجب آور باشد.

با فرض اینکه شما تاکسیدو نمی پوشید ، تقریباً مشخص است که کفش چرم مشکی آکسفورد یا دربی با کت و شلوار شما عالی است. این کفش ها تقریباً با هر کت و شلوار عروسی خوب کار می کنند.

اگر احساس می کنید برای چاشنی چیزها به کمی رنگ نیاز دارید ، رنگ قهوه ای در بسیاری از موارد می تواند بسیار سرد به نظر برسد.

کت و شلوارهای دریایی بیشتر با کفش های مشکی ست می شوند. زغال و کت و شلوار خاکستری تیره را نیز انجام دهید.

از طرف دیگر ، کت و شلوارهای آبی با کفش های قهوه ای شیک به نظر می رسند. اما هشدار داده شود که این امر سطح رسمی کل لباس شما را کاهش می دهد. فقط این بچه ها را برای عروسی معمولی تر بیرون بیاورید.

دو نکته مهم در انتخاب کفش عروسی این است که باید کفش چرمی و توری باشد.

لوازم جانبی که می توانید استفاده کنید

اگر هنگام لباس پوشیدن احساس می کنید مانند یک کلون کت و شلوار دیگر هستید ، ناامید نشوید. شما این شانس را دارید که ظاهر خود را با لوازم جانبی شخصی کنید  .

اگر انتخاب خوبی داشته باشید ، می توانید در عین زیبایی بسیار زیبا و برجسته به نظر برسید.

کراوات

این لوازم جانبی شماره یک است که مردم متوجه آن می شوند. گزینه های مختلفی برای انتخاب داماد وجود دارد ، اما به یاد داشته باشید که شما چیزی درجه یک و کم اهمیت می خواهید.

کراوات رنگ خنثی بهتر است. اگر در عروسی کراوات مشکی هستید (یا حضور دارید) و تاکسیدو می پوشید ، پاپیون مشکی بهترین انتخاب است.

اگر عروسی کراوات مشکی ندارید ، مطمئن شوید که رنگ کت و شلوار عروسی خود را با رنگ کراوات مناسب هماهنگ کرده اید. برخی از انتخاب های جهانی شامل کراوات های آبی سرمه ای یا رنگ عاجی است.

ابریشم زیبا ترین پارچه ای است که می توانید انتخاب کنید. اگر عروسی با لباس کراوات مشکی برگزار نمی کنید ، یک کراوات بسیار خوب کار می کند.

کمربند

این حقیقت تلخ است: شما نمی توانید کمربند با تاکسیدو عروسی ببندید. فقط می توانید کمربند با کت و شلوار عروسی استاندارد بپوشید.

به طور معمول ، من مخالف کمربند نیستم. در حقیقت ، یک کمربند خوب ، خوب انتخاب شده و رسمی حتی ممکن است ظاهر کت و شلوار عروسی شما را بیشتر کند. این بدان معناست که یک کمربند چرمی واقعی انتخاب کنید که با رنگ کفش شما مطابقت داشته باشد.

با این وجود ، ممکن است بخواهید کمربند را در روز عروسی خود بردارید. دلایل زیادی برای آن وجود دارد ، اما نکته مهم در ظاهر تیز این است که مطمئن شوید کت و شلوار کت و شلوار شما حتی بدون کمربند کاملاً مناسب است.

جلیقه پوشیدن؟ شما می توانید یک جفت آویز برای پیچ و تاب سریع اضافه کنید. یا می توانید یک شلوار کمربند با شلوار تاکسیدو خود بپوشید ، که ناحیه کمربند را کاملاً می پوشاند.

به یاد داشته باشید ، شما نمی توانید هم جلیقه بپوشید و هم کمربند!

تماشا کردن

اگر عروسی که در آن شرکت می کنید به بالاترین سطح رسمی بودن نیاز دارد ، باید یک ساعت مچی مجلسی با بند چرمی مشکی اضافه کنید.

ساعت برای مطاقت با کت وشلوار و نیاز به ساده و بی پیرایه. همچنین باید بسیار باریک باشد تا به خوبی زیر کاف شما قرار بگیرد. هیچ گونه برآمدگی روی مچ دست شما وجود ندارد که ساعت شما را واگذار کند.

از ساعت های بزرگ و فانتزی که ممکن است لباس عروسی شما را تضعیف کند دور شوید.

باز هم ، اگر شما یک تاکسیدو پوشیده اید ، یک ساعت لباس چرمی مشکی تنها انتخاب قابل قبول است. لطفاً هیچ Chrono ، ساعت غواصی یا کمربند فلزی نداشته باشید!

میدان جیبی

مربع جیبی یکی از اجزای ضروری یک مناسبت خاص لباس است. این می تواند رنگ و رنگی به کت و شلوار شما ببخشد ، اما توجه داشته باشید که آن را مطابق با هدف روز خود برای استایل نگه دارید.

جنس و رنگ مربع جیبی شما نباید با بقیه کت و شلوار شما بی جا باشد.

دکمه سر دست

کت و شلوار عروسی خود را با دستبندهای زیبا و در عین حال مجزا تکمیل کنید. برخی ازبهترین سر آستین های پیراهن مجلسی  که امکان بستن سرآستین را می دهد ، پیراهن های  مجلسی یک دست و فرانسوی هستند. رنگ دستبند باید رنگ کت و شلوار شما را ستایش کند. دستبندهای طلایی یا نقره ای از انتخاب های بسیار مناسب برای دامادها هستند.

بسته بندی کردن آن

در طول این راهنمای کت و شلوار عروسی ، ما قوانین و نکات زیادی را برای لباس کامل عروسی برسی کرده ایم . اما اجازه ندهید همه اینها بر شما غلبه کند.

شما بهترین سبک خود را می دانید ، بنابراین خود را ملزم به رعایت چیزی که فقط برای این روز نیستید ، احساس نکنید. با این حال ، شما فقط یک فرصت برای داماد شدن دارید. روز عروسی شما شبیه هیچ روز دیگری در زندگی شما نخواهد بود ، بنابراین باید متناسب با آن لباس بپوشید.

از این مورد بهترین کار را برای خود بگیرید. اگر از ایده پوشیدن تاکسیدو بسیار ناراضی هستید ، می توانید در حالی که از المان کراوات مشکی صرف نظر می کنید ، یک عروسی زیبا داشته باشید.

مهمترین چیز این است که در جشن عروسی خود احساس خوبی داشته باشید و لباس خوبی داشته باشید. خوب ، آن و لذت بردن از شادترین روز زندگی شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *