پست ها

نحوه پوشیدن کت و شلوار: راهنمای کامل

برای پوشیدن مناسب کت و شلوار، باید هدف آن را درک کرده و تناسب اندام را به درستی در نظر گرفت.

و وقتی صحبت از کت و شلوار می شود، قوانین باید خم شوند اما توسط افراد نقض نشوند. روشهای زیادی برای بررسی نحوه برخورد تاریخ با متقاضیان روند وجود دارد.

به احتمال زیاد با تصاویری بسیار خنده دار از قوانین شکسته روبرو می شوید که هرگز کاملاً از بین نرفته اند.

از بسیاری جهات، کت و شلوار مانند یک لباس بسیار سفارشی است، با یک ست پایه که باید به آن احترام گذاشته شود. به این چند قانون ساده نگاه کنید و سعی کنید بیشتر آنها را بیاموزید.

کت و شلوار خود را مناسب کنید

بسیاری از مردان وارد مغازه می شوند و بدون مشکل کت و شلوار روی قفسه امتحان می کنند. این فیلم نیست و ممکن است اوضاع بسیار متفاوت باشد! در زندگی واقعی، ممکن است به خوبی در خارج از قفسه جا بیفتد، اما عالی نخواهد بود.

سایز سینه کت

هرکسی می تواند کت و شلواری مناسب پیدا کند، اما مردانی که می خواهند مثل یک قهرمان لباس بپوشند هرگز به چیزی کمتر از عالی بسنده نمی کنند. تصور غلط رایج این است که کت و شلوار باید تنگ باشد تا خوب تناسب داشته باشد.

اینجاست که اندازه گیری های لباس مناسب است. آنها بهترین راه برای رد این باور هستند.

از اول سایز درست رو انتخاب کن

کت و شلوار رنگ ذغالی کد 1431

2,880,000 تومان
کت و شلوار رنگ ذغالی کد 1431: اگر به دنبال یک رنگ لوکس، باوقار، قدرتمند، پر رمز و راز و در عین حال ساده هستید، رنگ مشکی بهترین و جذاب‌ترین گزینه است. رنگ مشکی می‌تواند به افراد و محیط خانه و کار، هوای اقتدار، هوش و پرستیژ بدهد. با استفاده از این رنگ نگران ست رنگی نخواهید بود.
  • پارچه سوپر کش
  • برش اسلیم فیت
  • دو دکمه
  • سایز 48 تا 58

کت و شلوار رنگ طوسی کد 1430

2,880,000 تومان
کت و شلوار رنگ طوسی کد 1430: طوسی یک رنگ خنثی به حساب می‌آید که امروزه در صنعت مد بسیار پرطرفدار است. رنگ طوسی نمادی از عقل، سازش، بلوغ و مسئولیت است که آن را رنگ محافظه‌کارانه، زیبا و جذاب نیز می‌دانند. اگر قصد دارید از رنگ طوسی در لباس‌های خود استفاده کنید جالب است بدانید که به‌طورکلی لباس‌های رنگ طوسی آرامش و خونسردی به همراه می‌آورند.
  • پارچه سوپر کش
  • برش اسلیم فیت
  • دو دکمه
  • سایز 48 تا 58

کت و شلوار رنگ طوسی آبی کد 1429

2,880,000 تومان
کت و شلوار رنگ طوسی آبی کد 1429: طوسی آبی از گروه رنگ خاکستری، رنگی است که ترکیبی از رنگ آبی را در خود دارد و به این علت در گروه رنگ های سرد قرار می‌گیرد. پس رنگ طوسی آبی ترکیبی از رنگ‌های مشکی، سفید و کمی آبی است. مثلاً ترکیب رنگ سرمه‌ای با سفید به تولید رنگ طوسی آبی منجر می‌شود.
  • پارچه سوپر کش
  • برش اسلیم فیت
  • دو دکمه
  • سایز 48 تا 58

کت و شلوار رنگ ذغالی کد 1428

2,880,000 تومان
کت و شلوار رنگ ذغالی کد 1428: کت و شلوار ذغالی با رنگی که شبیه به ذغال زده شده است، شکل و شمایلی جالب و متفاوت را به لباس می‌بخشد. این محصول با رنگ غالب خاکستری تیره تولید می‌شود و معمولاً با ترکیب رنگ‌های دیگر مثل سفید، نقره‌ای و طلایی جذاب می شود.
  • پارچه سوپر کش
  • برش اسلیم فیت
  • دو دکمه
  • سایز 48 تا 58

کت و شلوار رنگ خاکستری کد 1427

2,880,000 تومان
کت و شلوار رنگ خاکستری کد 1427: خاکستری به دلیل خنثی بودن یک رنگ استاندارد در جامعه مدرن است و آن را به رنگی بسیار متنوع تبدیل می کند. اگرچه در سراسر جهان چیزهای خاکستری بی شماری وجود دارد، اما به عنوان یکی از کم علاقه ترین رنگ ها در تحقیقات جهانی به نظر می رسد.
  • پارچه سوپر کش
  • برش اسلیم فیت
  • دو دکمه
  • سایز 48 تا 58

کت و شلوار رنگ مشکی کد 1426

2,880,000 تومان
کت و شلوار رنگ مشکی کد 1426: این محصول با استفاده از رنگ مشکی که یک رنگ خنثی و تیره می باشد، تولید شده است. رنگ مشکی را می توان یک رنگ بدون محدودیت دانست؛ چه از لحاظ ست کردن با لباس های دیگر و چه از لحاظ موقعیتی.
  • پارچه سوپر کش
  • برش اسلیم فیت
  • دو دکمه
  • سایز 48 تا 58

کت و شلوار رنگ سرمه ای کد 1425

2,880,000 تومان
کت و شلوار رنگ سرمه ای کد 1425: با استفاده از پارچه رنگ سرمه ای تولید شده است؛ این رنگ از تناژ تیره رنگ آبی می باشد که از لحاظ روانشناسی، نماد آرامش است. تیره بودن این رنگ باعث شده تا سرمه ای به یک رنگ خنثی تبدیل شود تا برای استفاده در محیط های مختلف محدودیتی نداشته باشد.
  • پارچه سوپر کش
  • برش اسلیم فیت
  • دو دکمه
  • سایز 48 تا 58

کت و شلوار لوپیناس رنگ دودی کد 1405

قیمت اصلی 5,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,200,000 تومان است.
کت و شلوار لوپیناس رنگ دودی
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلواری که برای اندازه گیری دقیق شما تهیه می شود، برای بدن شخص دیگر کاملاً بی فایده است، به همین دلیل هنگام تهیه کت و شلوار بدون نیاز به توجه بیشتر به سایزبندی های آماده توجه می شود. اینها برای هیچ کس خوب نیستند تا زمانی که مناسب بدن شخص باشند.

نحوه پوشیدن کُتِ کت و شلوار

کت کت و شلوار نشان دهنده بسته شدن دقیق دکمه است و دو طرف بدون نقص روی یکدیگر قرار می گیرند. همچنین اطمینان حاصل کنید که کت روی شانه های شما قرار دارد و هیچ گونه چین و چروکی ایجاد نمی کند.

وقتی صحبت از طول کت می شود، وقتی بازو صاف می شود و انگشتان به پای شما برخورد می کند، باید قسمت پشتی شما را کاملاً بپوشاند.

سایز مناسب قد کت و شلوار

در نهایت، یقه کت مناسب به طور مساوی در یقه پیراهن شما قرار می گیرد و به آرامی در آنجا استراحت می کند.

نحوه پوشیدن شلوارِ کت و شلوار

تناسب کامل شلوار باعث می شود پارچه روی شلوار به آرامی قسمت پشتی شما را بپوشاند.

پاهای شلوار باید بدون فشار دادن بالای ران شما را بپوشاند. همچنین، باید بتوانید “یک اینچ” فضای خالی را در دو طرف ران خود احساس کنید.

اندازه دمپای شلوار

وقتی نوبت به دمپا شلوار می رسد، باید آنقدر طولانی باشد که کفش با دمپا تداخل داشته باشد و باعث ایجاد چین و چروک ظریف شود.

از کت و شلوار مناسب شما استفاده کنید

خیاط ها همه چیز نیستند ، اما آنها نزدیک هستند! برای یادگیری اندازه های واقعی خود از سر تا پا وقت بگذارید. یافتن اندازه مناسب کت وشلوار بدون اندازه گیری مناسب امکان پذیر نیست.

خیاط ها به دلایلی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند، زیرا تغییرات آنها آنقدر دقیق است که تا آنجا که می توانید به کمال نزدیک شوید. انتخاب یک خیاط حرفه ای برای کت و شلوار سفارشی یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی است که می توانید روی لباس خود انجام دهید.

خیاط کت و شلوار

یک نکته این است که تفاوت زیادی بین کت و شلوار آماده و سفارشی وجود دارد. مهم ترین آن این است که کت و شلوار سفارشی یک کت و شلوار کاملا متناسب با شماست است یعنی برای اندازه های شما دوخته شده است.

اگر دوست دارید لباس قهرمان را با صرف پول خوب برای آن بپوشید، تنها گزینه یک خیاط حرفه ای است. هر چیزی کمتر می تواند اتلاف پول باشد و می تواند یک کت و شلوار کاملا خوب را خراب کند.

کت و شلوار خود را بر اساس بودجه تنظیم کنید

این روزها خرید کت و شلوارهای مقرون به صرفه امری رایج است. اما بسیار مهم است که کت و شلوار خود را تغییر دهید تا به تناسب کامل برسید.

اندازه های کت و شلوار

تغییرات شخصی برای هر کسی که دارای یک عضو خانواده در این تجارت است، ملاحظه می شود. خیر، تغییرات اساسی نباید بصورت کورکورانه توسط اعضای خانواده که در بافتن مهارت نشان داده اند انجام شود.

تغییر کت و شلوار متناسب با اندام شما بیشتر مربوط به لمس مناطق ناهموار است، به این معنی که تقریباً به اندازه خیاطی حرفه ای درگیر نخواهد شد.

این هنوز یک جایگزین خوب برای کسانی است که پول یک متخصص را ندارند، اما هرگز نباید آن را جایگزین کامل در نظر گرفت.

هنگامی که کت و شلوار از ارزش قابل توجهی برخوردار باشد، احتمال استفاده از این گزینه بسیار کمتر می شود. استفاده از کت و شلوارهای سفارشی، یک تغییر کامل است.

اندازه کت و شلوار

قیمت مناسب برای اندازه گیری شما می تواند بسیار بیشتر از ارزش کت و شلوار باشد. در برخی مناطق، خیاط حتی به انجام این کار با کت و شلوار شما فکر نمی کند، زیرا برخلاف قوانین اخلاقی آنها است.

نحوه پوشیدن کت و شلوار و قوانینی که باید رعایت کنید

در اینجا قوانین فانتوم در مورد چگونگی پوشیدن کت و شلوار که ممکن است عده ای را خشمگین کند آورده شده است. بیشتر این قوانین چیزی جز بیهودگی نیستند و هیچ اصل واقعی ندارند.

تلاش برای سوال از آنها باعث سردرد شما می شود و با این وجود قرن ها سنت پشت جنون وجود دارد.

اما کسانی که می خواهند جسور باشند چطور؟ و قوانین بیهودگی در بحث کت و شلوار چقدر اهمیت دارد؟ پاسخ ها و پیشنهادات به دلایل بیشتری کمی شگفت آور است.

قانون دکمه پایین

آیا آخرین دکمه پایین روی کت و شلوار خود را می بینید؟ مگر اینکه کت و شلوار یک دکمه به تن کرده اید، آن را نبندید. هدف دیگری جز زیبایی ندارد. کسانی که برای اولین بار از کت و شلوار استفاده می کنند اغلب با این مشکل روبرو می شوند.

دکمه کت

کت باید به آرامی شما را در آغوش بگیرد

اگر تصمیم می گیرید برای اولین بار کت و شلوار بپوشید، این یکی از موارد اساسی است که باید هنگام تناسب اندام به آن توجه کنید.

کت تنگ

هنگام صاف ایستادن، کت دکمه دار نباید ظاهری کشیده داشته باشد. نباید این چین و چروک های x را نیز داشته باشد. در عوض، دو طرف کت کت و شلوار باید بی عیب و نقص به هم برسند.

هنگام نشستن کت خود را باز کنید

تنها گذاشتن آخرین دکمه روی کت و شلوار از قانون بعدی پیروی می کند: هنگام نشستن دکمه های خود را باز کنید.

این حرکت یک دست در این مورد مفید است و کمی بیشتر از لذت بصری مفید است. با این حال، بسیاری از کسانی که کت و شلوار می پوشند، کت و شلوار خود را هنگام نشستن بسته می گذارند. نتیجه یک تجربه ناراحت کننده است.

وضعیت آستین کت نسبت به پیراهن

پیراهن لباستان باید کمی از زیر کت شما بیرون بیاید در حد یک یا دو سانتی متر.

طول آستین کت

نسبت یقه کت و پیراهن باید رعایت شود

یقه کت و یقه پیراهن باید به راحتی در برابر یکدیگر قرار بگیرند. به عبارت دیگر، یقه کت باید به یقه پیراهن متصل شده و به آرامی در آنجا استراحت کند.

یقه کت

علاوه بر این، پد شانه روی کت شما باید صاف باشد و نباید از شانه های واقعی شما فراتر رود.

قانون بالای دکمه پیراهن

پیراهن دکمه دار را تا وقتی با کراوات ست نکنیم آنقدری به چشم نمی آید، بنابراین با دقت قدم بردارید.

نحوه پوشیدن پیراهن

اما وقتی پیراهن تا حدی ناراحت کننده باشد که شما را به اصطلاح خفه کند، یک خیاط خوب آماده است. و اگر هنگام پوشیدن کت و شلوار مجبورید دکمه های بالا را باز کنید، پس کراوات خود را بردارید!

خیره کننده بودن از نظر بصری به این معنا نیست که باید با فداکاری راحت بودن انجام شود.

دامنه و عرض کراوات خود را مطابقت دهید

قاعده کلی این است که پهن ترین قسمت روپوش کت و شلوار باید با پهن ترین قسمت کراوات شما مطابقت داشته باشد.

اگر از کراوات استفاده می کنید، نباید پهن تر از یقه شما باشد. در واقع، نباید از 3/4 عرض یقه عبور کند.

طول کراوات باید با تنه شما مطابقت داشته باشد

طول کراوات مناسب تنها چیزی است که برای ظاهر بصری عالی اهمیت دارد.

طول کراوات

هنگام ایستادن در حالت طبیعی ، نوک کراوات شما باید بالای کمربند شما را لمس کند. همچنین کراوات نباید وسط کمربند را امتداد دهد.

کفش های خود را مطابقت دهید

اگر کفش مناسب باشد، اگر راحت درست شود، احتمالاً ساده ترین قسمت است. سعی کنید خیلی درگیر کارهای اضافی نشوید که برخی می گویند برای پیدا کردن کفش مناسب لباس ضروری است.

اصول انتخاب کفش همیشه به اندازه، نوع و رنگ آن بستگی دارد. با این حال، مطمئن شوید که راحتی را به معادله اضافه می کنید. در این صورت کفش های کاملی دارید که می توانید با کت و شلوار بپوشید.

کفش هماهنگ با پیراهن

اندازه گیری دقیق پا توصیه ای است که بسیاری از متخصصان آن را کنار می گذارند. من هم با آن موافقم.

به خاطر داشته باشید این تمرکز بر تناسب واقعی است و نه رنگ یا نوع. کفشی که خوب به نظر می رسد اما درست روی پای شما قرار نمی گیرد، مشکلات حرکتی جدی و اصطکاک ایجاد می کند.

ترکیب رنگ کت و شلوار 

همه ما در مورد رنگ های استاندارد کت و شلوار و پایه مشکی، خاکستری، زغالی و آبی سرمه ای می دانیم.

اما رنگهای دیگر چطور؟ و آیا می توان این رنگها را با هم ترکیب کرد و با هم مطابقت داشت؟

ترکیب رنگ کت و شلوار

با شروع از اولین سوال، پایه نیز باید از رنگ سفید تشکیل شده باشد. یک رنگ جهانی باور نکردنی، سفید در بسیاری از موارد با مشکی همراه می شود.

اگر کت و شلوار مشکی پوشیده اید و همه تصور می کردند که قصد عزاداری دارید، برخی از جزئیات سفید ممکن است به شما کمک کند. یک دستمال جیب سفید به آن اضافه کنید و ناگهان یک استایل شیک خواهید داشت.

در حال حاضر هنگام تلاش برای ترکیب کت و شلوار، پیراهن و کراوات، روشهای زیادی برای تصمیم گیری در مورد بهترین گزینه وجود دارد.

از آنجا که ذغالی می تواند کمی از منطقه “خاکستری” باشد، خاکستری متوسط را به عنوان جایگزین در نظر بگیرید. از بین همه سایه های خاکستری، این رنگ بیشترین پشتیبانی را با بقیه کمد شما ارائه می دهد.

بخوانید:  پنج مدل کت و شلوار مردانه که نیاز دارید

کت و شلوار و جلیقه

اگر احساس می کنید جسور هستید، خاکستری روشن جایگزین است، اما با احتیاط ست کنید. خاکستری روشن بسته به پارچه ای که استفاده می شود به معنای متفاوت است.

این منجر به تناژ ناهموار در همه پارچه ها و مارک های برجسته می شود.

رنگ های کت و شلوار جایگزین

هنگامی که به سراغ رنگ هایی مثل قهوه ای میروید اگر به درستی انجام شود، یک رنگ گرم، راحت و چشمگیر است.

کت و شلوار رنگ قهوه ای

اما درست مانند رنگ سفید، وقتی مقدار زیادی از آن روشن است، می تواند تکان دهنده باشد. هنگام کار با کت و شلوارهای قهوه ای تیره، رنگ پوست شخصی نیز باید در نظر گرفته شود.

خارج از چارچوب فکر می کنید؟ پس کت و شلوار قرمز یا مارون می تواند رنگ جالبی برای شما باشد. هر دو رنگ سلطنتی، تیره و غنی هستند. بسیاری آنها را جایگزین می دانند، اما من فکر می کنم آنها می توانند کاملاً رسمی باشند. آنها همچنین بر روی لباس های مجلسی ظاهر می شوند.

و در نهایت، کت و شلوار های خاکی را می توان کنار کشید و لازم نیست بیش از 70 سال سن داشته باشید تا این اتفاق بیفتد. کمی فشار و کشش در مورد لباس وجود دارد، اما استفاده کننده مناسب می تواند آن را تهیه کند.

ترکیب رنگ پیراهن و کراوات

دلیلی وجود دارد که کت و شلوارهای خوب فقط در رنگهای خاص عرضه می شوند. وقتی کت و شلوار می پوشید، ترکیب و ست کردن پیراهن و کراوات کمتر به رنگ و بیشتر به استایل مربوط می شود.

انواع کت

رنگ عنصر مهمی است و در بسیاری از موارد می تواند عامل تعیین کننده باشد. اما وقتی نوبت به اولویت می رسد، سبک تعیین می کند که بقیه لباس چگونه می رود.

این فقط می تواند به معنای تطبیق مارک ها، پارچه ها و حتی قطعات خاص باشد. این یک فرایند بسیار گیج کننده است که ارزش تلاش برای هرکسی را دارد که برای درک آن وقت می گذارد.

ترکیب رنگ کفش و کت و شلوار

تطبیق رنگ کفش با کت و شلوار بسیار پیچیده تر است و هنگام تصمیم گیری احتیاج به مراقبت بیشتری دارد. حتی اگر گزینه پیش فرض سیاه باشد، وقتی مردم می گویند رنگ مشکی با همه چیز همراه است، درست نیست.

با این حال، رنگ مشکی کم دردسر ترین رنگ برای ست کردن با کت و شلوار است.

کفشی با رنگ مناسب برای ست کردن با کت و شلوار خود پیدا کردید که هم کمربند و هم کراوات شما را ست می کند! از نزدیک نگاه کنید، زیرا اگر این سبک با بقیه لباس ها در تضاد باشد، ممکن است یک مشکل بزرگ باشد.

انواع ترکیب لباس

لباس پوشیدن به بهترین شکل ممکن قسمت های زیادی دارد و پیچیدگی کفش بخش بزرگی از آن است.

همه کت و شلوارهای شما ظاهری طبیعی، ترکیبی و تجربی خواهند داشت.

همه این ظاهر شما را به طور کامل نشان می دهد، اما شما نمی توانید بدون پوشیدن کفش مناسب به آن نقطه برسید.

لباس برای مراسم های خاص

مردان از طریق اعمال خود ساخته می شوند – نه بیشتر، نه کمتر. بنابراین اگر اولین اقدام شما در این روز پوشیدن کت و شلواری است که نمایانگر درون شماست، هر چیزی کمتر از مطابقت کامل غیرقابل قبول است.

کت و شلوار تنوع زیادی در سبک دارد، با کیفیت کافی در هر قطعه برای ایجاد تفاوت. تا به حال به این فکر کرده اید که چرا مربیان در بسکتبال کت و شلوار می پوشند و کراوات می زنند؟ به عنوان مثال پیشرو نامیده می شود.

کت قهوه ای

آیا آداب کت و شلوار را رعایت می کنید؟ آگاهی از زمان پوشیدن کت و شلوار تعیین می کند که در مورد رویدادها چه چیزی را می پوشید.

همچنین تعیین می کند که کجا تصمیم می گیرید کت و شلوار بپوشید. همه مکان ها برای فضای کت و شلوار و کراوات رزرو نشده است.

برخی از مکانها الزامات شدیدی برای کت و شلوار پوشیدن دارند و بدون آن غیرقابل دسترسی است. داشتن برنامه ای در حال اجرا که به شما امکان می دهد متناسب با مناسبت هماهنگ شوید، با اطمینان به شما کمک می کند.

با استفاده از همین منطق، تقویت سایر حوزه های ذهنی شما یک قدم عقب تر است وقتی اعتماد به نفس اولویت دوم می شود.

کجا کت و شلوار بپوشیم

هنگام تصمیم گیری در مورد این که کجا کت و شلوار بپوشید، مکان های عقلانی مانند هرگونه کار مرتبط با شغل وجود دارد، مانند مصاحبه، عروسی و جلسات تجاری.

کت و شلوار اداره

با یک مصاحبه، یک شغل به ندرت کاندیدایی را در نظر می گیرد که لباس پوشیده است در مقایسه با فردی که لباس پوشیده است. این به خاطر اطمینان از پوشیدن کت و شلوار است.

آنچه را که برای برنده شدن لازم است درک کنید. با حضور در مصاحبه خود مانند یک قهرمان، هر کسی در لیست نهایی نامزدهای استخدام شده قرار می گیرد.

کت و شلوار مجلسی

بسیاری از جداول مقایسه وجود دارد که نشان می دهد چگونه یک مارک در مقابل دیگری قرار می گیرد. فقط به یاد داشته باشید، برای شبکه های خاص، راحت ترین کفش لباس موجود را می خواهید.

جایی که نباید کت و شلوار بپوشید

جاهایی هستند که پوشیدن کت و شلوار فقط توجه منفی را به خود جلب می کند و شما را انگشت نما می کند.

این مکان ها شامل مهمانی های صمیمی و غیررسمی، جشن تولد بچه ها و البته هر رویداد غیرحرفه ای است که انتظار می رود در آن جا زیاد حرکت کنید.

در مورد اجتناب از کت و شلوار، نکته مهم این است که همیشه افراد و فضایی را که در آن هستید، در نظر داشته باشید.

بنابراین در حالی که یک مرد با کت و شلوار می تواند خود را در محیط کار ارائه دهد، همان مرد با کت و شلوار بهترین فردی نیست که در باشگاه بدنسازی دیده شود.

دانستن رویدادهای شما ذهنیت مناسبی را برای تهیه و پوشیدن کت و شلوار ایجاد می کند. این درباره آنچه رویداد نشان می دهد و وضعیتی است که می خواهید با همه افراد درگیر همسو باشد.

با استفاده از لباس های دیگر به عنوان نماینده خود، آن را یک قدم جلوتر ببرید و به نقش رهبر برسید.

داشتن این ذهنیت مزایای زیادی دارد. با این حال، این فقط با مدیریت کت و شلوار، کراوات، کفش و همه اکسسوری های شما شروع می شود تا با رویداد مطابقت داشته باشد.

کت و شلوار و اکسسوری های مربوط به آن

مانند همه موارد مربوط به کت و شلوار، در این بخش هم تعادل وجود دارد، بنابراین آن را در نظر بگیرید. همین امر در مورد اکسسوری های کت وشلوار نیز صدق میکند.

وقتی کار به حدی می رسد که باعث می شود پوشنده شبیه یک ژنرال پنج ستاره به نظر برسد، از حد عبور کرده است.

اکسسوری با کت و شلوار

مهم ترین اکسسوری که مردم آن را بخشی از کت و شلوار نمی دانند ادکلن است. اما هنگامی که حتی یک اسپری زیاد تر از حد معقول شود، آنگاه زیاده روی و طاقت فرسا می شود.

این پیام سختی است که به کسی که ادکلن می زند منتقل شود، زیرا عطر تا حدود زیادی خوشایند است. در صورت شک داشتن، یک اسپری کافی است، و کت و شلوار باید مدتها قبل از بوی آن برسد.

ساعت مچی

اشتیاق مردم برای کت و شلوار تقریباً به هیچ وجه برای ساعت ها نیست. گزینه های زیادی برای کسی باقی می ماند که ممکن است به نفع خود بلندپروازانه باشد.

این به این دلیل است که یک ساعت  با کیفیت یا و مجلل می تواند بدون زحمت ظاهر کلی شما را بسازد.

ست کردن ساعت

اما مطابقت ساعت با کت و شلوار نیاز به دانش دارد. عوامل مختلفی را باید در نظر گرفت، از جمله مناسبت، نوع ساعت، اندازه و رنگ.

سبک ساعت و جنس آن، گروه رسمیت ساعت را مشخص می کند. برای داشتن ظاهری رسمی، به ساعتهای لباس مینیمالیستی، مقرون به صرفه و ساده پایبند باشید.

دستمال جیب

افراد معمولا به دستمال جیب توجه ندارند اما ارزش زیادی برای تکمیل ظاهر یک کت و شلوار دارند. کوچک و موثر، آنها شایسته ست شدن در استایل هستند.

این بدان معناست که در رنگ ها، پارچه ها و محل قرارگیری دقت کنید. دستمال جیب را همیشه باید اتو کنید، زیرا پارچه چروکیده در جیب شما جذاب نیست.

کت و شلوار با دست مال جیب

دستمال جیب چین دار برای چشم های آموزش ندیده مانند دستمال های استفاده شده هستند. دستمال جیب نیز باید در صورت موجود بودن رنگ های متفاوتی داشته باشند، به این معنی که کت و شلوار تیره باید مربع جیبی روشن داشته باشد.

بسته به کت و شلوار آن را عوض کنید و از این تغییر لذت ببرید.

ساعت های هوشمند

ساعتهای اسپرت هنگام پوشیدن کت و شلوار ممنوع است. اما با اختراع ساعت های هوشمند، همه چیز در آن زمینه کمی تار شده است.

ساعت هوشمند

برای همه کاره بودن ساعت های هوشمند، توسعه دهندگان عمده ساعت های هوشمند را مجهز به افزونه هایی برای سخت افزار خود ارائه کرده اند. این بدان معناست که اگر یک ساعت ورزشی دارید، می توانید هنگام پوشیدن کت و شلوار، ظاهر خود را به یک ظاهر مناسب تغییر دهید.

سنجاق و دکمه سر دست

پین ها اکسسوری های دیگری هستند که مستعد توجه بیش تر هستند. زیبایی یک سنجاق گل رز قرمز نفس گیر است و تقریباً بهتر از چیز واقعی است. این امر به ویژه در مورد نقره ، طلا و پلاتین صادق است.

سنجاق یقه

بسته به رویداد، ممکن است پین مورد نیاز باشد. شرکت در یک رویداد خیریه که یک سنجاق به شما می دهد تا بتوانید آن را بپوشید.

پین ها تنها در صورتی که اجازه دهید و فقط در صورتی که رویداد به آنها نیاز داشته باشد، بخشی از کت و شلوار شما هستند. بنابراین اگر به نظر می رسد که پین شما توجه زیادی را روی قفسه سینه شما جلب می کند، وقت آن است که آن را کاهش دهید چون این اکسسوری جزو جزییات است. این ما را به سمت اکسسوری های بعدی و یکی از قانون شکن های سری یعنی دکمه سردست هدایت می کند.

دکمه سردست

دکمه سر دست ساده ترین وسیله برای ست کردن با کت و شلوار است، اما مهمترین نکته تنوع است. داشتن چهار کت و شلوار و یک جفت دکمه سردست به این معنی نیست که سرآستین ها با همه کت و شلوارها مناسب هستند.

این به دلیل تفاوت فلز با سگک کمربند، ساعت و سایر لوازم جانبی شما است. همه آنها باید مانند سایر لوازم جانبی که می پوشید، هماهنگ باشند، نه اینکه ظاهری برجسته داشته باشند.

داشتن مجموعه ای از دکمه سر دست، فراتر از یک جفت، راهی عالی برای جلب رضایت آنها است. هیچ چیز در مورد ایجاد مجموعه ای از دکمه سر دست و انتخاب هنگام انتخاب کت و شلوار وجود ندارد.

نکته پایانی در مورد اکسسوری

برای کسانی که از ساسبند استفاده می کنند مهم است که توجه داشته باشند که بستن کمربند با آنها اضافی است.

اما یک بار دیگر هم بگوییم، همه چیز مربوط به تنوع بخشیدن به ظاهر شما و احساس راحتی در پوست خود است.

بنابراین اگر احساس می کنید نیاز دارید که کت و شلوار خود را با ساسبند بپوشید، کمربند را در خانه بگذارید. به عنوان یک قاعده کلی ، همیشه خوب است که هنگام انجام این کار از کت اسپرت یا کت کت و شلوار استفاده کنید.

زمان بیشتری را صرف ساختن اکسسوری مناسب برای کت و شلوار خود کنید و بعداً آخرین قسمت ها را اضافه کنید. وقتی از اکسسوری برای کامل کردن یک کت و شلوار کامل استفاده می کنید، به یک ترکیب کوچک زیبا تبدیل می شود که دید شما را کامل می کند.

اجازه ندهید لوازم جانبی استایلتان را بسازند، وگرنه از ابتدا به عقب کار می کنید. با این حال، از آزمایش ترکیبات نترسید و هنگام مطابقت از منطقه راحتی خود خارج شوید.

پیچوندن قوانین؟

همه قوانین مد در یک نقطه خم یا شکسته می شوند. با این حال، آنها به دلایلی همچنان به قوت خود باقی می مانند، حتی در مورد ساعت ها.

داشتن ایده نحوه پوشیدن کت و شلوار یک چیز است. داشتن مارک های نامحدود، زمان و انگیزه زیاد حتی بهتر است. با قوانین یا بدون قوانین، کت و شلوار بهترین راه برای ایجاد اعتماد به نفس در عین ظاهر خوب است.

کلمات پایانی

تا زمانی که به کت و شلواری که می پوشید اطمینان داشته باشید، این یک بازی عالی است. منظور از کت و شلوار افزایش اعتماد به نفس و راحتی است. لایه ای را در کت و شلوار خود پیدا کنید که بیشترین مشکل را برای شما ایجاد می کند و آن را برطرف کنید.

اگر چیزی کوچک مانند یک کمربند است، پس تبریک می گویم! شما یک قدم جلوتر از میلیون ها مرد هستید. اگر چیزی بیرونی تر است، مانند تطبیق رنگ ها یا سبک ها، پس وقت بگذارید تا چیزهایی را که نمی دانید پیدا کنید.

تمرین کامل می شود، و این آغاز یک رابطه بسیار پربار خواهد بود. بنابراین به یاد داشته باشید که لباس پوشیدن مانند قهرمان فقط به تصویر بستگی دارد و شما هنرمند اصلی هستید.

سوالات متداول

FAQ

یک کت باید راحت باشد، اما ظاهری متناسب داشته باشد. باید شانه های شما را بدون احساس محدودیت در آغوش بگیرد و اجازه حرکت آسان را بدهد. طول ژاکت باید باسن شما را بپوشاند و آستین‌ها باید درست بالای انگشت شست شما ختم شوند و قسمت کوچکی از سرآستین پیراهن شما نمایان شود.

شلوارهای کت و شلواری باید روی کمر طبیعی شما بنشینند بدون اینکه احساس کنید شلوار خیلی تنگ یا گشاد هست. آنها باید در قسمت جلو، جایی که شلوار به کفش می رسد، کمی شکسته شود. طول آن باید به اندازه ای باشد که رویه کفش شما را بدون انباشته شدن یا کشیدن بیش از حد روی زمین بپوشاند.

پیراهن لباس مناسب ترین گزینه برای پوشیدن با کت و شلوار است. پیراهنی با یقه انتخاب کنید که مکمل استایل برگردان کت و شلوار باشد. رنگ های کلاسیک مانند سفید، آبی روشن یا خاکستری روشن را انتخاب کنید و مطمئن شوید که به خوبی بر روی آن قرار گرفته و به درستی فشرده شده است تا ظاهری براق داشته باشد.

هنگام انتخاب کراوات، رنگ و طرحی را در نظر بگیرید که مکمل کت و شلوار و پیراهن شماست. کراوات های تک رنگ همه کاره هستند و با کت و شلوارها یا پیراهن های طرح دار به خوبی کار می کنند، در حالی که کراوات های طرح دار می توانند به یک کت و شلوار یا پیراهن رنگ ثابت عمق و جذابیت دهند. اطمینان حاصل کنید که عرض کراوات با عرض یقه مطابقت دارد تا ظاهری متعادل داشته باشید.

اکسسوری مانند دستمال جیب، دکمه سرآستین و کمربند می توانند کت و شلوار شما را بالا ببرد. یک دستمال جیب ظرافت را اضافه می کند، در حالی که دکمه سرآستین جزئیات ظریفی را ارائه می دهد. اکسسوری هایی را انتخاب کنید که با کت و شلوار و پیراهن شما هماهنگی داشته باشد و هنگام تصمیم گیری در مورد رسمی بودن و استایل آنها، مناسبت را در نظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *