پست ها

انواع شلوار جین های زنانه و مردانه

شلوار جین

خرید شلوار جین و ست کردن آیتم‌های مختلف با آن

در ادامه این مقاله چند مدل شلوارجین مختلف برایتان گلچین کرده ایم که به دو بخش زنانه و مردانه تفکیک شده اند.

شلوارجین‌های زنانه

شلوار جین نیز مثل برخی دیگر از البسه های زنانه دارای چندین نوع خاص می باشد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

شلوار جین گلدوزی شده

گلدوزی روی این شلوار، باعث شده تا این مدل شلوار کمی متفاوت شود. رنگ این شلوار تیره بوده و سنگشور روی آن، باعث شده تا از سادگی خارج شود. فاق آن متوسط بوده و فرم کلی آن جذب و تنگ است. این شلوارجین را می‌توانید هم با شومیز‌های نسبتا مجلسی و هم تی‌شرت‌های شیک و ساده ست کنید. بهترین رنگ‌هایی که می‌توانید با این شلوار جین ست کنید، سفید، قرمز و سبز هستند.

شلوار جین گلدوزی شده

شلوار راسته روشن

این شلوار راسته فاق بلند، یا در واقع مام استایل، با رنگ نسبتا روشن خود و زاپ‌هایی که در قسمت بالایی زانو دارد، فرم خاص و متفاوت و در عین حال کاربردی دارد. در دو طرف شلوار، نوار تزئینی دوخته شده که دقیقا مطابق مد روز است. پیشنهاد می‌کنیم هر بلوزی که با این شلوار جین به تن می‌کنید را داخل شلوار قرار دهید تا جلوه آن را از بین نبرید.

شلوار راسته روشن

شلوار راسته نگین دار

این مدل شلوار جین راسته، قدی تا مچ پا داشته و فاق آن متوسط است. یکی از نکات مثبت این مدل شلوار، رنگ آن است که نه خیلی تیره و نه خیلی روشن است. جلوی آن چند زاپ و چند نگین کار شده که همین ویژگی، این شلوار را خاص کرده و باعث شده تا هم برای استایل روزمره و هم برای مهمانی مناسب باشد. فرم این شلوار نسبتا جذب است.

شلوار راسته نگین دار

شلوار جین مشکی

اگر از طرفداران شلوارجین‌های تیره هستید، این مدل مناسب شما خواهد بود. این مدل شلوار جذب از طرفین حاشیه ریش ریش داشته و از این رو برای مهمانی‌ها و مجالس کاملا مناسب خواهد بود. فاق آن نیز نسبتا بلند است و از این رو می‌توانید بلواز خود را داخل آن قرار دهید. پیشنهاد می‌کنیم این رنگ شلوار را با بلوز‌های رنگ روشن ست کنید.

شلوار جین مشکی

شلوار جین زانو زاپ دار

زاپ شلوار در قسمت زانو، چندین سال است که مد شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است. فرم این شلوار مام فیت است؛ به این معنا که فاق آن بلند بوده و فرم قسمت بالایی آن کمی آزادتر بوده و در قسمت پایینی، حالت جذب تری دارد. رنگ آن کاملا متوسط و متعادل بوده و هم برای استفاده روزمره و هم مهمانی و مجالس کاملا مناسب خواهد بود.

شلوار جین زانو زاپ دار


شلوار جین‌های مردانه

شلوار های جین مردانه نیز دارای انواعی خاص هستند. با جامه سرا همراه باشید تا به بررسی آن ها بپردازیم.

شلوار جین مردانه راسته

این مدل شلوارجین، گزینه‌ای است که تقریبا تمام آقایان به آن نیاز خواهند داشت. این شلوار با تی شرت‌های رنگ‌های مختلف، خصوصا سفید به خوبی همخوانی خواهد داشت. سنگشور‌های تمیز و به اندازه این شلوار باعث شده تا به بهترین و شیک‌ترین شکل ممکن به نظر برسد. از دیگر ویژگی‌های مثبت این مدل، می‌توان به رنگ نه خیلی تیره و نه خیلی روشن این شلوار اشاره کرد.

شلوار جین مردانه راسته

شلوار جین راسته روشن

این مدل شلوارجین راسته، با رنگ روشنی که دارد برای استفاده روزمره و همچنین دورهمی‌های دوستانه کاملا مناسب است. پیشنهاد می‌کنیم این شلوارجین را با تی شرت‌های رنگ تیره مثل سرمه‌ای و مشکی پوشیده و کتانی‌های خود را نیز به همین رنگ‌های تیره انتخاب کنید.

شلوار جین راسته روشن

شلوار جین مردانه مشکی

این گزینه برای آقایانی که علاقه‌ای به پوشیدن شلوارجین‌های آبی ندارند، بسیار مناسب و کاربردی خواهد بود. این شلوارجین را با هر رنگ لباس یا بهتر است بگوییم تی شرتی که می‌خواهید، به راحتی ست کنید. این شلوارجین تا حدودی کشی بوده و تن خور بسیار جذابی خواهد داشت.

شلوار جین مردانه مشکی

شلوار جین جذب طوسی

این شلوارجین جذب مردانه به رنگ طوسی بوده و زاپ‌هایی در قسمت جلویی خود دارد. این شلوار در دسته شلوار‌های رنگ روشن قرار گرفته و از این رو می‌توانند با طیف گسترده‌ای از رنگ‌های تی شرت و کتانی، از رنگ‌های تیره‌تر مثل مشکی و طوسی تیره و یا سرمه‌ای گرفته تا رنگ‌های روشن و حتی جیغ ست شوند.

شلوار جین جذب طوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *