پست ها

چگونه کفش های خود را با کت و شلوار خود ست کنید

کفش

همانطور که به نظر می رسد ، مردم اغلب به این فکر می کنند که چگونه رنگ کفش خود را با کت و شلوار خود هماهنگ کنند.

چه از این واقعیت آگاه باشید یا نه، کفش های شما چیزهای زیادی در مورد شما می گویند. بنابراین، انتخاب درست کفش شما برای نمایش تصویر عالی بسیار مهم است.

مدل های مختلفی از کفش های مردانه وجود دارد و هر کدام جایگاه خود را دارند. ساختار و رنگ هایی که انتخاب می کنید به سلیقه و سبک شخصی بستگی دارد.

اما چند قرارداد وجود دارد که باید در نظر داشت. بنابراین هنگام انتخاب رنگ کفش برای پوشیدن با کت و شلوار خود، باید این قوانین را رعایت کنید.

بهترین انواع کفش برای پوشیدن با کت و شلوار

ست کردن کفش با کت و شلوار می تواند مشکل باشد. نوع نامناسب کفش یا جفت مناسب با رنگ نامناسب می تواند ظاهر آراسته شما را خراب کند. این به این دلیل است که کفش های شما می توانند فورا زیبایی لباس شما را تغییر دهند.

 

انواع کفش های مجلسی که می توانید با کت و شلوار بپوشید

به طور کلی، کفش های مجلسی براق رسمی ترین هستند. همچنین، از نظر رنگ، قهوه‌ای کمتر از مشکی رسمی است .

انواع کفش رسمی

در سبک توری بسته، کناره های کفش از بالا بیرون می آیند. سپس کمی به بیرون می‌پیوندند و یک V شکل می‌دهند که بند‌ها در وسط کفش به هم می‌رسند.

در مقابل، توری باز از قطعات جانبی جداگانه تشکیل شده است که به سمت مرکز زبان جمع می شوند. باز هم، الگوها و ردیف های بروگوینگ از رسمی بودن کفش ها می کاهد.

و هر چه جزئیات بیشتر باشد، سطح آراستگی کمتری دارد. بنابراین در اینجا لیست ما از کفش های مجلسی است که هر مردی باید در کمد لباس خود داشته باشد.

آکسفورد

کفش آکسفورد

این کفش کلاسیکی است که هر مرد طنزپردازی باید داشته باشد. آکسفورد را می توان به راحتی با سیستم توری بسته آن با دوخت های مشخص در امتداد پایین تشخیص داد.

استایل آکسفورد اغلب دارای پشتی کوتاه و کفش پاشنه کوتاه است. این به کفش ها ظاهری براق و مرتب می بخشد. لباس‌های آکسفورد برای پوشیدن با کت و شلوار ایده‌آل هستند و برای هر مناسبت رسمی گزینه‌ای مناسب هستند.

استایل‌های مشکی و صیقلی حتی برای سخت‌ترین لباس‌ها نیز به خوبی کار می‌کنند. اما سایر انواع آکسفورد برای انواع مناسبت های اجتماعی مناسب هستند، رسمی و کمتر رسمی.

شهرآورد

کفش دربی

اگر کفش‌های آکسفورد محبوب‌ترین نوع کفش‌های مجلسی هستند، دربی در رتبه دوم قرار می‌گیرد. این مدل کفش دارای سیستم بند باز با طراحی کم‌تر پیچیده است که به موجب آن آکسفورد بسته می‌شود.

دربی نیز یک مدل کفش بسیار راحت است. می توان آن را به راحتی با کت و شلوار ست کرد و برای تمام مراسم های نیمه رسمی کاملاً مناسب است .

سبک های سنتی و بسیار جلا داده شده در چرم، ظاهر کلاسیک عالی را ایجاد می کند. اما اگر به دنبال کفش راحتی و راحتی هستید، یک جفت کفش جیر دربی نیز می تواند انتخابی عالی و همه کاره باشد.

بروگ

کفش بروگ

اصطلاح “بروگ” می تواند کاملا گیج کننده باشد. این نام اشاره ای به فرآیند خراطی است که شامل تزئین کفش با سوراخ های عمیق است.

به این معنی که از نظر فنی، سبک های دیگر با این نوع دکوراسیون اغلب به عنوان بروگ طبقه بندی می شوند. حتی اگر در واقعیت، آنها در دل یک دربی یا یک آکسفورد باشند.

همه سردرگمی ها را کنار بگذاریم، بروگ یک کفش با سبک و شخصیت است. آنها را می توان به راحتی، تقریباً با هر کت و شلواری و همچنین با شلوار جین پوشید.

بند راهب

کفش بند راهب

اگر یک نوع کفش مجلسی شیک و منحصر به فرد بیشتر مورد توجه شماست، نمی توانید با بند راهبان اشتباه کنید. یک بند منفرد روی بالای کفش، با یک یا دو سگک، تاثیر ستارگی بند راهبان را ایجاد می کند.

بند راهبان انتخاب خوبی برای بیشتر ظاهرها است، از رسمی، مانند یک مصاحبه شغلی یا جلسه کاری حرفه ای گرفته تا یک شب بیرون رفتن با پسرها. این سبک برای هر مردی که به دنبال یک استایل شیک است پاسخ می دهد.

این به لباس شما سطح علاقه ای بالاتر از دربی یا آکسفورد استاندارد می دهد. از چرم بسیار صیقلی بچسبانید تا ظاهری تمیز و تیز را حفظ کنید.

لوفر

کفش مردانه

این کفش بدون بند، بسیار شبیه به ساخت موکاسین است. لوفرها به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی روی آن ها قرار بگیرند و برای افزودن حس آرامش به لباس های رسمی مناسب هستند.

بخوانید:  کت و شلوار ساقدوش داماد چگونه باید باشد

این سبک با هر تعداد ظاهری به خوبی کار می کند. کفش های کت و شلواری می توانند با کت و شلوار عالی ست شوند، به خصوص وقتی که با سلیقه بپوشند. کفش‌های لوفر پنی یک کلاسیک محبوب هستند، در حالی که کفش‌های منگوله‌ای چرمی ظاهری غیررسمی، اما همچنان ملایم ایجاد می‌کنند.

اگر می خواهید تحت تاثیر قرار دهید، یک جفت کفش راحتی مخملی را در نظر بگیرید. آنها کم و بیش تضمین می کنند که سرهای زیادی را برگردانند.

چکمه چلسی

چکمه چلسی

بسیار خوب، بنابراین وقتی به فکر کفش های شیک هستید، چکمه ها ممکن است بلافاصله به ذهنتان نرسد. اما لازم نیست اینطور باشد.

استایل درست بوت، ظاهری شیک به ظاهر رسمی مردان ایجاد می کند. به عنوان مثال، چکمه های چلسی را می توان با هر چیزی از لباس های کوکتل گرفته تا راحت و غیررسمی ست کرد.

راز این نیم بوت های گرد در کناره های کش دار آن است. این بدان معنی است که آنها را می توان با سهولت باور نکردنی روشن یا خاموش کرد.

همچنین نیاز به سگک یا توری را از بین می برد. و عدم وجود بست های سنتی است که به چلسی ظاهری فوق العاده تمیز و فوق العاده براق می دهد.

چکمه چوکا

چکمه چوکا

همانطور که از نام آن پیداست، چکمه های Chukka یک مدل بوت لباس دنج هستند که تا مچ پا متوقف می شود. این ارتفاع کوتاه به این معنی است که چوکاها به حداقل توری نیاز دارند که ظاهری بدون عارضه ایجاد می کند.

این سبک ساده اما تیز همچنین به این معنی است که چکمه های Chukka برای هر دو مدل لباس نیمه رسمی و غیررسمی ایده آل هستند.

این سبک گاهی اوقات می تواند در چرم سنتی ظاهر شود، اما جیر نیز بسیار رایج است. که به سادگی به تصویر راحت و آرام بوت می افزاید.

کفش قایق

کفش قایق

امروزه کفش های قایق بیشتر و بیشتر محبوب می شوند. به خصوص در مناطق جنوبی ایالات متحده. به طور کلی از چرم ساخته شده اند، آنها می توانند بدون توری یا توری باشند.

کفش های قایق برای کت و شلوار گزینه پیشنهادی نیستند. اما در رویدادهای نادر هوشمندانه در محیط های گرم و “آبی”، می توان آنها را بسیار مفید یافت.

شرکت در یک رویداد قایق یا قایق تفریحی یا شرکت در یک عروسی ساحلی ممکن است دلیل خوبی برای پوشیدن کفش های قایق باشد. این می تواند یک راه حل کاملا راحت باشد.

صندل

صندل

برای شیک پوشیدن در تابستان مجبور نیستید پاهای عرق کرده را تحمل کنید. درست است، دمپایی می تواند بدون شک انتخاب نامناسبی در یک سناریوی رسمی و آراسته باشد.

با این حال، گاهی اوقات یک جفت صندل شیک می تواند دقیقا همان چیزی باشد که لباس شما به آن نیاز دارد. اگرچه برای استفاده از کراوات مشکی توصیه نمی شود، یک جفت صندل می تواند در جلسات آخر هفته و رویدادهای غیررسمی هوشمند به خوبی کار کند.

به سراغ چرم در سبک های هوشمند و منحصر به فرد بروید تا برای داشتن بهترین جلوه، کمی پاپ به لباس هوای گرم خود اضافه کنید.

کلمات پایانی

لباس بخش عمده ای از ارائه یک جنتلمن است . اما کفش های او به اندازه کت و شلوار او قابل توجه است.

زمانی بود که انتخاب یک جفت کفش برای پوشیدن با کت و شلوار به همین سادگی بود. شما گزینه آکسفوردهای رسمی یا دربی های کمتر رسمی را داشتید. دوره زمانی.

اما در دوران آرام‌تر و کمتر قاعده‌دار لباس‌های مردانه، همه چیز به همین سادگی نیست. همه چیز از کفش های غیررسمی گرفته تا صندل های چرمی می تواند به عنوان کفش کت و شلوار استفاده شود. فقط باید بدانید که آنها را با کدام کت و شلوار ست کنید.

همانطور که گفته شد، سبک های کلاسیک هنوز هم غالب هستند. و با دلیل موجه آکسفورد و دربی همچنان سنگرهای کفش های لباس مردانه هستند. هر مرد طنزپرداز باید حداقل یک جفت از هر کدام را داشته باشد.

آکسفوردهای مشکی شیک، باکلاس و برای پوشیدن با کت و شلوار شام ایده آل هستند. همچنین، دربی‌های قهوه‌ای، اسب کاری خوش‌تیپ را می‌سازند و به اندازه کافی همه کاره هستند که می‌توان آن‌ها را در مراسم عروسی و دفتر پوشید .

در نهایت، هر دو این مدل کفش‌ها برای هر چیزی که تقویم شما را به سمت شما می‌آورد، جای خوبی برای شما خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *