پست ها

ترکیب رنگ کت و شلوار آبی با پیراهن و کراوات

کت و شلوار آبی

کت و شلوارهای آبی در سال های اخیر محبوبیت خود را به دست آورده اند و ظاهری مدرن و مد روز را بدون قربانی کردن ظرافت یا جذابیت ارائه می دهند.

در این راهنما، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به ظاهر آبی تسلط داشته باشید. من همچنین در مورد ترکیب های مختلف رنگ در خرید کت و شلوار آبی با پیراهن و خرید کراوات توضیح خواهم داد که برای مرتب نگاه داشتن شما ایده آل است.

چرا باید کت و شلوار آبی را انتخاب کنیم

آبی می تواند یک انتخاب چالش برانگیز باشد و انجام آن به سطحی از شجاعت نیاز دارد. اما با ترکیب رنگ های مناسب و لوازم جانبی مناسب، می تواند یک ست جسورانه را ایجاد کند.

چرا کت و شلوار آبی

کت و شلوار آبی می تواند بهترین لباس عروسی باشد.

اگرچه کت و شلوارهای مشکی همیشه مظهر ظاهر کلاسیک و نهایی مردان در گذشته بودند، اما روند تغییر کرد. آبی مترادف با تطبیق پذیری است و قطعا می تواند ثابت شود که "مشکی" جدید است.

کت و شلوارتو از اینجا انتخاب کن !

کت و شلوار رنگ ذغالی کد 1431

2,880,000 تومان
کت و شلوار رنگ ذغالی کد 1431: اگر به دنبال یک رنگ لوکس، باوقار، قدرتمند، پر رمز و راز و در عین حال ساده هستید، رنگ مشکی بهترین و جذاب‌ترین گزینه است. رنگ مشکی می‌تواند به افراد و محیط خانه و کار، هوای اقتدار، هوش و پرستیژ بدهد. با استفاده از این رنگ نگران ست رنگی نخواهید بود.
  • پارچه سوپر کش
  • برش اسلیم فیت
  • دو دکمه
  • سایز 48 تا 58

کت و شلوار رنگ طوسی کد 1430

2,880,000 تومان
کت و شلوار رنگ طوسی کد 1430: طوسی یک رنگ خنثی به حساب می‌آید که امروزه در صنعت مد بسیار پرطرفدار است. رنگ طوسی نمادی از عقل، سازش، بلوغ و مسئولیت است که آن را رنگ محافظه‌کارانه، زیبا و جذاب نیز می‌دانند. اگر قصد دارید از رنگ طوسی در لباس‌های خود استفاده کنید جالب است بدانید که به‌طورکلی لباس‌های رنگ طوسی آرامش و خونسردی به همراه می‌آورند.
  • پارچه سوپر کش
  • برش اسلیم فیت
  • دو دکمه
  • سایز 48 تا 58

کت و شلوار رنگ طوسی آبی کد 1429

2,880,000 تومان
کت و شلوار رنگ طوسی آبی کد 1429: طوسی آبی از گروه رنگ خاکستری، رنگی است که ترکیبی از رنگ آبی را در خود دارد و به این علت در گروه رنگ های سرد قرار می‌گیرد. پس رنگ طوسی آبی ترکیبی از رنگ‌های مشکی، سفید و کمی آبی است. مثلاً ترکیب رنگ سرمه‌ای با سفید به تولید رنگ طوسی آبی منجر می‌شود.
  • پارچه سوپر کش
  • برش اسلیم فیت
  • دو دکمه
  • سایز 48 تا 58

کت و شلوار رنگ ذغالی کد 1428

2,880,000 تومان
کت و شلوار رنگ ذغالی کد 1428: کت و شلوار ذغالی با رنگی که شبیه به ذغال زده شده است، شکل و شمایلی جالب و متفاوت را به لباس می‌بخشد. این محصول با رنگ غالب خاکستری تیره تولید می‌شود و معمولاً با ترکیب رنگ‌های دیگر مثل سفید، نقره‌ای و طلایی جذاب می شود.
  • پارچه سوپر کش
  • برش اسلیم فیت
  • دو دکمه
  • سایز 48 تا 58

کت و شلوار رنگ خاکستری کد 1427

2,880,000 تومان
کت و شلوار رنگ خاکستری کد 1427: خاکستری به دلیل خنثی بودن یک رنگ استاندارد در جامعه مدرن است و آن را به رنگی بسیار متنوع تبدیل می کند. اگرچه در سراسر جهان چیزهای خاکستری بی شماری وجود دارد، اما به عنوان یکی از کم علاقه ترین رنگ ها در تحقیقات جهانی به نظر می رسد.
  • پارچه سوپر کش
  • برش اسلیم فیت
  • دو دکمه
  • سایز 48 تا 58

کت و شلوار رنگ مشکی کد 1426

2,880,000 تومان
کت و شلوار رنگ مشکی کد 1426: این محصول با استفاده از رنگ مشکی که یک رنگ خنثی و تیره می باشد، تولید شده است. رنگ مشکی را می توان یک رنگ بدون محدودیت دانست؛ چه از لحاظ ست کردن با لباس های دیگر و چه از لحاظ موقعیتی.
  • پارچه سوپر کش
  • برش اسلیم فیت
  • دو دکمه
  • سایز 48 تا 58

کت و شلوار رنگ سرمه ای کد 1425

2,880,000 تومان
کت و شلوار رنگ سرمه ای کد 1425: با استفاده از پارچه رنگ سرمه ای تولید شده است؛ این رنگ از تناژ تیره رنگ آبی می باشد که از لحاظ روانشناسی، نماد آرامش است. تیره بودن این رنگ باعث شده تا سرمه ای به یک رنگ خنثی تبدیل شود تا برای استفاده در محیط های مختلف محدودیتی نداشته باشد.
  • پارچه سوپر کش
  • برش اسلیم فیت
  • دو دکمه
  • سایز 48 تا 58

کت و شلوار لوپیناس رنگ دودی کد 1405

قیمت اصلی 5,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,200,000 تومان است.
کت و شلوار لوپیناس رنگ دودی
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

 

آبی اعتماد به نفس و جسارت را نشان می دهد. و من در اینجا در مورد آبی سرمه ای صحبت نمی کنم. در واقع، کت و شلوار سرمه ای تقریباً به اندازه مشکی کلاسیک مطمئن است و در هر رویدادی یک گزینه قابل اعتماد است.

کت آبی

علاوه بر این، این ایده های ترکیبی کت و شلوار، دنیایی از سبک های گسترده را باز می کند که به شما امکان می دهد خلاقیت خود را به نمایش بگذارید. ترکیب کت و شلوار آبی و پیراهن به تنهایی به باز کردن یک قلمرو کامل از امکانات کمک می کند.

 

کت و شلوارهای آبی جدید و لوکس هستند

کت و شلوارهای آبی پررنگ و خوش دوخت در مرکز توجه قرار گرفته اند. هیچ کس کت و شلوار آبی شما را با کت و شلوار مشکی اشتباه نمی گیرد و آبی شما را متمایز می کند.

این رنگ با ترکیب های فراوانی به خوبی کار می کند و اندام را نیز باریک می کند. در حال حاضر مردان زیادی وجود دارند که به دنبال ترکیب کت و شلوار آبی هستند. و آنها با انجام این کار بسیار سرگرم کننده هستند.

ترکیبی مبتنی بر کت و شلوار آبی شما ظاهری ظریف و پیچیده از عروسی ها و اولین قرارهای ملاقات گرفته تا لباس های اداری روزمره ایجاد می کند، به خصوص زمانی که با پیراهن، کفش و کراوات مناسب همراه باشد.

کت و شلوار آبی جدید

اما این چیز جدیدی نیست. مردانی که انگشت خود را روی نبض مد دارند، سالهاست که از ترکیب کت و شلوار آبی استفاده می کنند.

در اینجا ایده ها و گزینه هایی برای انواع مناسبت ها و رویدادها پیدا خواهید کرد. من به شما بهترین پیراهن‌ها را برای پوشیدن با کت و شلوار آبی‌تان معرفی می‌کنم و به اکسسوری‌های مناسب می‌پردازم.

 

انتخاب های عالی از ترکیب پیراهن و کراوات

جزئیات مهم است کاوش در هر ترکیب لباسی شامل یادگیری تکنیک های استایلی است که شما را از بقیه متمایز می کند. ظاهر شما تنها زمانی کامل می شود که همه اجزای شما به طور یکپارچه در کنار هم قرار گیرند.

و اجزای زیادی برای انتخاب وجود دارد. این لیست از کفش و اکسسوری گرفته تا پیراهن و کراوات را شامل می شود.

انتخاب رنگ آبی

اینجا جایی است که کت و شلوار آبی شما از سایر رنگ های کت و شلوار برتری دارد. به این دلیل که آبی یک رنگ پایه و فوق العاده برای کار با آن است.

به آن به عنوان بوم نقاشی فکر کنید که شما به عنوان هنرمند، می توانید مثل قلم مو ترکیبی و اکسسوری به آن ضربه های گسترده ای اضافه کنید.

تقریباً هر رنگی مکمل زیرسازی آبی شما خواهد بود. پیراهن های سفید همیشه برنده هستند. اما مشکی، صورتی و قرمز همه به خوبی کار می کنند، فقط چند مورد را نام ببریم.

یک کراوات متضاد، کفش قهوه ای یا مشکی با یک کمربند هماهنگ اضافه کنید، مطمئناً در رویداد خود فوق العاده خواهید بود.

 

زیبایی واقعی کت و شلوار آبی این است که بسیار همه کاره است. اما این بدان معنا نیست که شما می توانید همه چیز را در یک استایل تصادفی به هم بریزید.

رنگ‌ها تا حد زیادی باید با هم تناسب داشته باشند، یا باید از طریق کنتراست اندازه‌گیری شده تأثیری ایجاد کنند.

تناسب رنگ آبی

بافت هم مهم است؛ یک کراوات پشمی نازک روی یک پیراهن لباس ابریشمی، صرف نظر از اینکه رنگ‌ها مطابقت دارند یا خیر، جذاب نیست. اما اگر حس رنگ شما کاملاً مناسب نیست، جای نگرانی نیست.

ابزار مفیدی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام رنگ ها و تن ها با چه رنگ هایی مطابقت دارند. آن ابزار چرخ رنگ نامیده می شود.

 

ابزار چرخ رنگ کمک می کند تا به ما پایه و اساس تمام ترکیبات رنگی را ایجاد کنیم. درک چرخ به شما امکان می دهد ترکیب ها، مفاهیم و سبک های مختلف را کشف کنید.

چرخ رنگ

همانطور که می بینید، چرخه رنگ به دو رنگ سرد و گرم تقسیم می شود. رنگ‌های سرد و آرام در سمت چپ و رنگ‌های گرم‌تر و زنده‌تر در سمت راست قرار دارند.

 

چرخه رنگ شما را قادر می سازد تا ترکیبات تطبیقی تقریباً کامل ایجاد کنید. اما توجه داشته باشید که چرخ رنگ فقط یک راهنما است. هیچ قانون سخت و سریعی وجود ندارد.

بهترین راه برای یادگیری ترکیب رنگ ها از طریق تجربه شخصی شماست. با دنبال کردن چرخه رنگ، می‌توانیم چهار طرح رنگی ترکیبی اصلی ایجاد کنیم:

طرح تک رنگ

کت و شلوار تک رنگ

طرح تک رنگ منجر به یک ترکیب رنگ برای کت و شلوار، پیراهن و کراوات شما می شود. این ساده ترین طرحی است که می توان به آن دست یافت و مکانی عالی برای شروع برای هر لباسی است.

تنها چیزی که نیاز دارید این است که سایه های تیره و روشن تر همرنگ را با هم هماهنگ کنید. کت و شلوار آبی میانی با پیراهن آبی روشن و کراوات آبی تیره نمونه بسیار خوبی از این موضوع است.

 

طرح رنگ آنالوگ

رنگ آنالوگ

با طرح آنالوگ، رنگ های مشابه را مطابقت می دهید. اگر به چرخ نگاه کنید، می بینید که رنگ های مشابه، رنگ های همسایه، یعنی رنگ های مجاور هستند.

این بدان معنی است که می توانید یک کراوات گرم با یک کت و شلوار و پیراهن با رنگ کمی خنک تر بپوشید. علاوه بر این، طرح های رنگی آنالوگ می تواند برای چشم انسان بسیار دلپذیر باشد.

می توانید یک کت و شلوار آبی را با یک پیراهن بنفش روشن و یک کراوات بنفش کمی تیره تر به عنوان نمونه ای از این طرح رنگی ست کنید. خوب به نظر می رسد، اینطور نیست؟

طرح رنگ کنتراست

طرح رنگ کنتراست

کت و شلوار آبیپیراهن سفید

کراوات قرمزکفش مردانه

در اینجا می توانید رنگ ها را با سه شکاف جدا از یکدیگر مطابقت دهید. ترکیب کنتراست به ظاهر شما هماهنگی می بخشد، اما تجسم آن دشوار است. به عنوان مثال، آبی و قرمز، طرف مقابل چرخ هستند.

بنابراین، آنها باید درگیر شوند. ترفند در اینجا جفت کردن رنگ های تیره تر هر جزء است. به عنوان مثال، یک کراوات قرمز را با یک پیراهن آبی روشن و یک کت و شلوار آبی ست کنید و مطمئناً تأثیرگذار خواهید بود.

 

طرح رنگ مکمل

این رنگ‌ها در دو طرف چرخ قرار دارند و طرح مکمل را به یکی از سخت‌ترین طرح‌ها تبدیل می‌کنند. تجربه در اینجا به شما کمک می کند، اما یک قانون کلی می گوید که کراوات شما باید تیره تر از پیراهن شما باشد.

یکی از نمونه های کامل طرح رنگ مکمل، ست کردن یک کت و شلوار آبی، یک پیراهن آبی روشن و یک کراوات نارنجی است. این ترکیب امروزه یک ترندست واقعی است.

آیا می خواهید عمیق تر کاوش کنید؟ فرض کنید کت و شلوار آبی تیره خود را با یک پیراهن نارنجی کم رنگ می پوشید. رنگ کراوات ایده آل می تواند سبز تیره یا قرمز تیره باشد. کمی عجیب به نظر می رسد؟ مطابق نمودار رنگ نیست. آن را امتحان کنید و ببینید.

کت و شلوار آبی فیت را انتخاب کنید

آبی اعتماد به نفس را نشان می دهد، اما مرد کت و شلواری هم همینطور. تا به حال بارها در مورد اینکه چگونه یک کت و شلوار باید مناسب باشد و اهمیت آن صحبت کرده ایم.

 

باور کنید یا نه، مناسب بودن کت و شلوار شما را تعریف می کند. بنابراین، به دست آوردن تناسب و اندازه گیری صحیح بسیار مهم است.

کت و شلوار کلاسیک فیت آبی

اگر تناسب مورد علاقه شما کلاسیک است، آبی می تواند به خوبی با کت و شلواری که انتخاب کرده اید ست شود.

کت و شلوارهای کلاسیک مناسب اغلب برای موقعیت های کاری و تجاری یا هر رویداد رسمی دیگری انتخاب می شوند. در واقع، آنها می توانند انتخاب شگفت انگیزی برای عروسی نیز باشند.

برای راحتی شما، من تعدادی از پرفروش ترین کت و شلوارهای آبی کلاسیک متناسب و مدرن را که به صورت آنلاین به فروش می رسند، انتخاب کرده ام. با خیال راحت نگاهی بیندازید:

بهترین انتخاب ها

کت و شلوار کلاسیک فیت آبیکت و شلوار کلاسیک فیت آبیکت و شلوار کلاسیک فیت آبیکت و شلوار کلاسیک فیت آبی

کت و شلوار آبی اسلیم یا باریک

کت و شلوارهای باریک آبی در حال حاضر ترند هستند. برای هر موقعیتی عالی هستند، آنها یکی از محبوب ترین انتخاب ها توسط اکثر مردم هستند. به خصوص جوان ها.

اگر تیپ بدنی شما لاغر است، آن را با اعتماد به نفس بیشتری تقویت کنید. در انتخاب کت و شلوار آبی اسلیم شک نکنید. این باعث می شود شما تیزبین، آرام و مجلل به نظر برسید – همه در یک زمان.

بهترین انتخاب ها

کت و شلوار آبی باریککت و شلوار آبی باریککت و شلوار آبی باریککت و شلوار آبی باریککت و شلوار آبی باریک

ترکیب رنگ کت و شلوار آبی و پیراهن سفید

در حال حاضر، شما قبلاً متوجه شده اید که کت و شلوار آبی یک پایه عالی برای هر تعداد افزونه است. و حق با شماست اما از کجا شروع کنیم؟

هر پیراهن دارای ویژگی های متمایز، سایه، سبک و رنگ است. بنابراین، هنگام انتخاب پیراهن برای کت و شلوار آبی خود، جنبه های مختلف پیراهن را نیز در نظر بگیرید، نه فقط رنگ.

شما به دنبال پیراهنی هستید که ظاهر آبی شما را جسورتر کند. بنابراین، هرگز نمی توانید با یک پیراهن سفید شفاف و تمیز که با کت و شلوار آبی هماهنگ شده است اشتباه کنید.

پیراهن سفید و کت آبی

کراوات شکوفایی نهایی را به ظاهر شما می بخشد. و باز هم، کت و شلوار آبی شما بهترین بوم است، فقط منتظر کراوات مناسب برای بیان یک بیانیه واقعی هستید.

کراوات همچنین می تواند یک لمس ظریف باشد که اعتماد به نفس آرام و احساس آرامش را ایجاد می کند.

کراوات از آن زمان تا به امروز جزء اجزای ضروری پوشاک مردانه بوده است. کراوات مناسب می تواند ظاهر شما را تغییر دهد و جذابیت کت و شلوار آبی شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

 

در اینجا چند ترکیب کت و شلوار / پیراهن / کراوات وجود دارد که ارزش بازی کردن با آنها را دارد تا زمانی که آنچه را که برای شما مناسب است پیدا کنید. به یاد داشته باشید که فقط رنگ کراوات مهم نیست. شکل و بافت نیز نقش مهمی دارند.

بهترین انتخاب ها

پیراهن سفید پیراهن سفید پیراهن سفید پیراهن سفید

کت و شلوار آبی با پیراهن سفید و کراوات قرمز

این ترکیبی واقعاً چشم نواز است و برای مجالس رسمی و غیررسمی مناسب است. کراوات قرمز گرم در پس زمینه پیراهن سفید سرد واقعاً ظاهر می شود. کت و شلوار آبی شما یک قاب جذاب به مجموعه اضافه می کند.

برای مجالس نه چندان رسمی به سراغ کراوات پشمی طرح دار یا نازک و کفش راحتی قهوه ای بروید. یک کراوات ابریشمی پهن تر و یکرنگ با کفش های مشکی برای آن لحظات استثنایی عالی است.

سایه های قرمز بسته به سایه کت و شلوار شما می تواند از روشن تا شرابی متفاوت باشد. برای مشاوره در مورد انتخاب کراوات قرمز مناسب برای ترکیب پیراهن سفید کت و شلوار آبی خود به چرخه رنگ نگاه کنید.

کت و شلوار آبی با پیراهن سفید و کراوات صورتی

دورانی که رنگ صورتی را زنانه می دانستند، گذشته است. صادقانه بگویم، صورتی به طور قابل توجهی با آبی هماهنگ می شود. به پیراهن سفید می‌پیچد، اما نت ظریف‌تری نسبت به قرمز می‌افزاید.

یک کراوات صورتی رنگ ابریشمی با عرض متوسط در هر مجالسی عالی به نظر می رسد. صورتی با هر سایه ای از کت و شلوار آبی هماهنگ می شود. به نظر من این رنگ در تابستان بهتر عمل می کند.

بخوانید:  مد مردانه در صنعت سرگرمی | تأثیر فیلم ها، نمایش های تلویزیونی و موسیقی

به این ترتیب، شما باید ظاهر آبی/سفید/صورتی را با کفش های مشکی با زیره چرم نازک ترکیب کنید. از کفش هایی با کف لاستیکی ضخیم که ما را به یاد زمستان می اندازد، خودداری کنید.

کراوات صورتیکراوات صورتی

کت و شلوار آبی با پیراهن سفید و کراوات مشکی

کت و شلوار مشکی و کراوات مشکی ممکن است دارای مفهوم تشییع جنازه باشد، به خصوص وقتی که با پیراهن سفید ترکیب شوند. در مورد کت و شلوار آبی نمی توان همین را گفت. روی این ترکیب «جدی» نوشته شده است.

 

این یک ظاهر عالی برای آن جلسات کاری سخت و موقعیت های دیگر است که باید کنترل داشته باشید. کراوات مشکی نازک ترمه یا ابریشم بهترین کار را دارد. قانون سرانگشتی می گوید یک جفت کراوات مشکی با کفش های چرمی مشکی، همراه با یک کمربند چرمی مشکی.

کت و شلوار آبی با پیراهن سفید و کراوات آبی

کراوات آبی با کت و شلوار آبی و پیراهن سفید تضاد جالبی به لباس شما می بخشد. البته، شما باید سایه های آبی را تغییر دهید. اگر کت و شلوار آبی تیره می پوشید، یک کراوات آبی روشن و پودری انتخاب کنید.

یک کت و شلوار آبی روشن، کراوات آبی تیره تری را می طلبد. از آنجایی که این دو سایه نزدیک به هم مرتبط هستند، استفاده از کراوات های طرح دار یا راه راه کاملاً اشکالی ندارد.

کراوات های پشمی یا ترمه نازک برای رویدادهای آرام و غیررسمی عالی هستند. اما هر چه مناسبت رسمی تر باشد، آن را به حریر تغییر دهید و کراوات پهن تری انتخاب کنید. این ظاهر امکان انتخاب کفش های قهوه ای یا مشکی را فراهم می کند.

کراوات آبیکراوات آبیکراوات آبی

کت و شلوار آبی با پیراهن سفید و کراوات سرمه ای

سرمه ای همیشه یک انتخاب مطمئن است. هم به عنوان کت و شلوار و هم به عنوان کراوات. اما از آنجایی که ما در مورد سایر کت و شلوارهای آبی به جز سرمه ای صحبت می کنیم، کراوات سرمه ای می تواند گزینه جالبی باشد.

این ترکیب بیشتر رسمی، با کراوات های ابریشمی یا ساتن پهن تر و باکیفیت تر به خوبی ست می شود. بنابراین برای تمجید از پس زمینه پیراهن سفید، سراغ کراوات های طرح دار یا کراوات هایی با راه راه های سفید نازک بروید.

 

با این ظاهر می توانید از بروگ های قهوه ای براق خلاص شوید. اما یک کفش مجلسی چرمی مشکی احتمالا بهترین گزینه است.

کراوات سورمه ایکراوات سورمه ایکراوات سورمه ای

کت و شلوار آبی با پیراهن سفید و کراوات قهوه ای

در نگاه اول، قهوه ای انتخاب واضحی برای ست کردن با کت و شلوار آبی نیست. اما می توانید رنگ قهوه ای را اساساً یک نسخه بسیار تیره از نارنجی در نظر بگیرید. و از آنجایی که نارنجی یک رنگ مکمل آبی است، این ترکیب بسیار معنادار می شود.

کراوات های قهوه ای به پشم و ترمه می خورند یا حتی پنبه، بستگی به رسمی بودن مناسبت دارد. کفش‌های قهوه‌ای در اینجا یک انتخاب واضح هستند، مانند کمربند، که همیشه باید چرمی باشد.

کراوات قهوه ای کراوات قهوه ای

ترکیب رنگ کت و شلوار آبی و پیراهن صورتی

ما قبلاً ثابت کرده‌ایم که ترکیب صورتی/آبی انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای است.

یک پیراهن صورتی، تضاد با کت و شلوار آبی شما را به نحوی که برای چشم دلپذیر است، از بین می برد. اما این رنگ بسیار ظریف تر از پیراهن سفید عمل می کند.

پیراهن صورتی کت آبی

چرخه رنگ به ما می گوید که صورتی نسخه روشن تری از قرمز است، با این حال جایگاهی را در دنیای مد کاملاً بر اساس شایستگی خود ایجاد کرده است. یک پیراهن صورتی پودری تقریباً با هر سایه ای از کت و شلوار آبی ست می شود.

لطافت صورتی در فصول گرمتر و آب و هوای گرم بهتر عمل می کند. یک کراوات رنگی خاص به پیراهن صورتی و کت و شلوار آبی خود اضافه کنید تا حالتی جذاب و مد روز ایجاد کنید.

 

بهترین انتخاب ها

پیراهن صورتیپیراهن صورتیپیراهن صورتیپیراهن صورتی

کت و شلوار آبی با پیراهن صورتی و کراوات قرمز

همانطور که قبلاً اشاره کردم، صورتی یک سایه روشن تر از قرمز است. بنابراین ست کردن یک پیراهن صورتی با یک کراوات قرمز کار بدیهی به نظر می رسد. اما از آنجایی که این دو رنگ بسیار به هم مرتبط هستند، باید تمام تلاش خود را برای ایجاد کنتراست انجام دهید.

یک کراوات قرمز پررنگ از بهترین ابریشم را با یک پیراهن صورتی کم رنگ ست کنید. اگر پیراهن شما نخی است، کراوات پشمی یا پنبه‌ای نازک‌تر نیز خوب ست می شود. گره را از وسط تا کوچک نگه دارید. ترکیب رنگ های آبی، قرمز و صورتی با کفش های قهوه ای و یک کمربند هماهنگ فوق العاده ست می شود.

کراوات قرمزکراوات قرمز

کت و شلوار آبی با پیراهن صورتی و کراوات صورتی

دستیابی به هر ترکیب رنگی با موفقیت دشوار است. اما اگر این کار را انجام دهید تأثیر واقعی خواهد گذاشت. ترفند اینجا این است که همه چیز را با هم مخلوط کنید. کت و شلوار طرح دار با پیراهن ساده و کراوات طرح دار. یا کت و شلوار ساده با پیراهن طرح دار و کراوات ساده.

کت و شلوار آبی با پیراهن صورتی و کراوات بنفش

بنفش رنگ پادشاهان است. همچنین ارتباط نزدیکی با خانواده سایه های رنگی قرمز و صورتی دارد. کراوات گشاد و بنفش می‌تواند با کت و شلوار آبی مشکل‌ساز باشد، اما پیراهن صورتی به خوبی انتقال از یک رنگ به رنگ دیگر را تسهیل می‌کند.

 

رنگ سلطنتی شایسته بهترین مواد است، بنابراین کراوات ساخته شده از ابریشم با کیفیت بالا توصیه می شود. کفش و کمربند چرمی مشکی یا قهوه ای با توجه به روحیه و رسمی بودن مراسم توصیه می شود.

کراوات بنفش

کت و شلوار آبی با پیراهن صورتی و کراوات آبی

این یک گزینه ترکیبی خاص برای لباس کت و شلوار آبی شما است. سایه‌های مختلف کت و شلوار آبی و کراوات با پیراهن صورتی می‌تواند تاثیری ظریف و قابل تامل ایجاد کند. مردم متوجه خواهند شد که شما فقط لباس های خود را کنار هم نگذاشته اید.

یک کراوات با عرض وسط، کشمیری، و کتانی قهوه‌ای بدون خش در اینجا به خوبی کار می‌کنند. از طرف دیگر، کراوات ابریشمی راه راه نازک را می توان با کفش های چرمی مشکی ست کرد. البته کمربند شما باید همیشه با کفش هایتان هماهنگ باشد.

کراوات آبی کراوات آبی کراوات سورمه ای

کت و شلوار آبی با پیراهن صورتی و کراوات سرمه ای

این ترکیب مانند بالا کار می کند اما یک نت ظریف از پالایش را اضافه می کند. کراوات سورمه ای به شما کمک می کند تا لباس خود را پایه بندی کنید و به جای آرام به سمت رسمی متمایل شوید.

سرمه ای به طور طبیعی خود را به الگوها و راه راه ها وامی دارد. اما لطفا زیاده روی نکنید.

ظرافت کلیدی است. کراوات پشمی تیره تر برای ترکیب با کت و شلوار آبی روشن عالی است. این یکی از مواقعی است که حتی می‌توانید پیراهن صورتی با تنی قوی‌تر بپوشید. هر دو کفش مشکی یا قهوه ای، بسیار براق و در شرایط خوب، می توانند ظاهر را کامل کنند.

ترکیب رنگ کت و شلوار آبی و پیراهن آبی

ترکیب تک رنگ می تواند کار سختی برای درست کردن باشد. با این حال، تاثیر زمانی که آن را انجام می دهید می تواند تمام این تلاش ها را ارزشمند کند.

 

پوشیدن یک پیراهن آبی با کت و شلوار آبی شما ترکیبی صاف از سایه و بافت ایجاد می کند که می تواند برای چشم بسیار آسان باشد. این ظاهری است که در هر رویدادی، چه رسمی و چه غیر رسمی، راحت است.

Shades کلمه عملی در اینجا است. یک کت و شلوار آبی تیره همراه با یک پیراهن آبی روشن یا بالعکس، همچنان می تواند سطح بالایی از کنتراست ایجاد کند.

این در حالی است که هر دو سایه به یک خانواده رنگ تعلق دارند. در این صورت انتخاب رنگ کراوات امری نسبتاً ساده است. این تساوی یک پل بین دو آبی ایجاد می کند.

همچنین می‌توانید رنگ‌های آبی را که در چرخه رنگ بسیار نزدیک به هم هستند، مطابقت دهید. در اینجا، کراوات باید سخت‌تر کار کند تا تعادل و هماهنگی به ظاهر اضافه شود.

 

بهترین انتخاب ها

پیراهن آبی پیراهن آبی

کت و شلوار آبی با پیراهن آبی و کراوات قرمز

شما نمی توانید با کراوات قرمز اشتباه کنید. این قوی ترین رنگ روی چرخ است، پس چرا در مورد سایه ترسو باشیم؟ یک کراوات قرمز قدرتمند به طور خودکار توجه را به خود جلب می کند زیرا رنگ در DNA ما جاسازی شده است.

این بدان معناست که وقتی کت و شلوار و پیراهن شما همرنگ باشند، خوب کار می کند. کراوات های نخی یا پشمی برای اکثر مواقع قابل قبول هستند اما در مراسم های خاص از ابریشم درجه یک استفاده کنید.

الگوها یا راه راه ها نیز مجاز هستند و حس جالبی را به لباس شما اضافه می کنند. کفش های چرمی مشکی یا قهوه ای، همراه با یک کمربند هماهنگ، ظاهر را کامل می کند.

کراوات قرمز کراوات قرمز

کت و شلوار آبی با پیراهن آبی و کراوات آبی

وقتی این ترکیب را می پوشید این خطر وجود دارد که ملایم به نظر برسید. بنابراین باید مراقب سایه ها و بافت های لباس خود باشید.

اساساً اگر به چرخه رنگ پایبند باشید، می توانید با سه سایه آبی در کنار یکدیگر کار کنید. وقتی این کار به خوبی انجام شود، می تواند ظاهری هماهنگ و متعادل ایجاد کند.

به سراغ یک کراوات پهن و ابریشمی با راه راه ها یا طرح های سفید نازک بروید تا کنتراست جزئی اما قابل توجهی به آن اضافه کنید. آنها می توانند به از بین بردن یکنواختی ظریف ظاهر آبی-به-آبی کمک کنند.

کفش‌های قهوه‌ای در اینجا نامناسب خواهند بود، بنابراین در مجالس رسمی، همراه با یک کمربند چرمی مشکی، به سراغ چرم مشکی با کفی نازک و براق بروید.

کراوات آبی کراوات سورمه ای کراوات سورمه ای

کت و شلوار آبی با پیراهن آبی و کراوات سرمه ای

باز هم، شما با سایه های مشابه کار می کنید، بنابراین همان نکات اعمال می شود.

با این حال، کراوات سرمه ای جایگاه خود را در دنیای مد مردانه به دست آورده است. دلیل کافی برای اینکه کراوات خود را به ستاره نمایش استایل خود تبدیل کنید.

یک کراوات سرمه ای پهن و سفید خال خالی از ابریشم یا ساتن نگاه های تحسین برانگیزی را به خود جلب می کند. اما یک کراوات پشمی نازک و راه راه قرمز نیز موثر خواهد بود. سایه های آبی کت و شلوار و پیراهن خود را تنگ نگه دارید و کفش چرمی مشکی و کمربند بپوشید.

نتیجه ظاهری براق است که می تواند به عنوان شایستگی حرفه ای یا اعتماد به نفس سرد تعبیر شود. یا حتی هر دو.

کراوات سورمه ای

ترکیب رنگ کت و شلوار آبی و پیراهن مشکی

در کنار سفید، مشکی رنگ خاصی است. دلیلش این است که بر خلاف هر رنگ دیگری به جز سفید، هیچ سایه ای از سیاه وجود ندارد.

یک مکتب فکری وجود دارد که می گوید فقط زمانی می توانید مشکی بپوشید که موهای تیره و پوست تیره داشته باشید.

 

دلیل این امر این است که صورت رنگ پریده و موهای روشن در بالای لباس مشکی بلند به نظر می رسد. من تا حدودی موافق نیستم، اما این نکته ای است که هنگام چیدن لباس هایتان باید به آن توجه کنید.

یک کت و شلوار آبی تیره که همراه با یک پیراهن مشکی پوشیده می شود می تواند این تصور را ایجاد کند که شما از تفاوت آن بی اطلاع هستید. با این حال، کراوات مناسب می تواند تأثیر مثبتی در اینجا بگذارد و یکی از دو کار را انجام دهد.

می تواند شکاف بین کت و شلوار و پیراهن شما را پر کند. یا می تواند بیانیه ای در مورد شخصیت، منیت و وضعیت ذهنی شما بیان کند. بیایید نگاهی به ترکیب‌های کت و شلوار آبی، پیراهن مشکی و کراوات بیندازیم.

کت و شلوار آبی با پیراهن مشکی و کراوات مشکی

این ترکیب قطعاً در دسته بندی بیانیه قرار می گیرد. از آنجایی که فقط یک رنگ مشکی وجود دارد، کراوات یکپارچه با پیراهن ترکیب می شود. این یک جلوه رنگ ثابت ایجاد می کند که به خوبی کت و شلوار آبی شما را خنثی می کند.

پیراهن و کراوات در اینجا یکی می شوند، بنابراین بافت ها و پارچه ها را هماهنگ کنید. پیراهنتان ابریشمی است؟ یک کراوات ابریشمی بپوشید. پیراهنتان نخی است؟ پس به یک کراوات نخی نیاز دارید.

عرض در اینجا نقش مهمی بازی نمی کند، بنابراین به دنبال هر چیزی که با آن راحت هستید بروید. اگر به دنبال ظاهری کمتر سخت گیرانه هستید، کراواتی با راه راه یا طرح های برجسته انتخاب کنید. و البته کفش مشکی و کمربند مشکی.

کت و شلوار آبی با پیراهن مشکی و کراوات آبی

اگر کراوات مشکی بیانگر بود، کراوات آبی در ترکیب کت و شلوار آبی/پیراهن مشکی شما به خوبی به عنوان یک پل عمل می کند. این یکی از آن مجموعه هایی است که می توانید کراوات خود را بسیار نزدیک به رنگ کت و شلوار خود ست کنید.

 

پیراهن مشکی به عنوان یک پس زمینه تقریبا نامرئی برای کراوات عمل می کند و ظاهری متعادل به لباس شما می بخشد. بافت کراوات را مطابق با جنس کت و شلوار خود نگه دارید.

من شخصاً هرگز کفش قهوه ای را با پیراهن مشکی نمی پوشم. من کفش با چرم مشکی با کف نازک با کمربند مناسب تر را پیشنهاد می کنم. اما این یک قانون سخت و سریع نیست. همه چیز به موقعیت و روحیه شما بستگی دارد.

کراوات آبی کراوات سورمه ای کراوات سورمه ای

نحوه ست کردن کفش با کت و شلوار آبی

انتخاب شما برای یک کت و شلوار آبی قبلاً ظاهری معاصر و یک بیانیه جسورانه ایجاد کرده است. اما چه رنگ کفشی با کت و شلوار آبی بهتر عمل می کند ؟

ست کردن کفش با شلوار آبی

سایه‌های روشن‌تر آبی تنوع کمتری دارند، به این معنی که بهترین ترکیب را با کفش‌های قهوه‌ای روشن دارند. کفش های بند راهب در اینجا بهترین کارایی را دارند. بروگ های قهوه ای مایل به زرد و دربی نیز گزینه های ترجیحی برای کفش های مجلسی هستند .

همانطور که سایه آبی تیره می شود، قهوه ای نیز باید تیره تر شود. بنابراین، کفش های قهوه ای تیره با سایه های تیره کت و شلوار آبی بهترین کار را دارند. فراموش نکنید که کمربندی بپوشید که هم رنگ و هم سایه کفش شما باشد.

 

کفش مشکی و کمربند مشکی معمولاً برای آبی سرمه ای در نظر گرفته می شود. اگر می خواهید ظاهر خود را رسمی تر کنید، کفش های آکسفورد یا دربی را انتخاب کنید.

جمع بندی

پیراهن های سفید با کت و شلوارهای آبی تقریباً در هر سایه ای، عالی به نظر می رسند. برای رویدادهای رسمی تر یا دفتر کار، کفش های آبی یا قهوه ای به ندرت وقتی با کت و شلوار آبی ست می شوند، نامرتب به نظر می رسند.

وقتی فهمیدید کدام ترکیب آبی و کت و شلوار بهتر کار می کند، باید در مورد کراوات تصمیم بگیرید. کراوات 100% نخی به رنگ مشکی خوب است، به همین ترتیب ابریشم یا پشم قرمز، آبی و شرابی نیز خوب است.

استایل های گسترده تر برای رویدادهای رسمی مناسب تر است. اگر قصد دارید یک کراوات هوشمند اما معمولی داشته باشید، می توانید با یک کراوات نازک تر و پشمی استفاده کنید. از طرف دیگر، ترکیب کت و شلوار آبی خود را با یک پاپیون ابریشمی بپوشانید، و مطمئناً به فاکتور جذابیت دست خواهید یافت.

در نهایت، با انتخاب ساعت مناسبی که با کت و شلوار شما مطابقت دارد، کمی به ظاهر خود اضافه کنید.

سوالات متداول

FAQ

چندین رنگ پیراهن مکمل کت و شلوار آبی است. گزینه های کلاسیک شامل سفید، آبی روشن، صورتی کم رنگ و خاکستری روشن است. این رنگ ها ظاهری تمیز و پیچیده ایجاد می کنند که به خوبی کت و شلوار آبی را تکمیل می کند.

بله، می توانید یک پیراهن طرح دار با کت و شلوار آبی بپوشید. این علاقه بصری و شخصیت را به گروه اضافه می کند. الگوهای ظریف مانند چک، راه راه یا طرح های کوچک را انتخاب کنید تا ظاهری حرفه ای داشته باشید بدون اینکه لباس را تحت تأثیر قرار دهید.

انتخاب رنگ کراوات به استایل شخصی و ظاهر دلخواه بستگی دارد. با این حال، برخی از رنگ های کراوات محبوب که به خوبی با کت و شلوار آبی کار می کنند عبارتند از بورگوندی، آبی سرمه ای، نقره ای و سایه های خاکستری. این رنگ ها کنتراست بصری جذابی ایجاد می کنند و به لباس کلی عمق می بخشند.

بله، کراوات مشکی را می توان با کت و شلوار آبی پوشید، به خصوص برای مراسم رسمی. با این حال، مهم است که اطمینان حاصل شود که کراوات مشکی با سایر عناصر لباس متعادل است تا از ظاهر بیش از حد یا ناهماهنگی جلوگیری شود. ترکیب سایر اکسسوری ها یا رنگ های پیراهن را برای تکمیل ترکیب کراوات مشکی و کت و شلوار آبی در نظر بگیرید.

بله، هنگام انتخاب ترکیب رنگ برای کت و شلوار، پیراهن و کراوات آبی، مهم است که موقعیت را در نظر بگیرید. برای رویدادهای رسمی یا محیط های کاری، بهتر است از ترکیب رنگ های سنتی و محافظه کارانه تر مانند پیراهن های سفید یا آبی روشن با رنگ های کراوات کلاسیک استفاده کنید. برای مناسبت‌های غیررسمی یا خلاقانه‌تر، می‌توانید با رنگ‌ها یا الگوهای جسورانه‌تر کراوات که هنوز به خوبی با کت و شلوار آبی هماهنگ هستند، آزمایش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *