پست ها

آیا برای مهمانی باید کراوات یا پاپیون زد؟

کراوات یا پاپیون

پاپیون و تاکسیدو لباس سنتی جشن پسرانه است. این همان چیزی است که والدین و پدربزرگ و مادربزرگ شما برای جشن به سر می برند. اما امروزه نیازی به پیروی از سنت نیست. امروزه در دبیرستان های خارج از کشور تعدادی از بچه ها وجود دارند که دستمال گردن و پاپیون می پوشند. این می تواند تصمیم گیری در مورد اینکه کدام سبک کراوات را برای جشن خود انتخاب کنید ، دشوار کند. خوشبختانه ما چند نکته داریم. در اینجا نحوه تعیین اینکه آیا شما باید در کریسمت کراوات یا پاپیون بپوشید ، توضیح می دهیم.

نوع لباس، موثر در تشخیص کراوات یا پاپیون

قبل از ادامه کار ، باید کد لباس جشن عروسی خود را در صورت وجود بررسی کنید. این ممکن است در یک بروشور ، وب سایت مدرسه شما باشد ، یا از فردی در کمیته جشن بپرسید. هرچه مراسم رسمی تر باشد ، احتمال بیشتری دارد که برای جشن عروسی از پاپیون استفاده کنید. گردنبندها در لباس رسمی کمی معمولی تر هستند. نحوه رسمی برگزاری جشن از دبیرستان به دبیرستان متفاوت است. در بسیاری از مواقع محل تعیین کننده رسمی بودن است.

مراسم جشن در هتل یا مکان مشابه احتمالاً رسمی تر از جشن در سالن بدنسازی دبیرستان است. گاهی اوقات جشن یک رویداد "کراوات سیاه" است. اگر مدل شما نیز هست ، پس سبک کراوات شما از قبل برای شما تعیین شده است. مراسم کراوات مشکی یک پاپیون مشکی محکم را الزامی می کند. آن پاپیون می تواند از قبل بسته شده یا از نوع کراوات باشد ، فقط مطمئن شوید که نحوه بستن پاپیون را می دانید.

مهارت های پیوند (ممکن است) مورد نیاز است

گاهی اوقات سبک کراواتی که برای جشن جشن می پوشید بر اساس این است که آیا می توانید کراوات ببندید یا خیر. اگر نمی توانید یک کراوات ببندید ، YouTube مکان خوبی برای یادگیری است. اگر وقت ندارید ، توصیه می کنیم یک  پاپیون یقه ای یا بند از پیش بسته کنید  . برای پوشیدن پاپیون یقه نواری ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که نوار گردن را با اندازه خود تنظیم کنید ، آن را محکم ببندید و پاپیون شما روشن باشد.

یک توصیه: فرض نکنید که می توانید نحوه بستن کراوات را سریع یاد بگیرید. این گره کامل می تواند به تمرین نیاز داشته باشد ، بنابراین اگر فرد کمال گرا هستید ، می توانید یک پاپیون از پیش بسته را به عنوان پشتیبان تهیه کنید. اطمینان حاصل کنید که پاپیونی که خریداری می کنید از قبل بسته شده باشد و نه یک پاپیون خودآرایی یا آزاد که خودتان باید آن را ببندید.

 

دنبال کروات می گردی یا پاپیون ؟

پاپیون کد 7101

320,000 تومان

خرید پاپیون

عرضه در رنگ سفید جنس ساتن یک جایگزین شیک برای کراوات انتخاب افراد شیک پوش  

پاپیون مشکی کد 7102

320,000 تومان
خرید پاپیون مشکی
عرضه در رنگ مشکی جنس ساتن یک جایگزین شیک برای کراوات انتخاب افراد شیک پوش  

ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 7212

580,000 تومان
ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 7212
رنگ مشکی و طرح خط دار برجسته عرض : 7 سانتی متر لایی : SMT محصول کشور ترکیه ارائه همراه با بسته بندی مخصوص

ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 7215

580,000 تومان
ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 7215
رنگ مشکی و طرح ساده عرض : 7 سانتی متر لایی : SMT محصول کشور ترکیه ارائه همراه با بسته بندی مخصوص

ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 7218

580,000 تومان
ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 7218
ترکیب رنگی زرشکی و مشکی عرض : 7 سانتی متر لایی : SMT محصول کشور ترکیه ارائه همراه با بسته بندی مخصوص

ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 7265

580,000 تومان
ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 7265 با رنگ پس زمینه مشکی و طرح نقطه ای خاکستری براق تولید شده است که می توان آن را دارای رنگی کلاسیک و طرحی مدرن دانست. استفاده از این طرح در استایل شما جلوه ای متعادل بین استایل کلاسیک و مدرن را به ارمغان می آورد. عرض : 7 سانتی متر لایی : SMT محصول کشور ترکیه ارائه همراه با بسته بندی مخصوص

ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 7268

580,000 تومان
ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 7268 دارای پس زمینه مشکی و طرح راه راه ذغالی بر روی آن است. این طرح دارا یک اعتدال بین کلاسیک بودن و مدرن بودن استو این به این معنی است که شما می توانید این ست را هم در استایل کلاسیک و هم در استایل مدرن استفاده کنید. عرض : 7 سانتی متر لایی : SMT محصول کشور ترکیه ارائه همراه با بسته بندی مخصوص
 

 

ترجیح تاریخ

اگر واقعاً ترجیح نمی دهید که کدام نوع کراوات را برای جشن جشن بپوشید ، از تاریخ خود بپرسید. او ممکن است چشم اندازی در نظر داشته باشد که شما دو به عنوان یک زن و شوهر چگونه به نظر خواهید رسید و سبک کراوات ممکن است بخشی از آن باشد. بعلاوه ، آقایان صادق باشند ، خانمها معمولاً از ما بچه ها شیک تر هستند ، بنابراین احتمالاً او از قبل می داند که در کدام سبک کراوات بهتر به نظر می رسید.

در مورد درخواست از او استرس نداشته باشید. وقتی از او می پرسید لباس مجلسی اش چه رنگی است ، در مورد سبک کراوات خود نیز از او بپرسید. صبر کنید … بیایید دور بزنیم. این بسیار مهم است که از تاریخ خود رنگ لباس مجلسی خود را بپرسید. شما باید این را بدانید تا بدانید کدام رنگ کراوات را بخرید و رنگ گل و روبان را به گل فروش یا دسته گلش بگویید.

پرس و جو کن

آیا از دوستان خود سوال کرده اید که آنها کدام سبک کراوات را برای جشن عروسی می پوشند؟ آنها یک منبع عالی برای کمک به تصمیم گیری شما هستند. اگر همه می گویند پاپیون می پوشند ، از پاپیون نیز استفاده کنید. اگر همه از گردنبند استفاده می کنند ، می دانید چه چیزی بپوشید. اگر ترکیبی از هر دو باشد ، پس خودتان باید تصمیم بگیرید.

سبک های PS از یک سال به سال دیگر تغییر چندانی نمی کند ، بنابراین سالنامه دبیرستان سال گذشته مکان خوبی برای بررسی هنگام تصمیم گیری برای پوشیدن لباس جشن است. معمولاً چند صفحه به مراسم جشن اختصاص داده می شود و پر از عکس خواهد بود. در عکسها ببینید بچه ها چه می پوشند. همه پاپیون ، همه گردنبند ، ترکیبی؟ از سبک سال گذشته پیروی کنید.

راحت باش

این مهمترین توصیه ای است که می توانیم هنگام انتخاب کراوات تبلیغاتی خود ارائه دهیم. چه کراوات پاپیونی باشد و چه پاپیون ، کراواتی بپوشید که در آن راحت باشید. شما هستید که آن را می پوشید ، بنابراین باید از لباسی که می پوشید خوشتان بیاید. اگر واقعاً پاپیون را دوست ندارید ، از آن استفاده نکنید. اگر گردنبندها مانع شما می شوند ، از پاپیون استفاده کنید.

ما احتمالاً نباید این را به شما بگوییم زیرا ما یک شرکت کراوات هستیم ، اما برخی از نوجوانان کراوات تبلیغاتی را به طور کامل کنار می گذارند و به سادگی با کت و شلوار یا سوتین خود یک مربع جیبی می پوشند . تا زمانی که بقیه لباس های شما رسمی باشد ، حتی بدون کراوات نیز در مراسم جشن عالی به نظر خواهید رسید.

در نتیجه

در حالی که جشن سنتی جشن پاپیون بود ، سبک ها تغییر کرده است و امروزه گردنبند نیز در مراسم جشن ظاهر می شود. چندین روش آسان برای تعیین نوع کراوات که باید تا جشن عروسی بپوشید وجود دارد ، از جمله بررسی کد لباس ، درخواست مشاوره از تاریخ ، پرسیدن لباس دوستان یا بررسی عکس های سالنامه سال گذشته. به طور کلی ، کراواتی را بپوشید که باعث راحتی شما می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *