پست ها

بهترین لوازم جانبی کت و شلوار مردانه

لوازم جانبی کت و شلوار

شاید بهترین قسمت پوشیدن کت و شلوار، انتخاب اکسسوری کت و شلوار باشد. اگر بخواهیم مثالی بزنیم باید بگوییم کت و شلوار خود را یک کیک در نظر بگیرید، اکسسوری کت و شلوار شما خامه است. چه کم باشد و چه زیاد خوب نیست.

پایه شروع می کنیم: کت و شلوار. هر اکسسوری کت و شلوار یک لایه دیگر از سبک را اضافه می کند.

چگونگی افزایش میزان جذابیت کت و شلوار شما می تواند تقریباً در هر جهتی پیش برود. شما می توانید هر روز یک کت و شلوار یکسان بپوشید و لوازم جانبی خود را تغییر دهید و هر بار لباسی متفاوت داشته باشید.

کراوات اصلی ترین اکسسوری کت و شلوار است

شاید کراوات قابل توجه ترین اکسسوری کت و شلوار باشد و البته مطمئناً رایج ترین آن است. کراوات تقریباً بخشی از هر مجموعه کت و شلوار است ، اما می تواند بسیار متفاوت باشد.

لوازم جانبی کت و شلوار: کراوات

کراوات یک انتخاب شخصی است که نشان دهنده سلیقه و حساسیت شماست. این یک اکسسوری است که "شما" را به کت و شلوار شما اضافه می کند بدون این که هیچ سبک لباس خاصی را رعایت کنید.

کراوات رسمی بودن لباس شما را افزایش می دهد. معمولاً با پیراهن مجلسی بهتر ست می شود.

کت و شلوار بدون کراوات نمی تواند رسمی باشد. در غیر این صورت به حوزه استایل های غیر رسمی یا کژوال سقوط می کند. اگر کراوات را کنار بگذارید استایل شما هنوز می تواند جذاب به نظر برسد اما به خاطر داشته باشید که رسمیت کمتری دارد.

اگر قصد دارید ظاهری رسمی تر داشته باشید، مطمئناً به پاپیون نیاز دارید. پاپیون عموماً با پیراهن تاکسیدو همراه است و بهتر است برای جشن های رسمی مثل عروسی رزرو شود.

اکسسوری موجود درجامه سرا

ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 7235

680,000 تومان
ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 7235
رنگ خاکستری و طرح بته جقه عرض : 7 سانتی متر لایی : SMT محصول کشور ترکیه ارائه همراه با بسته بندی مخصوص

ست دکمه سردست و گیره کراوات رنگ کروم کد 7446

780,000 تومان
ست دکمه سردست و گیره کراوات رنگ کروم کد 7446 با استفاده از یک طرح کلاسیک و سنتی تولید شده است. این محصول برای استایل های کلاسیک، یک انتخاب عالی است.
  • رنگ: کروم
  • جنس بدنه: Stainless steel (استیل ضد زنگ)
  • جنس سنگ: -
  • روش تولید: دست ساز

ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 72135

680,000 تومان
ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 72135 در طرح مربعی محو شده تولید شده است. این مدل را می توان در محیط های نیمه رسمی پوشید. رنگ های به کار رفته در این محصول، رنگ های سرمه ای و طلایی می باشند.
  • طرح مربعی محو شده
  • پارچه از جنس ابریشم و پلی استر
  • پارچه ایتالیایی
  • عرض کراوات 7 سانتی متر
  • قابل شست و شو
  • محصول کشور ترکیه

دکمه سردست نقره ای کد 7414

680,000 تومان
دکمه سردست نقره ای کد 7414 به حالت کلی مستطیلی و با استفاده از رنگ نقره ای تولید شده است.
  • رنگ: نقره ای
  • جنس بدنه: Stainless steel (استیل ضد زنگ)
  • جنس سنگ: -
  • روش تولید: دست ساز

ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 72100

680,000 تومان
ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 72100 با پس زمینه نارنجی و مشکی، تولید شده در طرح شعله آتش می باشد. می توان از این ست به عنوان یک مدل مدرن یاد کرد و ترکیب خوبی با استایل های امروزی و مدرن می باشد.
  • تولید شده با طرح شعله آتش
  • پارچه از جنس ابریشم و پلی استر
  • پارچه ایتالیایی
  • عرض کراوات 7 سانتی متر
  • قابل شست و شو
  • محصول کشور ترکیه

ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 72101

680,000 تومان
ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 72101 با پس زمینه مشکی و نارنجی، تولید شده در طرح شعله آتش می باشد. می توان از این ست به عنوان یک مدل مدرن یاد کرد و ترکیب خوبی با استایل های امروزی و مدرن می باشد.
  • تولید شده با طرح شعله آتش
  • پارچه از جنس ابریشم و پلی استر
  • پارچه ایتالیایی
  • عرض کراوات 7 سانتی متر
  • قابل شست و شو
  • محصول کشور ترکیه

کمربند ریلی چرم صنعتی کد 7326

580,000 تومان
کمربند ریلی چرم صنعتی کد 7326 از چرم صنعتی تولید شده است. چرم صنعتی به دلیل دوام بالا، ظاهر زیبا و قیمت ارزان تر بسیار مورد توجه آقایان خوش پوش است. به دلیل استفاده کردن از چرم صنعتی در تولید این محصول، استحکام این مدل محصول تضمین شده است.
  • نوع کمربند : ریلی
  • رنگ : مشکی
  • جنس : چرم صنعتی
  • جنس سگک : فلزی

ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 7233

680,000 تومان
ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 7233
رنگ قهوه ای و طرح نقطه ای نارنجی و سفید عرض : 7 سانتی متر لایی : SMT محصول کشور ترکیه ارائه همراه با بسته بندی مخصوص

 

لوازم جانبی کت و شلوار: پاپیون

کراوات محافظه کارترین و اغلب بهترین انتخاب اکسسوری کت و شلوار است. اما الگوهای ظریف می تواند کمی شما را فردی با ظرافت نشان دهد.

چگونه می توان پیراهن و کراوات طرح دار را ست کرد

فقط به یاد داشته باشید که الگو را مناسب مراسم یا سبک پوشش محیط نگه دارید. مثلا استفاده از طرح کراوات دارای شخصیت های کارتونی در عروسی کار عاقلانه ای نباشد.

 
اکثر مردان بزرگسال نحوه بستن کراوات را می دانند، اما آیا آنها بیشتر از گره کلاسیک می دانند؟

از آزمایش چند روش سریع و شیک دیگر برای گره زدن کراواتتان استفاده کنید. ممکن است با قرار دادن یک گره جدید روی کراواتتان ظاهری جذاب تر به استایلتان اضافه شود. اما توجه کنید که زیاده روی نکنید.

دستمال جیب، یک انتخاب ظریف می باشد

دستمال جیب کلاسیک یک اکسسوری کت و شلوار است که راهی ساده برای اضافه کردن رنگ به لباس شما است.

لوازم جانبی کت و شلوار: مربع جیب

بیشتر اوقات، کت و شلوار مردانه ترکیب رنگی خنثی دارد، مثلا خاکستری یا مشکی. اگر کراوات هم رنگ خنثی داشته باشد، کمی رنگ بیرون زده از جیب سینه ممکن است از لحاظ رنگی متنوع و جذاب تر باشد.

 
مهمترین نکته، رنگ دستمال جیب شماست. بهتر است با کراوات شما مطابقت نداشته باشد.

در عوض ، روی یافتن دستمال جیب های تکمیل کننده رنگ های کت و شلوار خود تمرکز کنید. می توان از آن برای برجسته کردن رنگ کت، کراوات یا حتی پیراهنتان استفاده کرد.

همچنین یادگیری یک تکنیک مناسب برای تا کردن دستمال جیب برای شما مفید خواهد بود. بسیاری از سبک های تا کردن برای دستمال جیب وجود دارد.

اگر لباس رسمی تری می پوشید، تای دستمال جیب را ساده تر نگه دارید. به عنوان مثال، رویدادهای رسمی نیازمند ساده ترین مدل دستمال جیب است. بهتر است در این مراسمات سادگی و سنگین بودن شخصیت اولویت باشد.

چگونه می توان یک مربع جیبی را به سادگی تا کرد

با این حال ، اگر یک دستمال جیب به کت و شلوار معمولی تر اضافه کنید، می توانید با ظرافت و دقیق باشید. یک تای فانتزی در دستمال جیب شما می تواند به کت و شلوار مجلسی شما جلوه بهتری ببخشد.

نکته آخر: دستمال جیب مثل دیگر دستمال ها نیست. از دستمال نظافتی به عنوان دستمال جیب استفاده نکنید و انجام کار های نظافتی را با این اکسسوری انجام ندهید. این یک اکسسوری کت و شلوار کاربردی نیست.

ساعت مچی امضای ترکیب اکسسوری های شما است

ساعت یکی از بهترین اکسسوری های کت و شلوار است که همیشه باید آن را در نظر داشته باشید. این یک اکسسوری با جزئیات بسیار کاربردی و شیک و زیبا برای هر کت و شلوار مردانه است.

لوازم جانبی کت و شلوار: ساعت

کت و شلوار شما هر چه رسمی تر باشد، ساعت شما باید ساده تر باشد. ساعت باید یک مورد ظریف در استایل شما باشد ، نه آنکه توجه را به خود جلب کند.

درواقع باید استایل شما را تکمیل کند. ساعت مچی شما بهتر است دارای بند چرمی و صفحه ساده و بدون آراستگی باشد.

با این اوصاف ، می توانید ساعتی را انتخاب کنید که دارای صفحه روشن رنگی باشد و رنگ کت و شلوار شما را برجسته کند. یک صفحه خاکستری یا آبی روشن می تواند تغییر جذابی نسبت به صفحه ساعت سفید باشد.

اگر شما برای یک رویداد رسمی لباس نمی پوشید اما یک کت و شلوار تجاری معمولی می پوشید، می توانید سبک های مختلف ساعت را امتحان کنید.

یک نوار از جنس استیل ضد زنگ و برخی ویژگی های دیگر، راه های خوبی برای افزودن ظرافت به کت و شلوار شما هستند. نیازی نیست مانند لباس رسمی ظریف باشید.

ساعت غواصی Omega Seamaster

هر کدام از ساعت هایی را که انتخاب می کنید، پیشنهاد می کنم روی یک کالای کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید.

همچنین ، یک سرمایه گذاری خوب برای شما بیشتر دوام می آورد و تأثیر بهتری نسبت به یک ساعت ارزان قیمت دارد. اشتباه نکنید ، تعداد زیادی ساعت خوب و مقرون به صرفه وجود دارد. اما ساعت مچی یک اکسسوری است که ارزش کمی پول خرج کردن دارد.

و آیا ساعت بسیار شیک تر از باز کردن تلفن همراه برای بررسی زمان نیست؟

دکمه سر دست یک انتخاب تیزبینانه است

اگر از پیراهن دو دکمه در قسمت آستین استفاده می کنید که به آن آستین فرانسوی می گویند، باید این اکسسوری را به کت و شلوار خود اضافه کنید.

لوازم جانبی کت و شلوار: دستبند

دکمه سر دست بسیار زیبا به نظر می رسد و فرصتی دیگر برای نشان دادن سلیقه شخصی شما است.

دکمه سر دست در انواع مختلف وجود دارد. مناسب ترین آنها برای یک کت و شلوار تجاری و معمولی به احتمال زیاد یک طرح فلزی است. برای گردهمایی های رسمی، می توانید سنگهای قیمتی و گره های ابریشمی را برای سر آستین خود انتخاب کنید. با این حال، برای یک کت و شلوار استاندارد، یک گزینه ساده و بدون تزیین بهتر است.

مطمئن شوید که انتخاب خود را متناسب با شرایط نگه می دارید. شما می توانید چند دکمه سر آستین بسیار جذاب و جدید تهیه کنید، اما بهترین آنها را بهتر است در خانه برای جلسات کاری کنار بگذارید. موارد فانتزی تر و تزیین شده را برای رویدادهای اجتماعی سرگرم کننده بگذارید.

بخوانید:  نحوه پوشیدن کت و شلوار: قوانین ناگفته

ممکن است بستن دکمه سر آستین دشوار باشد، اما این اثر ارزش آن را دارد. با بستن دکمه سر آستین ده امتیاز به استایل شما اضافه میکند.

کمربند، یک اکسسوری با استفاده کاربردی و زیبایی

هیچکس از شلوارهای گشاد خوشش نمی آید. آنها ظاهر زیبایی ندارند و از پوشیدن آنها نیز احساس راحتی نمی کنند. اما یک کمربند زیبا می تواند در این امر کمک کند.

لوازم جانبی کت و شلوار: کمربند

کمربند یکی از مهم ترین اکسسوری های کت و شلوار می باشد. اگر شلوارتان کمی گشاد است، نمی توانید از این گزینه بگذرید.

یک کمربند شلوار شما را در اطراف کمرتان ثابت نگه می دارد و در عین حال از برخورد سجاف شما به زمین جلوگیری می کند. این مزیت این است که اطمینان حاصل کنید که شلوار کت و شلوار شما شکستگی مناسب در قسمت پایین شلوار را دارد، قسمت مهمی از تناسب کت و شلوار.

کمربند کت و شلوار بهتر است از جنس چرم باشد که این اکسسوری با چرم کفش شما مطابقت داشته باشد، بنابراین در ست کردن آن با کت و شلوار خود دقت کنید. باید ساده، بدون طرح و باریک باشد.

گیره کراوات انتخاب هر کسی نیست

گیره کراوات یا برای برخی به عنوان کراوات بار نیز شناخته می شود. و دقیقاً همین کار را می کند – کراوات شما را به پیراهن شما می چسباند. گیره های کراوات به کراوات شما کمک می کند تا صاف و بدون چین و چروک بماند. همچنین از آویزان شدن یا چرخاندن کراوات شما جلوگیری می کند.

لوازم جانبی کت و شلوار: نوار کراوات

نوار کراوات می تواند یک نوار ساده از فلز ساده باشد یا روی آنها طرح داشته باشد. گیره های کراوات عموماً طرح های فانتزی زیادی نیاز ندارند. آنها نباید یک مرکز اصلی استایل شما باشند، این قطعه فقط یک ظرافت است.

گیره کراوات راه حل به مراتب بهتری نسبت به کراوات بدون گیره است. یک گیره، کراوات را به پیراهن شما می چسباند. البته اگر گیره کراوات شما خیلی محکم باشد ممکن است روی پارچه کراوات شما جا بیاندازد و هیچ کس از لوازم جانبی که اثری از خود به جا می گذارد، خوشش نمی آید. پس مراقب قدرت گیره باشید.

پین یقه، یک انتخاب کمیاب

این روزها پین یقه از اکسسوری های رایج کت و شلوار نیست، اگرچه محبوبیت زیادی دارند. ممکن است آنها برای شناسایی یک گروه یا سازمان مورد استفاده قرار بگیرند.

لوازم جانبی کت و شلوار: سوتین برگردان

با این حال، امروزه پین های یقه تزئینی در سراسر جهان ظاهر می شوند. دلیل این امر این است که این اکسسوری کت و شلوار، راهی عالی برای نشان دادن سبک فردی هر مرد مدرن است.

اگر در حال انتخاب پین یقه هستید ، می توانید آن را با دستمال جیب خود ست کنید. آنها ممکن است طرحها یا رنگهای مشابهی داشته باشند. گاهی اوقات، حتی ممکن است به صورت یک مجموعه به فروش برسد.

پین یقه، بر روی جلیقه کت و شلوار نیز پوشیده می شود و یا می تواند در همان سمت، یعنی بالای دستمال جیب استفاده شود.

ساسبند انتخاب افراد کلاسیک پسند

ساسبند ها مانند گذشته نسبت به بقیه اکسسوری ها مورد استقبال نیستند، اما سزاوار توجه بیشتری هستند. آنها جذابیتی قدیمی به کت و شلوار مردانه می بخشند.

لوازم جانبی کت و شلوار: بندها

با بستن ساسبند به دو طرف شلوار، می توانید مطمئن شوید که شلوار شما محکم ایستاده است. اگر شلوار شما دکمه ای در داخل کمر برای نگه داشتن ساسبندها ندارد، می توانید به راحتی مقداری داخل آن را بدوزید یا از خیاط خود بخواهید.

ساسبند ها کمک می کنند تا شلوار شما نسبت به کمربند به درستی روی بدن شما آویزان شود. به عنوان مثال ،تاکسیدو برای استفاده با کمربند در نظر گرفته نشده است. کمربندها خط پیوسته تاکسیدو را می شکنند، حتی با کوچک ترین برجستگی روی آن.

اکسسوری های کت و شلوار باید اعتماد به نفس شما را افزایش دهد

آیا می دانید که در کنار هم قرار دادن کت و شلوار و اکسسوری های خود باید چه کسانی را بیشتر تحت تاثیر قرار دهید؟ خودتان!

اگر از نظر ظاهری احساس خوبی ندارید، این امر در طول روز ادامه خواهد داشت. مطمئن شوید که اکسسوری هایتان مناسب کت و شلوار خود هستند. یک استایل نامناسب باعث می شود حس بدی داشته باشید.

کت و شلوار چگونه باید باشد

کت و شلوار شما و تمام لوازم جانبی کت و شلوار باید احساس خوبی در مورد ظاهر شما ایجاد کند. وقتی در انتخاب لباس خود احساس خوبی دارید، نمی توانید از اعتماد به نفس ضعیفی برخوردار باشید.

یک کت و شلوار مناسب تقریباً اینطور به نظر می رسد که شما یک زره پوشیده اید و آماده جنگ با آن روز هستید. یک یا دو اکسسوری کت و شلوار خوب انتخاب شده، آخرین سلاح هایی هستند که برای تکمیل ظاهر به آنها نیاز دارید.

مهم نیست که چقدر می شنوید که برخی از اکسسوری های کت و شلوار، لباس شما را کامل می کند، اگر به نظر شما مناسب نیست، آن را اضافه نکنید. این کار فقط باعث می شود اعتماد به نفستان پایین بیاید.

زیاده روی بد ترین کار است

گاهی وقت ها “کمتر” واقعاً بهتر است. البته برخی از این اکسسوری ها فوق العاده و ضروری هستند.

اکسسوری کت و شلوار می تواند گزینه ای فوق العاده می باشد و راهی عالی برای نشان دادن بیشتر سلیقه بی عیب و نقص شما است. اما بهتر است آنها را در تعداد کم نگه دارید.

از زیاد بودن لوازم جانبی روی کت و شلوار خودداری کنید

اگر همه آنها را کنار هم قرار دهید، در نهایت به نظر می رسید که بیش از حد تلاش می کنید که به چشم بیایید و ممکن است شبیه یک ژنرال 5 ستاره به نظر برسید.

شما فقط بر تمام اکسسوری های کت و شلوار تمرکز می کنید و نه کت و شلوار با کیفیت بالا که با دقت انتخاب شده است. اکسسوری کت و شلوار فقط به منظور افزودن کمی ظرافت به سبک است، نه پایه استایل.

اکسسوری های کت و شلوار را به درستی مطابقت دهید

این مهم است که اطمینان حاصل کنید که اکسسوری های کت و شلوار شما، با کت و شلوار شما مطابقت دارد.

شما باید انتخاب کنید که کدام اکسسوری با ظاهری که سعی در خلق آن دارید مطابقت داشته باشد. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که همه آنها با یکدیگر به درستی ست می شوند، و هیچ کدام با یکدیگر در تضاد نیست.

به عنوان مثال، هرگز ساسبند با کمربند نبندید. هر دو عملکرد یکسانی را انجام می دهند، بنابراین واضح است که فقط یکی مورد نیاز است.

پارچه های خود را مخلوط نکنید. پارچه های خاصی حال و هوای بسیار متفاوتی را ایجاد می کنند، بنابراین دیدن آنها در کنار دیگر پارچه های تند، تکان دهنده خواهد بود.

هرگز نباید کت پشمی با کراوات ابریشمی پوشید. یک کت پشمی احساس سنگینی و جدیت به لباس شما می بخشد. از طرف دیگر ، کراوات ابریشمی سبک است. تا حدودی لوکس به نظر می رسد این دو حساسیت در تضاد با یکدیگر خواهند بود.

چگونه کراوات را با کت کت و شلوار پشمی ست کنید

به همین ترتیب ، انواع مختلف فلزات یا چرم ها را مخلوط نکنید. اگر کفش شما قهوه ای است، کمربند شما باید قهوه ای باشد. سرآستین نقره ای می پوشید؟ مطمئن شوید که سگک کمربند شما نقره ای است.

اکسسوری کت و شلوار، باید ها و نباید ها

اکسسوری های کت و شلوار، جزو جزییات استایل شما می باشد اما این جزییات ظرافت و دقیق بودن شما را نشان میدهند. پس بهتر است در انتخاب آن ها سخت گیر باشید.

  • داشتن بیش از یک کمربند خوب است. یکی چرم مشکی و دیگری چرم قهوه ای.
  • دستمال جیب با اندازه اشتباه دریافت نکنید. اگر دستمال جیب شما یک ماده نازک و ابریشمی است، می تواند بزرگتر باشد زیرا فضای کمتری را اشغال می کند. با این حال، دستما های جیب ضخیم تر مانند پنبه باید کوچکتر باشند تا در جیب سینه شما توده ایجاد نکنند.
  • داشتن یک ساعت مچی زیبا ضروری است. یک ساعت غواصی یک جایگزین عالی برای نگه داشتن در لباس های کمتر رسمی است.
  • آیا به جوراب خود توجه می کنید؟ وقتی شما نشسته اید به احتمال زیاد آنها مشخص می شوند، بنابراین مطمئن شوید که مناسب هستند. جوراب های نازک و تیره ای که ساق پای شما را می پوشاند برای کت و شلوارهای مجلسی ایده آل است. اگر برای یک رویداد اجتماعی با میزان رسمیت کم تر لباس می پوشید، می توانید کمی با رنگ و الگوها بازی کنید. پیراهنی با آستین فرانسوی پوشیده اید، دکمه سر آستین خود را فراموش نکنید! بدون آستین رفتن یا فقط بالا زدن آستین به نظر می رسد شلخته است. دکمه سر دست یک فرصت عالی برای برخی از سبک ها است.
  • کراوات خود را در کمربند خود قرار ندهید.
 

سوالات متداول

FAQ

برخی از لوازم ضروری برای تکمیل کت و شلوار مردانه عبارتند از: کراوات انتخاب شده، دستمال جیب، ساعت، دکمه سر دست و کمربند. این اکسسوری ها جذابیت و استایل را به ظاهر کلی می بخشند و به شما امکان می دهند لباس خود را شخصی سازی کنید.

هنگام انتخاب کراوات برای ست کردن با کت و شلوار خود، هماهنگی رنگ و طرح را در نظر بگیرید. کراواتی را انتخاب کنید که مکمل رنگ کت و شلوار و پیراهن شما باشد و در عین حال جذابیت بصری را به شما اضافه کند. الگوهای کلاسیک مانند راه راه یا خال خالی را انتخاب کنید یا کراوات تک رنگی را انتخاب کنید که با کت و شلوار و پیراهن تضاد داشته باشد یا مطابقت داشته باشد.

پوشیدن یک دستمال جیب به طور موثری شامل انتخاب پارچه مناسب و سبک تاشو می شود. یک دستمال جیب ساخته شده از ابریشم یا کتان را برای ظاهری براق انتخاب کنید. هنگام تا کردن آن، چین‌های کلاسیک مانند چین مستقیم، چین پفی یا تا یک نقطه‌ای را در نظر بگیرید. اطمینان حاصل کنید که دستمال جیب کنتراست را اضافه می کند یا رنگ های لباس شما را تکمیل می کند.

دکمه سر دست ضروری نیست اما می تواند ظرافت کت و شلوار را افزایش دهد. هنگام انتخاب دکمه سرآستین، رسمی بودن مراسم را در نظر بگیرید. برای مراسم رسمی، دکمه سرآستین های فلزی کلاسیک را در رنگ های نقره ای یا طلایی انتخاب کنید. برای تنظیمات معمولی تر، دکمه های سرآستین را با طرح ها، رنگ ها یا مواد منحصر به فرد که نشان دهنده سبک شخصی شماست، کاوش کنید.

در حالت ایده آل، هنگام پوشیدن کت و شلوار، باید کمربند خود را با کفش های خود هماهنگ کنید. این یک ظاهر منسجم و صیقلی ایجاد می کند. به عنوان مثال، اگر کفش مشکی می پوشید، آن را با یک کمربند مشکی ست کنید. به همین ترتیب، کفش های قهوه ای باید با کمربند قهوه ای هماهنگ شوند. با این حال، اگر کفش‌های رسمی کمتری مانند کفش‌های کتانی یا کفش‌های کتانی می‌پوشید، انعطاف‌پذیری بیشتری برای آزمایش رنگ‌های کمربند مکمل دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *