پست ها

طول مناسب شلوار

طول مناسب شلوار

قسمت شلوار مردانه که اغلب نادیده گرفته می شود ، طول مناسب شلوار است ، به ویژه نحوه شکستن شلوار روی کفش. ممکن است چنین جزئیات کوچکی به نظر برسد ، و در حقیقت ، اینطور است.

با این حال ، این یکی از آن جزئیاتی است که اگر درست انجام شود هرگز متوجه آن نخواهید شد. اگر به اشتباه انجام شود قطعاً متوجه خواهید شد.

طول شلوار مناسب کت و شلوار می تواند کل کتو شلوار رابسازد یا بشکند . و شما حتی نمی توانید انگشت خود را دقیقاً بر روی دلیل آن بگذارید. بنابراین ، در اینجا چگونگی کشیدن ظاهر مناسب است.

شکستن شلوار

در دنیای مد مردان ، اگر تا به حال اصطلاح "شکستن شلوار" را شنیده اید. این جاست و چگونه پاهای شلوار شما روی کفش شما می افتد.

 

قد شلوار

 

استراحت باعث ایجاد چین و چروک جزئی در پارچه می شود ، جایی که سجاف شلوار به کفش لباس شما تکیه داده است. همه شلوارهای لباس ، از جمله شلوارهای بسته ، می توانند استراحت کنند.

اندازه های استراحت می تواند متفاوت باشد ، از یک استراحت کامل تا بدون وقفه ، با چند گزینه در این بین. هرچه پارچه بیشتری روی کفش خود داشته باشید ، استراحت شما بزرگتر خواهد بود.

بیشتر شلوارها می توانند متناسب با هر نوع سبک استراحتی که دوست دارید ، طراحی شوند. در حقیقت ، اکثر شلوارهای لباس بدون هیچ مانعی می آیند ، بنابراین شما قبلاً به یک خیاط سر می زنید.

قد بلند شلوار

شلوار بدون کت و شلوار و شکستن شلوار اشتباه.

همه استراحت ها برای همه افراد مناسب نیست. برخی از شما تملق می گویند ، در حالی که برخی ممکن است خنده دار به نظر برسند. در نظر گرفتن تیپ بدنی مفید است. اگر مطمئن نیستید ، خیاط شما می تواند به شما در هدایت کمک کند.

 

از این مدل ها خوشت میاد!

شلوار پارچه ای مردانه آبی کد 2106

980,000 تومان
شلوار پارچه ای مردانه آبی
  • پارچه مطهری
  • درصد الیاف %45 پشم و %55 پلی استر
  • برش اسلیم فیت
  • آستر تا سر زانو
  • خرج کار درجه یک
  • سایز های 56 ,54 ,52 ,50 ,48

شلوار پارچه ای مردانه طوسی کد 2108

1,480,000 تومان
شلوار پارچه ای مردانه طوسی کد 2108
  • پارچه مطهری
  • درصد الیاف %45 پشم و %55 پلی استر
  • برش اسلیم فیت
  • آستر تا سر زانو
  • خرج کار درجه یک
  • سایز های 56 ,54 ,52 ,50 ,48

شلوار کتان مردانه رنگ مشکی کد 2112

980,000 تومان
شلوار کتان مردانه رنگ مشکی کد 2112
طرح بافت جودون برش اسلیم فیت در سایز های 42، 44، 46، 48، 50، 52

شلوار کتان بژ کلاسیک کد 2117

980,000 تومان
شلوار کتان بژ کلاسیک کد 2117 تولید شده در رنگ بژ می باشد. این رنگ را می توان در گروه رنگ های روشن دسته بندی کرد. ست کردن با این رنگ بسیار کار راحتی می باشد، کافی است یکی از رنگ های تناژ قهوه ای را انتخاب کنید تا با شلوارتان یک ترکیب جذاب درست کنید. برش : رگولار فیت رنگ : بژ اندازه فاق : بلند پارچه : کتان

شلوار کتان یشمی کلاسیک کد 2118

980,000 تومان
شلوار کتان یشمی کلاسیک کد 2118 دوخته شده به رنگ یشمی می باشد. این رنگ از تناژ رنگی سبز است که جزو رنگ های تیره به حساب می آید. با استفاده از این شلوار می توانید استایل های تیره متنوعی درست کنید. برش : رگولار فیت رنگ : یشمی اندازه فاق : بلند پارچه : کتان

شلوار پارچه ای مردانه طوسی کد 2103

1,480,000 تومان
شلوار پارچه ای مردانه طوسی
  • پارچه مطهری
  • درصد الیاف %45 پشم و %55 پلی استر
  • برش اسلیم فیت
  • آستر تا سر زانو
  • خرج کار درجه یک
  • سایز های 56 ,54 ,52 ,50 ,48

شلوار کتان مردانه رنگ سرمه ای کد 2113

980,000 تومان
شلوار کتان مردانه رنگ سرمه ای کد 2113
طرح بافت جودون برش اسلیم فیت در سایز های 42، 44، 46، 48، 50، 52

شلوار پارچه ای مردانه نسکافه ای کد 2105

1,480,000 تومان
شلوار پارچه ای مردانه نسکافه ای
  • پارچه مطهری
  • درصد الیاف %45 پشم و %55 پلی استر
  • برش اسلیم فیت
  • آستر تا سر زانو
  • خرج کار درجه یک
  • سایز های 56 ,54 ,52 ,50 ,48
 

انواع مختلف شلوار و طول مناسب شلوار کت و شلوار

برش شلوار شما بر نحوه افتادن شلوار شما تأثیر می گذارد. طول و عرض هر دو نقش دارند و بر سبک تأثیر می گذارند.

هرچه شلوار شما بلندتر باشد ، شلوار شما بیشتر می شکند. همین امر در مورد عرض نیز صادق است: هرچه دور پای شلوار شما باریکتر باشد ، شکستگی بزرگتر است. این چطور است؟

طول شلوار

هرچه مواد بیشتری (طول) یا غلظت بیشتری در یک نقطه (عرض) داشته باشید ، وزن پارچه هنگام برخورد با کفش بیشتر می شود. اگر تمام آن پارچه روی کفش شما وزنه زده باشد ، چیز بیشتری برای تا شدن روی خودش خواهد داشت.

اگر کت و شلوار شماباریک است و شلوار شما بسیار بلند است ، ممکن است بخواهید شلوار را کمی کوتاهتر از حد معمول در نظر بگیرید تا بتوانید استراحت را درست انجام دهید.

قد مناسب شلوار

بنابراین ، هرچه پاهای پهن شما بیشتر باشد ، استراحت کمتری خواهید دید. محیط بزرگتر به این معنی است که مواد کمتری به کفش شما برخورد می کند. از آنجا که این کوچکترین تأثیر را می گذارد ، تنها کوچکترین چین و چروکی را ایجاد می کند.

 

بر اساس موارد فوق ، ما چهار نوع شلوار را با هم متفاوت می کنیم: بدون استراحت ، یک چهارم استراحت ، نیمه استراحت و استراحت کامل.

بخوانید:  کت و شلوار مناسب برای مردان سایز بزرگ

هیچ استراحت

عدم شکستگی در شلوار شما یک روند مدرن است. این یک خط بسیار تمیز به همراه کت و شلوار شما ایجاد می کند و کاملاً باسن است.

چگونه به نظر می رسد

سجاف شورت دقیقاً بالای کفش متوقف می شود و شاید فقط به آرامی آن را می چراند. هیچ تاشو وجود نخواهد داشت زیرا تماس نمی گیرد.

پاچه کوتاه شلوار

توجه داشته باشید که شلوارها را خیلی کوتاه نکنید ، در غیر این صورت ممکن است ظاهری مسخره داشته باشند. به یاد داشته باشید که هنگام نشستن جوراب های شما دیده می شود ، بنابراین آنها را عاقلانه انتخاب کنید!

بدون استراحت ، کت و شلوار شما معمولی تر می شود.

بهترین کت و شلوار برش

این مدل روی کت و شلوارهای باریک با پاهای باریک بهتر به نظر می رسد. با این گزینه پاهای گشاد پهن به نظر نمی رسد.

چه کسی باید آن را بپوشد

این روش برای مردان کوتاه قد یا باریک خوشایند است. این یک روند مدرن است ، احتمالاً بهتر است به مجموعه ای جوان تر و معمولی تر سپرده شود.

یک محیط اداری محافظه کار به احتمال زیاد سبک بدون کت و شلوار را در بر نخواهد گرفت. بهتر است برای فضاهای کاری معمولی تر گذاشته شود.

استراحت یک چهارم

یک ربع استراحت گاهی اوقات فقط “استراحت جزئی” نامیده می شود. هنوز کاملاً آماده انجام جهش بدون وقفه نیستید ، اما به دنبال مدرن شدن هستید؟ این سبک را امتحان کنید.

چگونه به نظر می رسد

لبه پایینی شلوار به آرامی در بالای کفش لباس قرار می گیرد. این باعث ایجاد چین بسیار ظریف در جلوی شلوار در سطح مچ پا می شود.

قد شلوار برش یک چهارم

چین و چروک حتی ممکن است تقریباً غیرقابل توجه باشد. اما جوراب های شما با این طول شلوار بار دیگر قابل توجه می شوند. مطمئن باشید که روی چند جوراب لباس عالی سرمایه گذاری کرده اید!

بهترین کت و شلوار برش

این سبک همچنین با کت و شلوار باریک و پاهای باریک بسیار خوب عمل می کند. نباید روی شلوار دستبندی وجود داشته باشد. پشت سجاف نیز باید کمی طولانی تر از قسمت جلویی باشد به طوری که با قسمت پشتی کفش لباسی شما مطابقت داشته باشد.

چه کسی باید آن را بپوشد

اکثر مردان می توانند یک شلوار یک چهارم استراحت بپوشند. برای اکثر دفاتر مدرن مناسب است. مدرن است اما خیلی شیک نیست یک ربع استراحت یک تظاهر به سنت است. و مزیت آن این است که تقریباً بر همه تیپ های بدن تمجید کننده است.

نیم استراحت

این سبک ، که به آن “استراحت متوسط” نیز گفته می شود ، یک سبک محافظه کارتر برای شلوار است. اگر شک دارید که تا چه اندازه باید لبه شلوار خود را داشته باشید ، این یک شرط بسیار مطمئن است.

چگونه به نظر می رسد

نیم استراحت باعث ایجاد چین و چروک در اطراف مچ پا می شود. خط ساقه حدود ½ ”از نقطه ای که بالای کفش لباس شما شروع می شود ، می افتد.

قد شلوار برش نصف

بهترین کت و شلوار برش

هر کت و شلواری با پای راست ، یا حتی مخروطی بسیار باریک ، با نیم استراحت مناسب خواهد بود. اگر کت و شلوار با دستبند رو به بالا دارید ، می خواهید به این سبک متمایل شوید.

چه کسی باید آن را بپوشد

در اینجا نگاهی است که برای مردان بزرگتر بسیار خوشایند خواهد بود. همچنین برای افراد قدیمی و محافظه کار افراد تجاری مناسب است.

استراحت کامل

این سبک بیشترین پارچه ای را که در بالای کفش لباس شما جمع شده است ، به جا می گذارد. این محافظه کارترین و سنتی ترین روش برای پوشیدن شلوار است.

چگونه به نظر می رسد

پارگی کامل با چندین چین پارچه در سراسر مچ پا مشخص می شود. مقدار اضافی (کمی) مواد روی کفش قرار دارد.

قد شلوار کامل

بهترین کت و شلوار برش

یک استراحت کامل در شلوارهای پر رنگ بهتر به نظر می رسد. شلوارهای چین دار و/یا گشاد با ساق پهن حتی با یک استراحت کامل بهتر می شوند.

چه کسی باید آن را بپوشد

این استایل برای مردان قد بلند و یا طرف بزرگتر بهتر به نظر می رسد. همچنین برای لباس های حرفه ای اداری و تجاری توصیه می شود .

از آنجا که این نیز تا حدودی ظاهری قدیمی دارد ، تعجب نکنید از دیدن نسل جوانتر که شلوار خود را به این شکل به نشانه “مدرسه قدیمی” پوشیده اند.

عوامل دیگری که طول شلوار کت و شلوار را تعیین می کند

طول شلوار یک انتخاب شخصی است. این بدان معنا نیست که برای همه رایگان است. باید قوانین وجود داشته باشد! (ما به زودی به آن ها می رسیم.) با این حال ، شما می توانید آنچه را که راحت تر و بهترین ظاهر را انتخاب می کند انتخاب کنید.

قد شلوار

چندین عامل دیگر (به غیر از شکستن شلوار) هنگام تعیین طول مناسب برای یک شلوار نقش خواهند داشت.

اول مواد است. پارچه هنگام افتادن چگونه می پرد؟

اگر این ماده سبک باشد ، به احتمال زیاد به خوبی می پیچد و به راحتی در اطراف خطوط بدن حرکت می کند. پارچه سنگین تر سفت می شود و به راحتی پارچه نمی شود. اگر یک ماده به صورت سیال حرکت نمی کند ، احتمالاً بهتر است طول شلوار را کوتاه نگه دارید.

طول شلوار روی کفش

عامل بعدی که باید مورد توجه قرار گیرد عرض است.

دور وسیع تر دور پا می تواند طولانی تر باشد. این به این دلیل است که به جمع شدن بیشتر در اطراف مچ پا کمک می کند و شکستگی شلوار خوبی ایجاد می کند. با این حال ، یک پا باریک تر ممکن است به اندازه طول بلند زیبا به نظر نرسد. پارچه اضافی فقط در ناحیه مچ پا خراشیده می شود.

سایز پا های شلوار

یکی از آخرین فاکتورهایی که باید به آن توجه داشت ، قد کاربر است.

یک فرد قد بلند به راحتی می تواند قد کمی بیشتر در امتداد خط
ساقخود بکشد . با این حال ، فردی که طرف کوتاه تری است ممکن است بخواهد با داشتن مواد اضافی شلوار توجه خود را به فشردگی جلب کند.

کاف در مقابل شلوار کت و شلوار راست سجاف

یک سجاف مستقیم روی پای شلوار شما به طور کلی روش مناسب برای استفاده از کت و شلوار است ، به ویژه برای لباس های رسمی تر.

شلوار راسته

دستبندهای رو به بالا تمایل دارند حالت ظاهری بیشتری به ظاهر شما ببخشند. این برای برخی از کت و شلوارهای راحت تر مناسب است. با این حال ، به خاطر داشته باشید که هرگز در پوشیدن لباس مجلسی سنتی یا کت و شلوار تجاری رسمی دستبند نمی بینید .

چه موقع شلوارهای سرپوش دار قابل قبول هستند؟ اجازه دهید تعداد چین های شلوار شما را راهنمایی کند. اگر از شلوارهای تخت بدون چین استفاده می کنید ، شلوار شما نباید دارای یک دستبند باشد.

پاچه تا خورده

شلوار با یک پلیسه می تواند در هر دو طرف انجام شود. آنها بسیار انعطاف پذیر هستند اگر شلوار دو پلیسه می پوشید ، مطمئناً باید با شلوار آستین دار همراه باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *