پست ها

مدل کفش های لباس مردانه: انواع و تفاوت ها

کفش

“کفش های مردانه همه یکسان هستند.”

اگر تا به حال فکر کرده اید که این کلمات را فکر می کنید ، برای شما لذت بخش است. دنیای کاملی از کفش های مجلسی مردانه و مدل های آن برای کشف وجود دارد!

سبک ها و جزئیات روی هر کدام می تواند شگفت انگیز باشد تا لباس اصلی شما را بالا ببرد.

با نکات زیر و خارج کفش های مردانه آشنا شوید تا ببینید چگونه می توانید شکوفائی بیشتری به کمد لباس خود اضافه کنید. به سادگی با تغییر کفش می توانید ظاهر خود را تغییر دهید.

کفش های مردانه: اصول اولیه

درک این نکته که پوشیدن کفش های کت و شلوار با کت و شلوار در اغلب موارد فرم ضعیفی است ، نبوغ ندارد.

برای بازی در نقش یک تاجر جدی ، تمام کمد لباس شما باید متناسب با نقش باشد. این شامل همه جزئیات کوچک تا کفش شما می شود.

کفش برای لباس رسمی

بنابراین ، طبیعی است که از خود بپرسید که هنگام لباس پوشیدن چه کفشی مناسب است. با وجود تعداد زیادی کفش مردانه در بازار ، ممکن است انتخاب های شما بسیار سخت باشد.

اما با کمی دانش اولیه ، به زودی کفش های مجلسی را انتخاب خواهید کرد که شایسته شخص راکفلر باشد.

هیچ کفش جادویی وجود ندارد که تمام نیازهای شما را برای پیراستن برآورده کند. با این حال ، شما فقط باید بیاموزید که چه موادی مناسب ترند و به دنبال کدام سبک و برش هستند.

سپس ، به زودی مانند یک حرفه ای برای کفش های مجلسی خرید خواهید کرد.

جنس کفش لباس

کفش های مجلسی مردانه تقریباً همیشه از چرم ساخته می شوند. این نه تنها زیبا ترین ماده موجود است ، بلکه دوام ترین آن نیز است.

اگر از کفش های چرمی خوب استفاده کنید ، اگر به درستی از آنها مراقبت کنید ، می توانند سالها برای شما دوام بیاورند.

از کفش های خود مراقبت کنید

اگر چرم یک معضل اخلاقی برای شما ایجاد می کند ، هرگز نترسید. گزینه های چرم مصنوعی نیز وجود دارد .

با این حال ، توجه داشته باشید که چرم مصنوعی به اندازه چرم طبیعی ماندگاری بالایی ندارد . برخلاف چرم اصل ممکن است ترک بخورد و پوسته پوسته شود.

چرم واقعی ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد ، اما در دراز مدت هزینه بیشتری را صرف تعویض مداوم کفش های چرم مصنوعی خود می کنید.

آناتومی کفش های مجلسی

مهمترین قسمت های کفش بالایی که باید بدانید عبارتند از: انگشت شست پا ، کف دست ، قسمت چهارم و رو به رو.

شاید ایده خوبی باشد که هر قسمت را بشناسید و برای کفش های با کیفیت از هر یک از این مناطق باید به چه نکاتی توجه کنید. دانستن هر منطقه به شما کمک می کند تا سبک کفش خود را تشخیص دهید و اینکه آیا مناسب لباس شما است.

اجزای کفش

نوک کفش شما کاملا نمایان است. این نوک جلویی کفش شماست. این محصول از چرم قالب دار ساخته شده است و از یک مدل چوبی برای حفظ شکل آن استفاده می کند. بسته به نوع کفشی که انتخاب می کنید ، انگشت پا می تواند نوک تیز ، گرد یا مربع باشد.

بعد می آید vamp. این قسمت کفش در امتداد خط انگشتان پا است که هنگام قدم گذاشتن با پای شما حرکت می کند. مراحل شما در نهایت این قسمت را فرسوده می کند و در اینجا چین ایجاد می کند.

یک چهارم کل بقیه کفش بالایی شماست که به پاشنه پا می پیچد. این کفش می تواند در انواع مختلف باشد ، بسته به نوع کفش آن متفاوت است.

در نهایت ، روبرو است. این قسمتی از کفش شما است که نوار چرم با چشمان آن است.

انواع و مدل های مختلف کفش های مردانه

قوانین پیراستن می تواند بسیار سخت باشد. و به نظر می رسد مردان به اندازه زنان انتخاب مد ندارند.

بنابراین علیرغم اینکه کت و شلوار تنها گزینه لباس پوشیدن ما بود ، ما تعداد تکان دهنده ای از گزینه های کفش داریم!

جنس ، استایل و رنگ کفش ممکن است هنگام لباس پوشیدن متفاوت باشد. این تصمیمات بر اساس عوامل مختلف ، از جمله سطح رسمی بودن لباس ، رویدادی که در آن شرکت می کنید ، حتی آب و هوا ، بهترین تصمیم را می گیرد.

برخی از انتخاب ها طبیعتاً شیک تر از دیگران خواهند بود. به عنوان مثال ، کفش های چرمی دارای ارتفاع رسمی هستند.

کفش آکسفورد

آکسفورد (که با نام بالمورال نیز شناخته می شود) محبوب ترین انتخاب برای کفش های مردانه است. آنها همچنین رسمی ترین گزینه در بین همه گزینه ها هستند. کفش های آکسفورد با انگشتان بسته و توری بسته یک شکل بسیار شیک ایجاد می کنند.

کفش مجلسی برای ختم

همیشه روی بند کفش آکسفورد سبک بسته بند را پیدا خواهید کرد. این یکی از ویژگیهای بارز این سبک است ، همراه با انگشتان سرپوش و یک پاشنه کوچک.

توری بسته باعث ایجاد تناسب بیشتری برای کفش شما می شود که باعث ایجاد شکل بسیار مشخص می شود.

تقریباً در هر مکانی می توانید این کفش ها را بپوشید. آنها با هر کت و شلوار تجاری ، مناسب برای هر جلسه کاری یا روز در دفتر ، بسیار صیقلی به نظر می رسند.

البته ، می توانید آکسفورد را در یک مراسم رسمی با تاکسیدو خود بپوشید ، به شرطی که آکسفوردهای رسمی کامل باشند. اما انواع دیگر و سبک های غیر رسمی کفش های لباس آکسفورد نیز وجود دارد.

انواع کفش آکسفورد

شما همیشه قادر خواهید بود کفش های آکسفورد را از طریق بند بند بسته آنها تشخیص دهید. این به نحوه ساخت کفش اشاره دارد.

در آکسفوردز ، روبرو در زیر وامپ متصل است ، و هر طرف را محکم به هم می چسباند وقتی که به هم چسبیده است. کشیدن کناره های کفش بسیار محکم به هم ، یک خط زیبا در امتداد خط پای شما ایجاد می کند.

کفش دربی

کفش های دربی به جز یک جزئیات مهم بسیار شبیه به آکسفورد است. این سبک به جای توری بسته دارای چفت باز است. معنی؟

باز بودن احساس کمی وسیع تری در کفش ایجاد می کند و باعث می شود کمتر تنگ و راحت تر به نظر برسد.

کفش دربی

دربی ها متفاوت هستند زیرا محوطه آنها در بالای Vamp دوخته شده است. این باعث ایجاد نوارهای چرمی جداگانه ای می شود که در دو طرف کفش لباس رو به روی یکدیگر قرار گرفته و فلپ هایی را تشکیل می دهند.

بندها از طریق این فلپ ها عبور می کنند و فلپ ها را تا انتها با هم نمی کشند. این چیزی است که کفش پهن تری را ایجاد می کند.

شما می توانید کفش های داربی را تقریباً به همان شیوه ای که آکسفورد پوشیده اید بپوشید. با این حال ، آنها کمی معمولی تر از آکسفورد هستند ، بنابراین برای لباس رسمی کار نمی کنند.

انواع کفش دربی

ممکن است تشخیص دربی ها دشوار باشد زیرا آنها بسیار شبیه به آکسفورد هستند. همچنین ، چندین سبک مختلف کفش دربی وجود دارد که تشخیص آنها را سخت تر می کند. با این حال ، بزرگترین هدیه ، سبک توری است.

اگر می توانید متوجه شوید که روبرو بالای وامپ متصل شده است و سبک توری باز را ایجاد می کند ، پس می دانید که داربی دارید!

کفش Brogue

این ممکن است با گنجاندن brogues در این لیست کمی تقلب شود ، زیرا از نظر فنی ، آنها از نوع کفش نیستند. آنها واقعاً بیشتر یک تزئین هستند.

هر کفشی ممکن است دچار مشکل شود ، اما بیشتر آن را در آکسفورد یا دربی پیدا خواهید کرد.

کفش مدل بروگ

سوراخ کردن چیزی بیشتر از سوراخ در کفش شما نیست. خوب ، این پیچیده تر از این است!

این یک سبک دکوراسیون است که شامل سوراخ شدن است ، معمولاً در امتداد درزهای کفش شما. گاهی اوقات یک طرح سوراخ شده روی کلاهک پا نیز وجود دارد.

فرقی نمی کند که به کدام سبک کفشی اضافه کنید ، باعث می شود کفش شما رسمی نباشد. این یک انتخاب فوق العاده شیک است. همچنین ، زیبا و لمس کننده است. با این حال ، رسمی نیست.

انواع کفش بروگ

آیا می خواهید یک جفت کفش مجلسی را تشخیص دهید؟ به سادگی به دنبال سوراخ ها باشید! با این حال ، انواع و شیوه های مختلفی برای مشاجره وجود دارد که می توانید انتخاب کنید:

کامل بروگ

این نسخه از کفش بروگ اغلب نوک بال نیز نامیده می شود. نام خود را از طراحی کلاه پنجه گرفته است: به شکل بال است و به سمت عقب کفش می پیچد.

سوراخ ها به همراه کلاهک پا به سمت پاشنه دنبال می شود.

نیمه بروگ

همچنین به عنوان یک نصف بروگ شناخته می شود. درپوش انگشتان پا روی یک نیمه برگی استاندارد است ، با سوراخ هایی که در امتداد آن درز دیده می شود.

این یک سبک کم اهمیت تر است زیرا درپوش انگشتان پا به بیرون مانند یک کلاهبردار کامل به بیرون کشیده نمی شود. با این حال ، اغلب دارای سوراخ های تزئینی در انگشت پا است.

کوارتر بروگ

این سبک کفش حتی کمتر از بقیه جا می اندازد. تنها سوراخ ها در اطراف درز طبیعی کفش وجود دارد و هیچ گونه شکوفه یا تزئین اضافی در آن وجود ندارد.

Longwing Brogues

این سبک درست مانند نوک بال است ، فقط با یک گیلاس اضافی در بالا. با بالهای بلند ، نوک بالها در کنار پا متوقف نمی شوند. آنها راه برگشت را ادامه می دهند

درز دقیقاً به درز پاشنه می رسد. این تنوع بیشتر در کفش های دربی یافت می شود.

کفش های لباس Blucher

کفش های لباس بلوچر یکی دیگر از تغییرات جزئی در کفش دربی است. در حقیقت ، گاهی اوقات این دو نام به جای یکدیگر استفاده می شوند ، حتی اگر این درست نباشد.

هر دو دارای سیستم بستن باز هستند و از هر نظر تقریباً یکسان هستند ، اما یکی. بنابراین اگر می خواهید تفاوت بین بلوکرها و دربی ها را تشخیص دهید ، نگاه دقیق تری به توری بیندازید تا به شما در تشخیص کفش کمک کند.

کفش بلوچر

دربی دو محوطه بزرگ دارد که بر روی vamp دوخته شده است که حاوی چشمک است. از طرف دیگر ، کفش های بلوچر دارای یک رویه از یک برش واحد هستند و نوارهای کوچکی از چرم در کناره های آن دوخته شده است که شامل چشم ها می شود.

بلورها نیز بسیار شبیه به کفش های مجلسی آکسفورد هستند.

آنچه آکسفوردها را از بلوکرها متمایز می کند این است که در آکسفوردها یک سیستم بند بسته بسته شده است که در زیر Vamp دوخته شده است. از طرف دیگر ، کفش های بلوچر دارای یک سیستم توری باز هستند که به دو طرف دوخته شده است.

شما می توانید همانطور که کفش های دربی را می پوشید ، کفش های لباس blucher بپوشید. آنها با یک کت و شلوار عالی برای پوشیدن برای عصرانه ، یک روز در دفتر یا هر زمان که نیاز به ظاهر زیبا دارید بسیار عالی هستند.

تسمه های راهب

آیا تا به حال به کفش های مجلسی مردانه بدون بند و بند به جای سگک توجه کرده اید؟ شانس خوب است ؛ به کفش بند راهب نگاه می کردی!

کفش چرمی قهوه ای

این کفش های چرمی بی نظیر در جایی بین طیف رسمی بین کفش های آکسفورد و دربی قرار می گیرند.

قابل توجه ترین ویژگی های بندهای راهب ، سگک و بندهای زین فلزی آنها است. آنها حتی می توانند دلخوری داشته باشند.

اینها قطعاً کفش های بیسیم هستند. آنها برجسته هستند ، بنابراین هر کجا که آنها را بپوشید ، بندهای راهب شما نقطه تمرکز لباس شما خواهد بود.

کفش های بند راهب در صورتی که رنگ مناسبی داشته باشند با کت و شلوار بسیار زیبا به نظر می رسند ، اما با یک لباس معمولی نیز فوق العاده هستند.

از نظر ساخت ، بندهای راهب بسیار شبیه به کفش های مجلسی آکسفورد هستند ، فقط بدون سیستم توری. شما همیشه قادر خواهید بود کفش های راهب را تشخیص دهید زیرا آنها از سگک برای بستن آنها استفاده می کنند.

انواع کفش راهب

سوال اصلی این است: چند سگک؟

تسمه های تک راهب

این سبک از بندهای راهب تنها یک بند در قسمت بالای پا دارد ، با یک سگک. در نتیجه ، بند می تواند بسیار نازک باشد. در بالای پا ، دقیقاً در بالای بالای کفش ، محکم می شود.

دو بند مونک

حدس زده اید: این تنوع کفش بند راهب دارای دو بند و دو سگک است. بند در اینجا بسیار گسترده است تا به لبه خارجی پا برسد.

در آن مرحله ، بالا و پایین بند به دو بند نازک تر تقسیم می شود. بند بالا در همان مکان یک کفش بند راهب قرار دارد ، اما بند دوم تمایل دارد که بسیار پایین تر از پایینی فاصله داشته باشد.

موج سواران

در اینجا یکی دیگر از کفش های لغزنده است ، اما به همان اندازه رسمی پمپ اپرا نمی رسد.

کفش مدل لوفر

لوفرها می توانند لباس مجلسی یا گاه به گاه داشته باشند ، اما بیشتر به سمت گاه به گاه متمایل می شوند. انگشتان پای لوفر بسیار شبیه به موکاسین دوخته شده اند ، از این رو حالت آرامش حاصل می شود.

غالباً “زین” (تزئین) یا تسمه ای در سراسر vamp وجود دارد. علاوه بر این ، اغلب منگوله یا میله فلزی را می بینید که در آنجا قرار گرفته است. این موارد بر رسمی بودن کفگیر شما تأثیر می گذارد.

بسته به نوع یا سبک لوفر که انتخاب می کنید ، می توانید آن را در محیط های رسمی تر یا با کت و شلوارهای تجاری بپوشید.

انواع کفش لوفر

لوفرها به راحتی با بند و سگک خود قابل تشخیص هستند. ضامن و بند طولانی آنها در سرتاسر آن نیز از ویژگی های کلیدی در یک ناف است.

پنی لوفر

این سبک لوفر بدون تزئین است به جز یک بند ضخیم در بالای Vamp. به دلیل اینکه بند در مرکز خود دارای یک دهانه کوچک است ، “پنی لوفر” نامگذاری شده است.

یک پنی می توانست در آنجا جا بیفتد و در دهه 1950 در بین بچه های مدرسه محبوب بود.

بیت لوفر

این تنوع روی لوفر رسمی ترین روش برای پوشیدن این کفش است. دارای یک میله فلزی در سراسر vamp. این سبک توسط گوچی در دهه 1960 معرفی شد و محبوبیت زیادی پیدا کرد.

چکمه های لباس

چکمه های پیراهن بسیار شبیه کفش های آکسفورد یا دربی شروع می شوند ، با این تفاوت که دارای پایه ای هستند که تا مچ پای شما بالا می رود.

چکمه

فقط به دلیل پوشیدن چکمه ، نیازی نیست که آنها کاملاً کاربردی باشند. آنها همچنین می توانند زیبا به نظر برسند! ممکن است چکمه های مجلسی دارای سبک خاصی باشند. به عنوان مثال ، برخی ممکن است انگشتان پای خود را به هم بزنند یا نوک انگشتان بال آنها باشد.

اگرچه چکمه های لباس معمولاً معمولی هستند ، اما پوشیدن یک جفت زیبا با کت و شلوار قابل قبول است.

فقط مطمئن شوید که چکمه ها از چرم تیره ساخته شده اند و از نظر فرم عالی هستند. و هرگز آنها را با لباس رسمی ست نکنید!

هنگامی که چکمه های لباس را از روی پایه بلند آنها می بینید ، به راحتی تشخیص می دهید. آنها یک پاشنه کوچک دارند و تا مچ پای شما توری دارند.

چکمه چلسی

در اینجا یک نیم بوت دیگر است ، اما این یکی بدون بند است. خیلی راحت می لغزند و روشن می شوند.

چکمه چلسی

چکمه های چلسی هرگز انگشت اشاره ندارند. انگشتان پای آنها گرد است آنها همچنین دارای قطعه ای از الاستیک در مچ پا برای پهن شدن هستند.

بهترین راه برای پوشیدن چکمه های چلسی به صورت شیک ، کت و شلوار معمولی تر است.

چکمه های چلسی دارای کفش پاشنه بلند و برچسب پارچه ای در قسمت پاشنه برای کشیدن آن ها روی پاشنه شما هستند. چکمه های چلسی به دلیل نداشتن بند ، دارای شبح بسیار باریکی هستند.

چکمه های چوکا

قسمت چکمه ما چکمه چکمه است. مچ پای آنها بسیار کم است ، فقط با دو یا سه سوراخ به هم متصل می شوند. آنها معمولاً جیر هستند.

کفش مدل چوکا

چکمه های چوکا بسیار ساده هستند. آنها دوخت زیادی ندارند و انگشت شست دارند. این باعث می شود آنها بسیار راحت بپوشند.

شما بیشتر اینها را با لباسهای معمولی می پوشید ، اگرچه آنها را می توان برای برخی از لباسهای نیمه رسمی پوشید.

شما همیشه چکمه های چوکا را با شفت کم منحصر به فرد و تعداد کمی چشمی تشخیص می دهید. آنها همچنین مانند بند کفش های دربی یک سبک چسبان باز دارند.

گزینه های احتمالی رنگ کفش لباس

فقط به این دلیل که چیزی به عنوان یک کفش لباس شناخته می شود به طور خودکار به این معنی نیست که می توانید آن را با هر لباسی شیک بپوشید.

رنگ کفش در استایل

همه کفش ها با همه کت و شلوار مناسب نیستند. رنگ کفش می تواند با کت و شلوار شما همخوانی داشته باشد. بسیار مهم است که بدانید کدام رنگ کفش با هر رنگ کت و شلوار بهتر ست می شود.

سیاه

مشکی رسمی ترین رنگ در لباس و کفش است. بنابراین ، اگر از لباس رسمی استفاده می کنید ، همیشه به کفش های مشکی لباس نیاز دارید.

گذشته از انتخاب واضح کفش های مشکی با کت و شلوار مشکی ، رنگ های دیگر کت و شلوار با کفش های مشکی بسیار خوب کار می کنند.

کت و شلوارهای دریایی ظاهری فوق العاده تیز دارند. وقتی در کنار هم با کفش های چرم مشکی پوشیده می شود ، تضاد زیبایی دارد.

برای داشتن ظاهری صاف ، کفش های مشکی خود را با کت و شلوار زغالی ست کنید. فوق العاده باکلاس است

قهوه ای استاندارد

دومین رنگ محبوب کفش لباس قهوه ای استاندارد شماست.

اگر از خود می پرسید که چگونه می توانید کت و شلوار آبی یا آبی خود را بپوشید ، نمی توانید با کفش های لباس قهوه ای اشتباه کنید. این یک ترکیب رنگ بسیار گرم است.

در خارج از کت و شلوار خاکستری زغالی ، ممکن است رنگ کت و شلوار خاکستری روشن تر از کفش مشکی پوشیده شود. در عوض ، کفش های لباس قهوه ای را امتحان کنید. دوباره ، این سایه سرد را گرم می کند.

به طور طبیعی ، کت و شلوارهای قهوه ای با کفش های مجلسی قهوه ای مناسب هستند. این ظاهر تک رنگ همیشه ایده خوبی است.

Oxblood و Burgundy

این سایه های کفش های مجلسی فقط کمی رنگ قرمز در خود دارند. به نظر می رسد مطابقت آن دشوار است ، اما برای چند رنگ کت و شلوار یک انتخاب طبیعی است.

اگر علاقه ای به ظاهر تک رنگ کت و شلوار قهوه ای با کفش های مجلسی قهوه ای ندارید ، کفش های قهوه ای را با یکی از این سایه ها عوض کنید. این سایه ها ادویه ای به قهوه ای استاندارد شما اضافه می کنند.

آبی یک رنگ هیجان انگیز برای کت و شلوار است. با جفت کردن کت و شلوار آبی خود با کفش های گاوزبان یا بورگوندی به این احساس هیجان انگیز بپردازید.

قهوه ای روشن

کفش های لباس قهوه ای روشن بسیار مدرن به نظر می رسند. آنها کت و شلوار شما را کمی شیک و ظاهری خیره کننده ندارند.

اگر از کت و شلوار آبی مد روز استفاده می کنید ، کفش های لباس قهوه ای روشن یک انتخاب عالی هستند. قهوه ای روشن بر روشنایی کت و شلوار آبی غلبه نمی کند.

اگر از کت و شلوار برنزه استفاده می کنید ، کفش های لباس قهوه ای روشن یک انتخاب طبیعی هستند. هر چیزی تیره تر تمام توجه شما را به پاهای شما جلب می کند و نه کت و شلوار زیبای شما.

سفید و برنزه

اگر در آب و هوای گرم هستید یا به یک رویداد تابستانی رفته اید ، ممکن است خود را با کت و شلوار کمیاب بژ یا کرم رنگ بپوشید.

متأسفانه ، این رنگ کت و شلوار ممکن است دشوار باشد که با کفش هماهنگ شود. دلیلش این است که رنگ مشکی یا قهوه ای استاندارد قطعاً این کت و شلوارهای روشن را غرق می کند.

در عوض ، برای پوشیدن در این دمای گرم ، یک جفت کفش سفید یا برنزه بپوشید.

کفش های سفید یا برنزه نیز برای عروسی های تابستانی یک گزینه عالی هستند ، به خصوص اگر در ساحل هستند. آنها را با یک کت و شلوار رنگ روشن زیبا ست کنید و توجه همه را به خود جلب کنید.

توری باز در مقابل توری بسته

همه صحبت ها در مورد “بستن باز” و “بستن بسته” می تواند کمی گیج کننده باشد. با این حال ، ایجاد تمایز به همان اندازه دشوار است ، هنگامی که مفهوم را درک کردید ، بسیار آسان است.

توری باز و توری بسته

توری باز به سیستم توری اشاره می کند که روی لبه های کفش قرار دارد. فلپ ها روی یک ومپ بلند یا زبان کفش قرار دارند.

به عبارت دیگر ، یک چهارم کفش های با بند باز در بالای vamp قرار دارند. اگر کفش از یک تکه مانند بلوکر ساخته شده است ، پس این سیستم توری است که قسمت بالای آن را دوخته است.

توری بسته زمانی است که پایه بندها به قسمت بالای کفش دوخته شده باشد. این بدان معناست که قسمت روبرو و محوطه در زیر Vamp دوخته شده است. همچنین ، این استایل بیشتر شیک است تا توری باز.

مدل لباس کفش پاشنه بلند

انگشتان پای شما بخش کوچکی از بدن شما هستند. هیچ کس هرگز متوجه آنها نمی شود! با این حال ، نوک انگشتان کفش لباس شما جزئیات مهمی است.

طرح انگشتی کفش

کفش های مجلسی فقط انگشتان پای گرد هستند. با این حال ، هنوز راه های زیادی وجود دارد که می توانید با استایل آن قسمت کوچک کفش خود بازی کنید.

هر یک از این سبک ها کاملاً تزئینی هستند. آنها نقش کاربردی ایفا نمی کنند.

کفش لباس مجلسی کلاه

این سبک از انگشتان پا در قسمت پای انگشتان شما در امتداد Vamp دوخته می شود. انگشتان پای شما را از بقیه کفش جدا می کند.

کفش مجلسی به معنای واقعی کلمه یک کلاه برای کفش شما ایجاد می کند! این سبک کمی بازیگوش است ، اگرچه کفش شما را تا حدودی رسمی نمی کند.

کفش مجلسی ساده

درست همانطور که از نامش مشخص است ، این سبک انگشتان پای شما را ساده می گذارد. هیچ چیز به این قسمت از کفش شما اضافه نشده است.

با یک کفش ساده ، فقط چرم پیوسته را در بالای کفش خود خواهید یافت. ظاهر بسیار تمیزی ایجاد می کند. همچنین شیک ترین مدل لباس های کفش پا است.

کفش مجلسی پیش بند

این مدل انگشتان پا معمولی است. زمانی ایجاد می شود که یک درز انگشت شست پا را در وسط و در نیمه راه کفش تقسیم می کند.

مدل کفش لباس مجلسی نوک پا تا پاشنه کفش ادامه می یابد. شبیه انگشت پای ناف است که از موکاسین الهام گرفته است.

کفش مجلسی Wingtip

نوک بال ها شبیه به انگشتان پا است. فقط آنها منحنی پا را دنبال نمی کنند. در عوض ، این سبک کلاه یک نقطه در وسط دارد.

همچنین ، پهلوها در امتداد کنار پای شما قرار می گیرند. شما معمولاً این سبک از کلاه انگشتان پا را با کمی تقلب مشاهده خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *