پست ها

نحوه اندازه گیری برای کت و شلوار

اندازه گیری

چه در حال سفارش کت و شلوار سفارشی هستید و چه سفارش خارج از رختخواب ، دانستن اندازه گیری های شخصی شما می تواند تفاوت زیادی در خرید یک کت و شلوار کاملا مناسب ایجاد کند.

دانستن اینکه کت و شلوار شما متناسب با شماست مانند هیچ کت و شلوار دیگری نمی تواند یک فنر اضافی در گام شما بگذارد و آن آخرین عنصر بسیار مهم مورد نیاز برای انتخاب یک کت و شلوار عالی را اضافه کند: اعتماد به نفس.

اصول اولیه: اندازه های مختلف کت و شلوار

کت و شلوارها متفاوت از لباس های معمولی و روزمره شما اندازه گیری می شود. این مسئله پیچیده تر از تعیین کل "کوچک" ، "متوسط" یا "بزرگ" است.

از آنجا که کت و شلوار یک روش رسمی برای لباس پوشیدن است ، مردم انتظار دارند شما ظاهری ترد داشته باشید و خط تمیزی ایجاد کنید . این امر مستلزم آن است که کت و شلوار با نسبت های خاص شما مطابقت داشته باشد.

 

برچسب های اندازه ممکن است گیج کننده باشند. دانستن معنی آنها اولین قدم مهم در خرید کت و شلوار شما است.

سایز سینه ژاکت

اندازه صندوق کت شما معمولاً عددی از 34 تا 52 به علاوه یک حرف ، شاید حتی دو حرف خواهد بود. این نشان دهنده اندازه سینه ژاکت و طول آن است.

در حالی که وسوسه کردن این دو مسأله وسوسه انگیز است ، اندازه قفسه سینه ژاکت شما با اندازه سینه شما یکسان نیست. این دو اندازه گیری متفاوت هستند.

سایز سینه کت

اگر به سادگی از اندازه سینه خود برای ژاکت استفاده کنید ، ژاکتی بسیار تنگ برای شما ایجاد می شود. هنگام تعیین کت و شلوار مناسب برای سایز کت ، توجه زیادی به آن داشته باشید.

اگر در حال سفارش کت و شلوار خارج از رک هستید ، انتخاب کنید که کدام برچسب اندازه با اندازه های شما بیشتر مطابقت دارد. ممکن است برخی از بی نظمی های جزئی در تناسب وجود داشته باشد ، اما یک خیاط خوب ممکن است این مشکلات را برطرف کند.

 

اگه سایزتو میدونی، آماده بخر

کت و شلوار لوپیناس رنگ آبی کد 1407

4,200,000 تومان
کت و شلوار لوپیناس رنگ آبی
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار لوپیناس رنگ خاکستری کد 1406

قیمت اصلی 5,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,200,000 تومان است.
کت و شلوار لوپیناس رنگ خاکستری
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار لوپیناس رنگ دودی کد 1405

قیمت اصلی 5,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,200,000 تومان است.
کت و شلوار لوپیناس رنگ دودی
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار لوپیناس رنگ سرمه ای کد 1404

قیمت اصلی 5,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,200,000 تومان است.
کت و شلوار لوپیناس رنگ سرمه ای
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار لوپیناس رنگ مشکی کد 1402

4,200,000 تومان
کت و شلوار لوپیناس رنگ مشکی
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار لوپیناس رنگ نوک مدادی کد 1403

قیمت اصلی 5,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,200,000 تومان است.
کت و شلوار لوپیناس رنگ نوک مدادی
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار مشکی مدل دبل برست کد 1408

4,280,000 تومان
برای پوشیدن کت و شلوار های دبل برست مثل کت و شلوار مشکی مدل دبل برست کد 1408 بستن همه دکمه ها لازم نیست. اما اگر خواستید که دکمه های این لباس را کامل ببندید، توجه داشته باشید که بهتر است آخرین دکمه آن ( پایین سمت چپ) باز بماند. این موضوع یکی از آداب های پوشیدن کت و شلوار دبل برست است و می تواند کت را برای شما کمی راحت تر کند. رنگ: مشکی برش: اسلیم فیت پارچه: بزیاق ترک درصد الیاف: 35% پشم، 15% لاکرا و 50% پلی استر مدل: دو سینه یا دبل برست

کت و شلوار ژیله دار اسلپ کد 1413

4,880,000 تومان
کت و شلوار ژیله دار اسلپ کد 1413 با استفاده از رنگ سبز روشن تولید شده است. ترکیب این رنگ با پارچه اسلپ طوسی یک استایل جسورانه و جذاب را به وجود می آورد.
  • پارچه اسلپ ترک
  • برش اسلیم فیت
  • یقه انگلیسی
  • دوخت تمام صنعتی
  • دو دکمه
  • دو چاک
  • سایز 48 تا 58

طول ژاکت

آن نامه ای را که در رابطه با اندازه کاپشن ذکر کردم به خاطر دارید؟ این نشان دهنده طول آن است. معمولاً یک S (کوتاه) ، R (معمولی) یا L (طولانی) خواهد بود.

طول مورد نظر شما (بیشتر) بستگی به قد شما دارد.

مردی که 5’8 ″ یا کمتر نیاز به S دارد ، در حالی که مردی که بین 5’9 ″ -6’1 standing ایستاده است بهترین کار را با مردان R. با اندازه 6’2 ″ و بالاتر انجام می دهد و یک ژاکت L می گیرد.

در برخی از مارک های کت کت و شلوار ، ممکن است بتوانید XS و XL را برای طول پیدا کنید.

طول کت کت و شلوار نیز طول آستین آن را تعیین می کند. یک پیراهن آستین مناسب با آستین ¼ ”- ½” از پیراهن پیراهن آستین دار قابل مشاهده است.

اگر بقیه کاپشن به خوبی به شما می آید ، اما آستین های شما خیلی بلند است ، جای نگرانی نیست. به همین سادگی می توان آستین کت را به هم چسباند.

کاپشن را امتحان کنید و به جایی که نوک کاپشن در آن قرار گرفته توجه کنید. اگر قسمت پایین کاپشن به نقطه ای برخورد می کند که انگشتان دست شما با آن برخورد می کند ، طول آن مناسب است.

همچنین باید قسمت پشتی شما را به طور کامل بپوشاند.

سایز شلوار

به طور معمول ، اندازه شلوار ترکیبی از اندازه کمر مردان و طول پای او است. گاهی اوقات اندازه گیری inseam نیز گنجانده می شود.

اما به طور کلی ، اندازه شلوارهای لباس فقط با اندازه کمر اندازه می شود. این بدان معناست که عددی که روی شلوار کت و شلوار می بینید ، در واقع اندازه دور کمر به اینچ است.

از آنجا که شلوار کت و شلوار عمدتا در کمر متمرکز شده است، شما احتمالا به لبه دار نیاز پا برای ایجاد یک استراحت نفس نفس زدن مناسب  .

تعداد شلوارهای کت و شلوار تفاوت در اندازه با کت دارند. این “قطره” نامیده می شود و معمولاً 6 است. در حقیقت ، تفاوت در اینچ بین اندازه سینه کاپشن و اندازه کمر شلوار است.

همچنین اندازه کمر تقریباً همیشه به عنوان یک عدد زوج برچسب گذاری می شود. اما چگونه اندازه دور کمر خود را اندازه گیری کنیم؟ به زودی به آن خواهیم رسید…

نحوه اندازه گیری اندازه ژاکت کت و شلوار

برای اینکه اندازه گیری های خود را به بهترین نحو شروع کنید ، با در نظر گرفتن قد و وزن دقیق خود شروع کنید. این می تواند در تعیین تناسب کت و شلوار مفید باشد. آیا باید سراغ کت و شلوار باریک ، کلاسیک یا مدرن بروید ؟ اجازه دهید این اندازه گیری ها شما را راهنمایی کند.

همچنین قد و وزن شما به تخمین افت لباس شما کمک می کند. باز هم ، تفاوت بین اندازه کت و اندازه شلوار شما است.

اندازه گیری قفسه سینه

بدست آوردن بهترین اندازه گیری در اینجا اطمینان حاصل می کند که بیشترین جذابیت را برای کت خود دارید. کاپشن شما نقطه کانونی کل کت و شلوار شماست. اگر کاملاً مناسب شما نباشد ، کل ظاهر شما منحرف می شود.

سایز قفسه سینه

نوار اندازه گیری را در وسیع ترین قسمت قفسه سینه خود ، معمولاً تا نوک سینه ها بپیچید. بسیار مهم است که هنگام اندازه گیری قفسه سینه خود را بیرون ندهید. این به شما اندازه گیری غلط می دهد

اطمینان حاصل کنید که نوار را زیر بغل خود قرار دهید و نه روی آنها. آنها را در حالی که نوار در جای خود قرار گرفته است نگه دارید. بعد از اینکه نوار اندازه گیری را در اطراف محیط خود اجرا کردید ، بازوهای خود را در کنار خود شل کنید.

قبل از اینکه اندازه گیری کت و شلوار خود را نهایی کنید ، یک یا دو انگشت زیر نوار قرار دهید. این امر باعث می شود که شما جایی برای حرکت داشته باشید.

اندازه گیری عرض شانه

برای این دست کمک بگیرید. نوار را از نوک یک شانه به نوک شانه دیگر از پشت بکشید. نوار باید در امتداد منحنی طبیعی قسمت بالای پشت شما حرکت کند.

نکته حرفه ای: برای تشخیص بهترین نقاط نوک شانه ، اجازه دهید لباس شما را راهنمایی کند. پیراهنی بپوشید که بسیار مناسب شما باشد و از درزهای شانه آن به عنوان نشانگر استفاده کنید.

پیراهن کاملاً مشخص می کند که اندازه گیری نوار شما در کجا باید شروع و پایان یابد. حدس و گمان و هرگونه خطایی را حذف می کند.

اندازه گیری طول آستین

برای این اندازه گیری دوباره به نوک شانه خود نیاز خواهید داشت.

نوار را از نوک شانه خود شروع کنید و آن را در امتداد بازوی خود به سمت مچ خود بکشید. عاقلانه است که قسمت دقیق بازو را برای دقیق ترین اندازه گیری دنبال کنید.

طول آستین

بازوی خود را آرام نگه دارید. اندازه گیری را در جایی که آستین شما باید به پایان برسد متوقف کنید. پایه انگشت شست شما نقطه ایده آل است.

اگر به اندازه گیری کت در آستین نیاز دارید ، قسمت زیر بازوی خود را اندازه گیری می کنید. شروع اندازه گیری نوار را دقیقاً زیر بغل قرار دهید و تا مچ خود اندازه بگیرید.

اندازه گیری طول ژاکت کت و شلوار

در اینجا شما از گردن به پایین تا شست خود را اندازه گیری می کنید. آن جفت دست کمک اضافی را نیز برای کمک به شما در این اندازه گیری دریافت کنید.

بازوهای خود را در کنار خود آرام کنید. نوار چسب را از قسمت پایین گردن خود شروع کنید. سپس آن را در قسمت جلوی قفسه سینه خود بکشید تا جایی که انگشت شست شروع می شود. این به طور معمول در ناحیه بالای ران شما خواهد بود.

 

یک راهنمای اندازه گیری جایگزین برای طول کت کت و شلوار شما این است که اندازه گیری را در جایی شروع کنید که درز شانه پیراهن شما با یقه مطابقت دارد. نوار را از پشت به پایین بکشید تا به همان منطقه ای برسید که انگار در جلو اندازه گیری می کنید.

اندازه گیری گردن

برای پیدا کردن دور گردن ، نوار را دقیقاً زیر سیب آدم خود و بالای استخوان یقه شروع کنید. فقط جایی را انتخاب کنید که یقه شما نشسته است.

سایز گردن پیراهن

شما نمی خواهید بیش از حد محکم بکشید ، اما همچنین نمی خواهید در نوار خود سست شوید. نوار اندازه گیری آموزش داده شده را به آرامی بکشید و یک یا دو انگشت را قبل از ثبت اندازه گیری وارد کنید.

با انجام این کار ، مطمئن می شوید که به طور واقعی کلمه از اتاق تنفس خارج می شوید.

اندازه گیری دور کمر

این اندازه گیری برای ژاکت کت و شلوار شما است و نه شلوار کت و شلوار شما ، که ممکن است متفاوت از آنچه شما پیش بینی کرده اید باشد.

سایز دور کمر پیراهن

اندازه گیری نوار باید در امتداد دور ناف شما ، بسیار بالاتر از باسن شما انجام شود. مطمئن شوید که در امتداد وسیع ترین منطقه اندازه گیری می کنید. دور تا دور نوار را در همان سطح نگه دارید. پایین رفتن یا سوار شدن باعث اندازه گیری نادرست می شود.

وسوسه نشوید هنگام اندازه گیری شکم خود را بمکید! پشیمان خواهید شد که بعداً وقتی سعی می کنید کت کت و شلوار جدید خود را ببندید و متوجه می شوید که به سختی می توانید نفس بکشید.

اندازه گیری مچ دست

نوار را در نقطه ای که روی مچ دست شما قرار دارد بپیچید. این جایی است که درز کاپشن شما قرار دارد.

برای اندازه گیری انگشت نگذارید ، اما خیلی محکم نکشید. آن را محکم نگه دارید اما بدون کشش اضافی. این کار با گذاشتن فضایی برای ساعت مچی شما به منظور زیر کشیدن زیر آستین ژاکت شما مفید خواهد بود.

نحوه اندازه گیری اندازه شلوار کت و شلوار

پوشیدن کفش های مجلسی برای این اندازه گیری می تواند به تعیین طول و پارچه مناسب برای شلوار شما کمک کند. کفش های مجلسی شما را بلندتر نشان می دهد و بر طول مدت نیاز به پاهای شلوارتان تأثیر می گذارد.

کفش های مجلسی به طور دقیق قد شما را هنگام پوشیدن کت وشلوار نشان می دهند و بر نحوه ایستادن شما تأثیر می گذارد.

وقتی به طریقی راست ایستاده اید (برخلاف ، مثلاً خم شدن یا استراحت روی یک پا) ، بدن شما شکل متفاوتی پیدا می کند. این شکل تعیین می کند که چگونه مواد کت و شلوار شما بپوشند.

به خاطر داشته باشید که اندازه شلوار کت و شلوار شما به اندازه سایز شلوارهای معمولی شما نیست. لباس های معمولی ، مانند شلوار جین و خاکی ، معمولاً از پارچه ای ساخته می شوند که کمی کش دار است. شلوارهای کت و شلوار مناسب نیستند ، بنابراین احتمالاً سایز آنها بزرگتر است.

هنگامی که شروع به اندازه گیری می کنید ، همه وسایل را از جیب شلوار خود بردارید.

اندازه گیری صندلی

نوار اندازه گیری را در پهن ترین قسمت قسمت پایینی خود بچسبانید. باز هم ، نوار را خیلی محکم نکشید ، اما حتماً آن را به صورت تدریس شده نگه دارید.

صندلی شلوار ناحیه ای نیست که برای کمک به خروج از اتاق اضافی نیاز به قرار دادن انگشت داشته باشید. وجود بیش از حد اتاق اضافی منجر به ایجاد پارچه اضافی می شود که فقط تصویری شل و ول ایجاد می کند.

اطمینان حاصل کنید که اندازه نوار در حین اجرای دور در قسمت پشتی شما ثابت می ماند. باز هم ، یک خطا در اینجا می تواند مواد زیادی را در شلوار شما ایجاد کند.

اندازه گیری دور کمر شلوار

سطح باسن طبیعی خود را پیدا کنید ، جایی که شلوارتان عموماً روی بدن شما نشسته است. نقطه ای که منطقه کمربند شما در آن قرار دارد ایده آل خواهد بود. مطمئن نیستید کجا خواهد بود؟

از یک شلوار موجود که دوست دارید به عنوان راهنما استفاده کنید. مطمئن باشید که از شلوارهای مجلسی استفاده می کنید و نه شلوارهای معمولی. شلوارهای معمولی معمولاً پایین باسن شما قرار می گیرند. این برای شلوار کت و شلوار مناسب نخواهد بود.

به یاد داشته باشید که خیلی محکم نکشید! با این کار شلوارهای بسیار ناراحت کننده و تنگ برای شما باقی می ماند. انگشتی را وارد کنید تا بتوانید اتاق تنفس مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهد.

نوار را دور شلوارهایی که احتمالاً قبلاً پوشیده اید نچسبانید. این کار اندازه گیری شما را کنار می گذارد.

اندازه گیری طول بیرونی

این اندازه گیری طول کل پای شما را پیدا می کند. از بالای شلوار شما به سمت پایین می رود. همانطور که نشان داده شد ، نوار اندازه گیری در قسمت بیرونی پای شما اجرا می شود.

برای تصمیم گیری در مورد پایان دادن به نوار اندازه گیری خود ، دو گزینه دارید. می توانید تمام راه را تا سطح زمین اندازه بگیرید و به سادگی یک یا دو اینچ را از اندازه گیری نهایی بردارید.

انتخاب دیگر شما این است که بهترین مهمان خود را از جایی که سجاف شلوارتان در آن می افتد قرار دهید.

اطمینان حاصل کنید که کفش های مناسب لباس دارید که احتمالاً با کت و شلوار می پوشید یا حداقل یک جفت مشابه.

همچنین باید مطمئن شوید که نوار چسب را در محل مناسب شلوار خود شروع کرده اید. از همان نقطه ای که دور کمر شلوارتان را اندازه گیری کرده اید شروع کنید.

اندازه گیری طول Inseam

این اندازه گیری ممکن است درخواست شود یا نشود ، اما خوب است که در صورت نیاز آن را در دست داشته باشید.

هنگام اندازه گیری این اندازه ، شلوار گشاد نپوشید. شما از فاق خود تا مچ پای خود را اندازه گیری می کنید. ابتدای نوار را درست در جایی که ساق پا و کشاله ران شما به هم می رسند قرار دهید. نوار را تا مچ پای خود بچسبانید ، جایی که ساقه شلوارتان بیفتد ، متوقف شوید.

کت و شلوار چگونه باید مناسب باشد

با نحوه سایز بندی برای کت و شلوار و برش های مختلف کت و شلوار آشنا شوید.

آیا به سبک کلاسیک علاقه دارید یا باریک؟ البته ، بهترین کت و شلوار مناسب شما بستگی به نوع بدن و ترجیحات شخصی شما دارد.

هر نوع تناسب اندام نه تنها متفاوت به نظر می رسد بلکه احساس متفاوتی دارد و بر نحوه حرکت شما تأثیر می گذارد. مناسب کلاسیک برش استندارد است  از کت و شلوار که ارائه می دهد مقدار زیادی از اتاق برای جنبش.

باریک مناسب به نظر می رسد دقیقا چگونه آن را برای تلفن های موبایل ارائه می دهد و آزادی بسیار کمی از جنبش گسترده ای است. آنها بیشتر به بدن و قفسه سینه طراحی شده اند و ظاهری زیبا و مدرن را ارائه می دهند.

تناسب مدرن نسبت به هر دو جهان بهترین است. این جعبه کمتر از یک فرم کلاسیک است و یک شبح بسیار باریک ایجاد می کند. همچنین ، فضای کافی برای حرکت دارد.

هر کدام را که انتخاب می کنید ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای راحتی حرکت دارید. اطمینان حاصل کنید که پارچه کاملاً صاف است و در هیچ جا تراکم و افتادگی ندارد.

نکات پوشیدن کت و شلوار

کت و شلوار شما از قبل ساخته شده یا سفارشی ، کت و شلوار شما باید یک طرح کلی صاف ایجاد کند.

 

اگر اهل فیلم نیستید ، در اینجا رونوشت مفصلی از اطلاعات ارائه شده در آن است:

کت و شلوار کت و شلوار چگونه باید مناسب باشد

به بسته شدن کاپشن خود توجه زیادی داشته باشید. اگر از بدن آویزان است ، ژاکت برای شما بزرگتر است. اگر از قسمت پایین جدا شود ، بسیار کوچک است و احتمالاً ناراحت کننده نیست.

برای یک تناسب کامل ، هر طرف جلوی کاپشن هنگام بستن با هم هماهنگ می شوند.

شانه های کاپشن یکی دیگر از هدایای مرده برای یک ژاکت نامناسب است. اگر می بینید که دور گردن جمع شده است ، کاپشن خیلی کوچک است.

از طرف دیگر ، اگر متوجه شکاف هایی در داخل کت در نزدیکی خط شانه شوید ، بسیار بزرگ است. شما می دانید که وقتی کت به صورت صاف در بالای شانه های شما قرار می گیرد ، بسیار مناسب است.

یقه ای که روی خودش جمع می شود برای شما خیلی محکم است. اگر متوجه شدید که یک شکاف بزرگ در پشت گردن شما ایجاد می کند ، خیلی بزرگ است. باید به طور یکنواخت در سراسر خط گردن بنشیند.

یک کت کت و شلوار که طول آن مناسب است ، قسمت پایینی شما را کاملاً می پوشاند و هنگامی که بازوها در کنار شما شل می شوند ، درست در خطی قرار می گیرد که انگشتان شما با پایه دست شما برخورد می کنند.

سرانجام ، طول آستین باید اجازه دهد تا “تا” of از پیراهن پیراهن شما در معرض دید قرار گیرد.

شلوار کت و شلوار چگونه باید مناسب باشد

در حالی که شلوار نقطه کانونی کت و شلوار شما نیست ، یک جفت نامناسب می تواند ظاهر شما را یکسان خراب کند. این نکات کلیدی را سریع بررسی کنید تا از مناسب بودن آنها مطمئن شوید.

پارچه برای قرار دادن یک صندلی شلوار که مناسب آن است ، باید به آرامی روی قسمت پایینی شما قرار گیرد. اگر صندلی گشاد باشد یا قسمت پشتی شما را فشرده کند ، شما در معرض ظاهر شلخته یا بزرگتر قرار دارید.

نحوه قرار گرفتن پاهای شلوار را بررسی کنید. آنها باید ران شما را بدون فشار دادن محاصره کنند. نباید هیچ گونه پارچه اضافی در هیچ کجای ساق پای شما جمع شود.

شکستن شلوار یک جزئیات کوچک اما ضروری برای تناسب شلوار کت و شلوار شماست. خط پشتی باید کمی بلندتر باشد تا کفش شما مانع از افتادن شلوار شود و در قسمت مچ پا یک چین کوچک ایجاد کند.

اگر چین های بیشتری وجود دارد ، شلوار خیلی بلند است. از طرف دیگر ، اگر مچ پای شما را نشان دهند ، شلوار خیلی کوتاه است.

زمان انجام خیاطی و تغییرات مناسب

کت و شلوارهایی که از قبل ساخته شده اند با در نظر گرفتن اندازه های بسیار کلی ساخته شده اند. البته ، ما قبلاً می دانیم که این می تواند برای اکثر مردم مشکل ساز باشد.

همه تناسب بدن یکسانی ندارند و در ایده های کیک برش بدن انسان متناسب نیستند. شما یک اندازه معمولی نیستید و بنابراین نمی توان انتظار داشت که لباس های خارج از رک را کاملاً جا دهد.

هنگام خرید کت وشلوار ، چه خارج از رختکن و چه سفارشی ، احتمالاً باید به خیاط برای تغییرات مراجعه کنید . تغییر برخی از قسمت ها به راحتی امکان پذیر است ، بنابراین اگر هنگام امتحان کردن کت و شلواری که دوست دارید این قسمت ها مناسب شما نیست ، لزوماً از خرید آن منصرف نشوید.

یک خیاط خوب باید بتواند طول آستین کت را تغییر دهد. تغییر در کمر روی کاپشن و شلوار ، طول شلوار و مخروط شلوار ممکن است رخ دهد.

اگر ژاکت کت و شلوار را امتحان کنید و شانه ها ، سینه یا حتی طول آن مناسب نباشد ، این برای شما مناسب نیست. تغییر این موارد بسیار دشوارتر است. هنگام تناسب کت و شلوار روی این مناطق تمرکز کنید و اجازه دهید خیاط در هر کار دیگری به شما کمک کند.

آخرین نکته در مورد شلوارهای معمولی در مقابل شلوارهای مجلسی: شلوارهای کت و شلوار شما باید کوتاهتر باشند. شلوارهای معمولی پارچه اضافی برای راحتی در حرکات شما دارند. آنها روی پا جمع می شوند.

هرچند این ظاهر مناسبی برای شلوارهای مجلسی نخواهد بود. آنها باید به اندازه ای چسبانده شوند که در انتها با مقدار زیادی مواد اضافی به پایان نرسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *